نمیدونم چرا...
ولی با دیدن مزار این شهیدِ مشهور گمنام..
یاد روضه حضرت زهرا و آتیش زدن هاش میوفتم...
لنز زندگی ☕
ترافیکِ خیابون؛
اگه برای ما عذابِ الهی باشه،
برای اون بچهی گل فروش نعمته : ) .
[ خدا برای همه خداست! ]