eitaa logo
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
307 دنبال‌کننده
242 عکس
465 ویدیو
0 فایل
-من‌ازتبارترابم؛ علی‌مراپدراست. *اینجا؟پناه‌دل‌های‌عاشقی‌که‌جزهوای‌مولاهوایی‌ندارن:) در تلاش برای اثبات عشقمون به مولا🫀🫂 زیر بیرق ابلفضل‌العباس🌙 _گمشده‌ در کوچه‌ پس‌ کوچه‌های نجف* شروع‌نوکری؛قدوم‌شناسنامه‌ای‌حضرت‌آقابه‌دنیا{¹⁴⁰⁵}🕶 کپی¿فوربزن
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم یه ڪربلا می‌خواهد  .. بغض هایم را گذاشته ام بین الحرمین بشکنم درد و دل هایم را گذاشته ام تا برای حسین بگویم .. نگاهم را ڪنار گذاشتم ام برا؎ دیدن شش گوشه  ...💔
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نوشته بود : وَ اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسریٰ یعنی اگه سختي داده همراهش ، امام حسین هم داده ..
هر وقت حمید آقا از هیئت برمیگشت من و مادرش میگفتیم کمتر سیـــــنه بزن...سیـــــنه ات درد میگیره...ولی به مامانش لبخند میزد و میگفت آخه مامان سینه زنی خیلی خوبه... بعد که میرفتیم منزل به من میگفتن شما نگو سینه نـــــزن!!!من بهت قول میدم این سینه که برای اباعبدالله سینه زده روی آتیش جهنم رو نمیبینه. بعد شهادت وقتی رفتم معراج شهدا...تعجب کردم..آقا حمید دست ها و پاهاش و شکمش و سمت چپ صورتش پر بود از ترکـــــش های ریز و درشت که باعث شده بود به شهادت برسه مثل حضرت عباس علیه السلام ولی تنها جایی که سالم بود سینه اش بود!!!!وقتی دیدم یاد حرفش افتادم...دستم رو روی سینه اش گذاشتم ببینم قلبش میزنه،،،ولی قفسه سینه اش سالم سالم بود در حالی که کل بدنش دچار جراحت های شدید بود...اربا اربا بود.. راوی‌: همسر بزرگوتر شهید 4 اردیبهشت تولد شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادي هدیه به روح مطهرش صلوات🥲
روزگار ِغریبےست .. صاحب‌الزمان‌باشےو این‌همه‌تنها! ظاهراهمه‌ے ِماعاشقیم‌ولے ، عاشقانه‌صدایت‌نمےڪنیم‌آقا :)💔
- ‌ ما گره‌گشا داریم ، دافع البلاء داریم هر کسی کسی دارد ما امام رضا داریم ❤️ ‌
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میانِ دُشمَن و وَطَن نَنگ بَر آنکه شَک کُنَد نَنگ بَر آنکه خواسته شِمر به ما کُمَک کُنَد ...🇮🇷
مےگفت:‌هروقت ، دلت‌برا؎اِمـآم‌زمآنت‌تـَنـگ‌شد، زیآرت‌آل‌یـــآسین‌بخون؛ انگاراِمآمت‌داره باهآت‌حرف‌مےزنہ..💛
رد میشوی‌ هر‌‌ روز‌ و‌ نمیبینمت‌ هنوز‌‌؛ آقا بد است بی تو نفس میکشم هنوز
-اینجا هیچ کس شبیه حرف هایش نیست اما تو تفسیرِ دقیق چشم‌هایت بودی...
شب بود و هوای کربلا عالی بود❤️‍🩹 درمصرع قبلی جای ما خالی بود💔
_ از سفرۀ حسین بلندم نکن که من ؛ محتاج آب و دانۀ شب‌های جمعه‌ام .❤️‍🩹