اَبرك؛
تو یه سوال قسمت اول مال درس 8 بود قسمت دومش برا 12قسمت سه برا 9😶😶😶
بعد اخرشم پرسیده بود نون وقایه چیه مشخصش کن تو جمله😶😂💔
اَبرك؛
بعد اخرشم پرسیده بود نون وقایه چیه مشخصش کن تو جمله😶😂💔
من چه میدونم نون وقایه چه کوفتیه😂💔🦦
اَبرك؛
بعد اخرشم پرسیده بود نون وقایه چیه مشخصش کن تو جمله😶😂💔
اینا همش واسه اینکه با من قهری 😐
اَبرك؛
حال بهم زن و بیشعور و رو مخ و زبون نفهم ترین فرد زندگیم؟برادرم... #دلنوشته
ولی بعضی وقت ها خداوکیلی به درد عکس میخوره 😂💔
حکایت زندگی ☕