ما سینه زدیم بی صدا باریدند..
از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند .
ما مدعیان صف اول بودیم.
از آخر مجلس شهدا را چیدند.
اَبرك؛
صبح که داشتیم میرفتیم گلزار شهدا... داشتم به این فکر میکردم که امروز...چه قدر قاب عکسها تکمیل شد..
صبح خیلی تصادفی با این عکس توی گلزار شهدا مواجه شدم...
راستش عمیقأ قلبم به درد اومد🚶🏻💔
لنززندگی 🖤