اَبرك؛
صبح خیلی تصادفی با این عکس توی گلزار شهدا مواجه شدم... راستش عمیقأ قلبم به درد اومد🚶🏻💔 لنززندگی 🖤
گفته بودم یا مرگ یا خامنهای
حال نمیدانم چرا زندهام وقتی که تو رفتی؛