من هر چند وقت یبار میرم تو حالت دوری کردن از همه و با کسی حرف نزدن و پیام ندادن.
لطفا برای انتخاب آدمهای زندگیتون رفیق، پارتنر هر چی، وسواس به خرج بدین، این اعصاب و روان، انگیزه و ذوقی که از دست میره هیچوقت جبران نمیشه و به حالت اولش برنمیگرده.
من تو روابطم اصلا معمولی نیستم، ترینم، یا بهترین آدم زندگیت میشم یا مزخرفترین.