اَبرك؛
بعد اخرشم پرسیده بود نون وقایه چیه مشخصش کن تو جمله😶😂💔
اینا همش واسه اینکه با من قهری 😐
اَبرك؛
حال بهم زن و بیشعور و رو مخ و زبون نفهم ترین فرد زندگیم؟برادرم... #دلنوشته
ولی بعضی وقت ها خداوکیلی به درد عکس میخوره 😂💔
حکایت زندگی ☕