دَفترنَقاشیِاَبرَک✧˖°¸𓏲࣪
. آره میدونم؛ خیلی لاکپشتی پیش میرم-🦦 .
یه پیشنهاد مفید:
هیچوقت از مدادرنگی برای رنگ آمیزی پس زمینه استفاده نکنیم(پاستل گچی رو ترجیح میدم چون کار باهاش راحتتره)
هدایت شده از Letters from "iran"*
نقاشی با حاج خانوم ابررکک
«خو چیکار کنم؟ نمیدونم زیرش چی بنویس_»
#art