سلام علیکم
الحمدالله سعادت داشتیم و حالا خیلی یهویی راهی قم شدیم .
هر حرفی ، دلنوشته ای به حضرت معصومه دارید بفرستید به آیدی بنده یا ناشناش تا انشاءالله جلوی ضریح خونده بشه؛🌱☁️
یاعلی مدد
@Janan309
#فورمعرفتی
اَبرك؛
- لنز زندگی ☕
بغلم کن که در این شهر پُر از غم بغلت ،
بعد آغوش خدا امن ترین جای مناست. . .(:
اَبرك؛
- لنز زندگی ☕
بی سبب نیست شما جلوه اسرار شدی
اولین فاطمه هستی که حرم دار شدی
-