eitaa logo
صالحین (تجیر) ابوزیدآباد و حومه
138 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
697 فایل
کانال مربیان، معلمین،والدین و هادیان سیاسی http://eitaa.com/abozeiedabad منطقه ابوزیدآباد-بخش کویرات آران بیدگل استان اصفهان* لینک کانال@abozeiedabad ارتباط با مدیرکانال https://eitaa.com/snatkar1364
مشاهده در ایتا
دانلود
سید محمدمهدی عضو کانال ایتایی نهاد امامت جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات شوید http://eitaa.com/abozeidabad
🔴گزارش از سفر آیت الله رئیسی به روسیه؛ ♦️1. استقبال وزیر انرژی روسیه از آیت الله رئیسی در فرودگاه مسکو بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت. در پروتکل های تشریفات روسیه، استقبال از روسای جمهور توسط معاون وزیر خارجه انجام می شود. ♦️2.پس از گذشت یک ساعت و نیم از دیدار آیت الله رئیسی با پوتین، مذاکرات برای دقایقی متوقف شد تا رئیس جمهور کشورمان نماز مغرب را در کاخ کرملین محل مذاکرات اقامه کند. ♦️3.دیدار آیت الله رئیسی و پوتین تحت پروتکل های شدید کرونایی و با فاصله ای که سلامت دو طرف را تضمین کند، انجام شد. امروز آمار مبتلایان به کرونا در روسیه از مرز 34 هزار نفر گذشت و تعداد فوتی ها هم بیش از 700 نفر بود.
🔴حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌کند/ مجازات ضبط مال ۳۱ میلیارد تومانی فریدون بر اساس حکم دادگاه انجام شد/ پرداخت نیمی از جزای نقدی ۳۱ میلیارد تومانی فریدون ♦️در پی انتشار برخی ادعاها درباره حسین فریدون در فضای مجازی، سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، درباره آخرین وضعیت این محکوم، گفت: حسین فریدون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند. ♦️درویش وند، در عین حال تاکید کرد: این محکوم‌علیه مانند تمامی زندانیان که از مرخصی قانونی برخوردار هستند، از حق قانونی خود برای پیگیری مسائل پزشکی هم استفاده کرده است. ♦️وی افزود: فریدون به ۳۱ میلیارد تومان ضبط اموال و جزای نقدی به همین مبلغ محکوم شده است که در آخرین دوره‌ای که به مرخصی اعزام شده بود، این مسئله نیز پیگیری و بر اساس حکم دادگاه، مجازات ضبط اموال به صورت کامل محقق شد. ♦️درویش وند، اظهار کرد: در همین راستا نیز تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جزای نقدی ۳۱ میلیارد تومانی وی اخذ شده است. ♦️سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، عنوان کرد: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌کند
🔴زیباکلام، سفر روسیه و انگشت کوچیکه! ♦️روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنود خود نوشت: 🔹گفت: آقای زیباکلام توییت کرده و به وزیرخارجه توصیه کرده که سردر «نه شرقی نه غربی» وزارت خارجه را پایین بیاورد و برای حاج حسین به کیهان بفرستد تا در انبار کالای متروکه روزنامه کیهان نگه‌‌دارد! 🔸گفتم: مگر تحلیل‌های آقای زیباکلام را با شتر از آمریکا برایش می‌آورند که آرزوی ۴۳ سال قبل غرب امپریالیسم و شرق کمونیسم را حالا مطرح می‌کند که کمونیسم فروپاشیده و به موزه تاریخ رفته است و روسیه کنونی نه تزاری است و نه مارکسیسم است بلکه یک کشور سکولار مثل بقیه کشورهاست؟ 🔹گفت:‌ مشکل آقایان این است که ایران مثل دولت قبلی و موردعلاقه زیباکلام حاضرنیست به آمریکا باج بدهد و به تعامل تجاری با کشورهای دیگر از جمله چین و روسیه روی آورده است. 🔸گفتم: ایشان هنوز نمی‌داند که اولاً؛ شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می‌کند و ثانیاً؛ منظور از نه شرقی، نه غربی عدم وابستگی به شرق و غرب است و نه تعامل با آنها. ثالثاً؛ ما در زمان حضرت امام‌(ره) هم با شوروی مارکسیست روابط تجاری و سیاسی داشتیم و این روابط به معنای وابستگی نبود کمااینکه با کشورهایی مثل انگلیس و فرانسه و آلمان که غربی بودند هم رابطه بدون وابستگی داشتیم. رابعاً؛ حضرت امام در همان هنگام جواب غربگداهای امروز را داده و پته آنها را روی آب ‌انداخته و می‌فرمود؛ تفاله‌های داخلی آمریکا (دقیقاً با همین تعبیر) شوروی را مطرح می‌کنند که [جنایات آمریکا] فراموش شود. 🔹گفت: این جماعت که وطن اصلی و همه‌چیزشون آمریکاست! اینجا چیکار می‌کنند؟ 🔸گفتم: از یارو پرسیدند چند تا بچه داری؟ پنج‌تا انگشتشو نشون داد و گفت؛ چهارتا! گفتند؛ پس چرا پنج تا انگشتتو نشون میدی؟‌! گفت؛ این انگشت کوچیکه بچه همسایه است، ولی هر روز خونه ماست!
🔴تذکر آیت‌الله سبحانی به رئیس کل بانک مرکزی ♦️بساط رباخواری از بانک‌ها برچیده شود ♦️مرجع تقلید شیعیان:همه باید کمک کنند تا بانکداری اسلامی که به نفع مردم و از دغدغه‌های دولت جدید است محقق شود. ♦️اعلام ارائه تسهیلات با سود ۲۰ درصد و ۲۵ درصد زیبنده جمهوری اسلامی نیست. ♦️باید کاری کرد که بساط این رباخواری برچیده شود.
🌹به لغزشگاه‌ها نزدیک نشوید ♦️رهبرمعظم انقلاب: جاهایى هست که انسان پایش مى‌لغزد: «چوگل بسیار شد، پیلان بلغزند»؛ آدمها که جاى خود دارند. ♦️جاهایى لغزشگاه است. به آن‌جاها نزدیک نشوید. لغزشگاه‌ها انواعى دارد. هر کس نقطه ضعفى دارد. یکى نقطه ضعفش پول است؛ یکى نقطه ضعفش و رفاقت است؛ یکى نقطه ضعفش کردن است؛ یکى نقطه‌ى ضعفش است؛ یکى نقطه ضعفش سورچرانى و شکم‌چرانى است. ♦️هر کس نقطه ضعفى دارد. آدم خودش نقطه ضعف خودش را خوب مى‌فهمد. به آن نزدیک نشوید. اگر نزدیک شدید، براى خودتان خطر درست کرده‌اید. ♦️علاوه‌بر نزدیک نشدن به نقطه ضعفها، باید در تقویت معنوى خودتان کوشا باشید. ♦️اول قدمش این است که همین نمازى را که در شبانه روز پنج نوبت مى‌خوانید، با توجه بخوانید.
🔴فرانسه حجاب در مسابقات ورزشی را ممنوع کرد ♦️مجلس فرانسه با ۱۶۰ رأی موافق، اصلاحیه‌ای را تصویب کرد که در آن «پوشیدن حجاب در مسابقات ورزشی» ممنوع است. ♦️این اصلاحیه از سوی حزب راست‌گرای فرانسه پیشنهاد شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.
🔴اعدام انقلابی حسنعلی منصور توسط شهید محمد بخارایی ♦️1 بهمن 1343 حسنعلی منصور فرزند علی منصور در سال 1302 در تهران به دنیا آمد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به استخدام وزارت امور خارجه درآمد. وی طی سال های دهه 1320، مدارج ترقی را پیمود تا این که پس از ورود به مجلس شورای ملی و سنا در شهریور 1342 و تاسیس حزب ایران نوین، راه برای صدارت او باز شد. حسنعلی منصور از اسفند 42 تا بهمن 43 به مدت کمتر از یک سال نخست وزیر بود. ♦️تصویب کاپیتولاسیون، افزایش قیمت بنزین و تبعید حضرت امام خمینی(ره) به عنوان نخستین گام اجرای روش او در اداره کشور محسوب می شد. در ساعت 10 صبح روز اول بهمن 1343 هنگامی که حسنعلی منصور با غرور تمام قصد پیاده شدن از اتومبیل در جلوی درب ورودی مجلس شورای ملی را داشت، هدف گلوله شهید محمد بخارایی از اعضاء شاخه اجرایی هیئت مؤتلفه اسلامی قرار گرفت و چند روز بعد به هلاکت رسید. ♦️فتوای قتل منصور از جانب آیت اللَّه سید محمد هادی میلانی در مشهد صادر شده بود. می گویند وقتی در دادگاه از محمد بخارایی سؤال می کنند که با دو گلوله اول منصور زنده نمی ماند ولی چرا سومین گلوله را به گلوی او شلیک کردی؟ آن جوان رشید در پاسخ گفت: حنجره ای که از آن به روحانیت اهانت شده، باید دریده شود. ♦️ مقاومت شجاعانه در بيدادگاه رژيم شاه و حمايت مراجع تقليد و روحانيت در ايران و عراق موجب شد كه كاپيتولاسيون آمريكايي شاه و منصور در ايران متوقف بماند.این شهیدان مظلومانه و با اقتدار نشان دادند که مومن انقلابی، در هیچ شرایطی زیر بار ذلت و زور نمی رود. ♦️مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي درباره اين شهدا فرموده‌اند: «شايد اين تعبير درباره شهدای چهارگانه (اماني، هرندي، نيك نژاد، بخارائي) درست باشد كه بگوئيم نورالله في ظلمات الارض. به هرحال اينها ستارگان و برجستگاني بودند كه در راه خدا رفتند. راهي را انتخاب كردند و نتيجه اين شد كه مشاهده مي كنيد يعني حاكميت اسلام در دوران سيطره كفر و استكبار بر عالم چيزي كه به افسانه شبيه است. اين شهداي چهارگانه حقيقتا در دوران ظلمات نور خدا بودند كه درخشيدند، فضا و دلها را روشن كردند، راه را به خيلي ها نشان دادند.»
🔴تقدیر رئیس شورای مسلمانان روسیه از نمازِ رئیسی در کرملین ♦️رئیس شورای مفتیان روسیه در دیدار با رئیسی: ملاقات شما با پوتین برای مسلمانان روسیه هم بسیار بااهمیت است. نماز شما در کرملین بسیار شاخص بود و از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد.
دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) 🔹یمن قوی و پابرجاست
سرقت ۸۰۰ میلیونی تجهیزات ساخت سریال طلاق! 🔹دیشب تجهیزات سینمایی ساخت سریال طلاق «ابوالقاسم طالبی» سرقت شد. 🔹این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی سرقت شد. 🔹این مجموعه به دلیل نبود تجهیزات کافی فعلا متوقف شده است.