آبرنگستان|مدرسه آبرنگ🇮🇷
وقتی باران قاسمی هم به این جمع آبرنگی اضافه میشه🥺💔
خب رسیدیم به پنجمین چهره آبرنگی از فرشته های میناب 🥺
یادتونه که ....!؟
بریم ادامه اشو با هم ببینیم ✋😢
چرا که فردای اون روز با من تماس گرفتن و من رو برای اجرای زنده نقاشی در رویدادی که مختص شاعران استان بود دعوت کردن و خواستن بیام متناسب با ایام روز در حین اجرای مراسم رویداد ؛مشغول اجرای نقاشی باشم… 😇
و از من نظر خواستن که چکاری رو میتونم برای اجرای نقاشی ببرم و من همین تابلوی نصفه و نیمه ی میناب رو بهشون پیشنهاد دادم و اونا هم کلی استقبال کردن🥹🙌
آخ نگم از دود های این مدرسه که حین اجرا سر دو راهی به معنی واقعی کلمه بودم …😩
اولش میخاستم دودا رو خیس در خیس کار کنم ولی بعد بنظرم اومد که به سبک لکه ای کار کنم تا هارمونی کار بهتر حفظ بشه و نتیجه شد اینی که میبینید 🥲🙌