eitaa logo
اَبرك؛
517 دنبال‌کننده
361 عکس
247 ویدیو
4 فایل
ــــــــ کمی از من☁️ بدونِ هیچ توصیف و توضیحِ اضافه ای کپی؟فقط فور☕️
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید اگه امام زمان بود وضعیت و احوالمون بهتر می‌بود.
با پایین آوردن ِبقیه خودت نمی‌ری بالا. بلکه خودت بیشتر از بقیه میای پایین. کاش اینو یاد بگیری.
خدایا فدات شم میخوای زودتر اذونتو پخش کنی ؟ : ))🥲 داریم هلاک میشیم
انقد کشش میدن تا خودم برم بالا پشت بوم اذان بگم🗿
وقتی به این فکر میکنم که فردا شنبه‌ست عمیقا قلبم به درد میاد
- اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج .
کاش مجبور نبودم بیدار شم مدرسه 🚮 خواب ✨🛐 .
با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را طویله نکنید.
می‌دانم زندگی می‌گذرد؛ می‌دانم که درد هایمان کمرنگ میشود اما عزیز من ، جوانی مان را از که پس بگیریم