مگه ایرانیا عرب نمیپرستیدن چرا سردار برای عمارت استوری گذاشت🤡🤡
هدایت شده از ‹ 𝐏𝖾𝗋𝗌𝗉𝗈𝗅𝗂𝗌💘𝐑𝖾𝖺𝗅 ›
اگه این اتفاقا بیوفته صعود میکنیم :
1_ غنا کرواسی رو ببره
2_ ازبکستان از کنگو امتیاز بگیره
۳_ دیدار الجزایر- اتریش مساوی نشه