مگه ایرانیا عرب نمیپرستیدن چرا سردار برای عمارت استوری گذاشت🤡🤡
هدایت شده از ‹ 𝐏𝖾𝗋𝗌𝗉𝗈𝗅𝗂𝗌💘𝐑𝖾𝖺𝗅 ›
اگه این اتفاقا بیوفته صعود میکنیم :
1_ غنا کرواسی رو ببره
2_ ازبکستان از کنگو امتیاز بگیره
۳_ دیدار الجزایر- اتریش مساوی نشه
اینجارو ادیت فوتبالی کنم؟
نظرتونو بگید
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9e4g66q&btn=محل.ارسال.پیام
پیام اخر چک شه و همه نظر بدن
وا 🦦
خب دیلی جدید زدم اینجا بشه فوتبال
پیام اخر چک شه و همه نظر بدن
اینجارو ادیت فوتبالی کنم؟ نظرتونو بگید https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9e4g66q&btn
آره فوتبالی بشه و کمتر پیامای چرت و پرت و فور الکی بدن چون اینا باعث میشه کانال شلوغ بشه و ترک کنند کانالتو
........
اوکیه عشقی
پیام اخر چک شه و همه نظر بدن
اینجارو ادیت فوتبالی کنم؟ نظرتونو بگید https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9e4g66q&btn
به نظرم حالا که میخوای فوتبالی کنی کل پیامایی که تا حالا اینجا داده شده رو پاک کن و انکار که از نو شروع کردی این کانالو
.......
اره کلا پاک میکنم
پیام اخر چک شه و همه نظر بدن
اینجارو ادیت فوتبالی کنم؟ نظرتونو بگید https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9e4g66q&btn
حالا که فوتبالی میخواد بشه
برا کدوم تیم ؟ یعنی از کدوم تیم میخواد بشه
........
کلا فوتبال باشه