تو زبان کوردی یه واژه هست به اسم کاژه، یعنی پناهگاه، جایی یا کسی که آدم کنارش آرومه:)
دارم سعی میکنم ازت بدم نیاد
ولی تو هر روز بیشتر ثابت میکنی چقد لایق تنفری.
برا خدا باید مشخص کنم وقتی میگم هیجان میخوام تو زندگیم منظورم هیجان مفید مفرحه نه بدبختی های مهیج.
بچه ها آستیگمات خیلی بده، اینطوریه که یکی به من عکس رنگ سبز و نشون بده من بنفش میبینم اگه بنفش نشون بده سبز میبینم:/
کسی که بخاطر یه مشکلی که با پنج دقیقه صحبت کردن حل میشه تو رو ساعتها به گریه میندازه، قطعا دوست نداره و لیاقت دوست داشته شدن هم نداره.