اگر بخوای...
میتونی،کل آسمونو و ستاره هاشو تو یه پیاله ببینی!
ولی اگر نخوای...
توی یه آینه قدی هم نمیتونی خودتو ببینی!
اَبرك؛
صبحت های اول صبح من و اجیم ستودنیه😂❤️ حکایت زندگی ☕
آقا واقعا چطور قراره اون سوزن گاوی را بکنه تو دستم؟
عرررر به خدا میمیرم من.
اَبرك؛
آدم باید یکیو داشته باشه توی غما و سختی ها وقتی یادش میوفته نیشش باز شه ؛) #دلنوشته
عععععع منو میگه 😂😂😂😂😂🎀