𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
خادم خستگیناپذیر🥲
امام رضا جان، امسال در صحن و سرای شما جای خالی زائری احساس میشود که هر سال با ارادتی خالصانه به دیدارتان میآمد زائری که با بال شهادت به سوی معبود شتافت.
همان خادم خستگیناپذیر که همیشه در پناه شما آرامش مییافت، دیگر در میان ما نیست تا ضریحتان را در آغوش بگیرد. او که عمری خادم شما بود، حالا میهمان سفرهی کرامت شما در ملکوت است.»
آقا جان، امسال ما به نیابت از ایشان زیارتنامه میخوانیم، اما میدانیم که پیش از ما، اذن دخولش را با خط سرخ شهادت از دستهای مبارک شما گرفته است.🙂💔
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
-
اينجاست طبيبی که ندارد نوبت
هر دل که شکستهتر بُوَد پيشتر است...💔🙂
-
رفقا از فردا تا جمعه شب اگه مشهد هیئتی هست لطفا پوسترش رو برام بفرستین استفاده کنیم💙
@Mamad_110
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
- اندر احوالات در هیئت...
-
خب
محاله آدم هیئتی بره که نزدیک حرم باشه و بعد جلسه حرم نباشه تا اذان صبح 🚶♂🙂