برا خدا باید مشخص کنم وقتی میگم هیجان میخوام تو زندگیم منظورم هیجان مفید مفرحه نه بدبختی های مهیج.
بچه ها آستیگمات خیلی بده، اینطوریه که یکی به من عکس رنگ سبز و نشون بده من بنفش میبینم اگه بنفش نشون بده سبز میبینم:/
کسی که بخاطر یه مشکلی که با پنج دقیقه صحبت کردن حل میشه تو رو ساعتها به گریه میندازه، قطعا دوست نداره و لیاقت دوست داشته شدن هم نداره.
کاش یه سنگ بودم وسط رودخونه، بی دغدغه دراز میکشیدم و از خنکی آب لذت میبردم