1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک دقیقه چشماتو ببند
فقط گوش کن تمام صداها واقعیست ...
هدایت شده از - پناهگاهِروح .
من اینجوریم که اگه بخوام علت عصبانیتم رو توضیح بدم بیشتر عصبانی میشم.
اَبرك؛
.به خودم میگویم: دردریاییکهپرازدیوانهاستبهکجابایدرفت؟ بهکهبایدپیوست،بهکهبایددلبست؟ #
ﮔﺎه گاهی ﮐﻪ دلم میگیرد ..
به خودم میگویم
در دیاری که پر از دیوار است ،
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ ؟
- سهراب سپهری