𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
-
اينجاست طبيبی که ندارد نوبت
هر دل که شکستهتر بُوَد پيشتر است...💔🙂
-
رفقا از فردا تا جمعه شب اگه مشهد هیئتی هست لطفا پوسترش رو برام بفرستین استفاده کنیم💙
@Mamad_110
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
- اندر احوالات در هیئت...
-
خب
محاله آدم هیئتی بره که نزدیک حرم باشه و بعد جلسه حرم نباشه تا اذان صبح 🚶♂🙂
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
- خب محاله آدم هیئتی بره که نزدیک حرم باشه و بعد جلسه حرم نباشه تا اذان صبح 🚶♂🙂
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا عَلی إِبْنِ موسَی الرِّضا💙🙂