eitaa logo
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
308 دنبال‌کننده
238 عکس
460 ویدیو
0 فایل
-من‌ازتبارترابم؛ علی‌مراپدراست. *اینجا؟پناه‌دل‌های‌عاشقی‌که‌جزهوای‌مولاهوایی‌ندارن:) در تلاش برای اثبات عشقمون به مولا🫀🫂 زیر بیرق ابلفضل‌العباس🌙 _گمشده‌ در کوچه‌ پس‌ کوچه‌های نجف* شروع‌نوکری؛قدوم‌شناسنامه‌ای‌حضرت‌آقابه‌دنیا{¹⁴⁰⁵}🕶 کپی¿فوربزن
مشاهده در ایتا
دانلود
دردا و دریغا که همه رفتند ؛ همه رفتند ، همه باهم رفتند ...
تو مرا جان و جهانی(:♥️
در وضو ؛ دل را روانه میکنم سمتِ نجف ! در اذان با عرشیان پیوسته میگویم علی♥️🕊
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
- وقتی از عمق وجود فکر میکنم به حضرت آقا، یهو یه نفس عمیق میکشم و حسرت میخورم🙂💔 تولدت مبارک امام من -
در عرش و سماء نام علی (ع) تک شده است در حلقه ی عاشقان چکامک شده است دیده شب معراج دو چشمان نبی بر بال فرشتگان علی (ع) حک شده است
‌در دلم نیست به جز عهدِ تو پیمانِ کسی
🌻یه‌جمله‌‌داره‌ حاج قاسم ، میگه‌اینقدرنگیدشهیدشم،شهیدشم.. نگودعاڪن‌شهیدشم! شهادت‌خوبه‌ولی‌بهترشم‌هست؛ دعاڪنیدمـؤثرباشید🌿 قاسم سلیمانی❤️
الا بذکر الله تطمئن القلوب (:🌿
و ب راستی ک نامش دوای هر درمانیست ❤️‍🩹🌱