eitaa logo
🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
45.1هزار دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
9.7هزار ویدیو
24 فایل
کانال رسمی #سردار_رحیم_نوعی_اقدم تحلیلی، فرهنگی، سیاسی، خبری
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨سپاه: ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن با 4 موشک ایرانی هدف قرار گرفت روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۷ عملیات وعده صادق ۴ بیان کرد: پیرو اقدامات غرور آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و حمله به اهداف دشمنان آمریکایی - صهیونی، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن ارتش آمریکا با چهار فروند موشک بالستیک مورد حمله قرار گرفت. پیرو اقدامات غرور آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و حمله به اهداف دشمنان آمریکایی - صهیونی، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن ارتش آمریکا با چهار فروند موشک بالستیک مورد حمله قرار گرفت. ضربات قدرتمندانه نیروهای مسلح ج.ا.ا به پیکر خسته نظامی دشمن، وارد مرحله جدیدی شده است و برّ و بحر بیش از پیش گورستان متجاوزان تروریست خواهد شد @Abuhossein
*⭕️ | تا آخر بخوانید و دهید* تمامی عزیزان در هر شهری مهم‌ترین وظیفه را در ۲۴ ساعت آینده دارند که ابعادش این موارد و هرکس برای خود شخصی‌سازی کند: ابتدا فهرست 🔹۱- تقسیم توان حضور تا انتهای شب: هرکدام شرایط متفاوت دارد: الف) صبح تا ظهر: حضور خیابانی پرشور ب) ظهر تا عصر: حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج و سازماندهی شدن ج) تاریکی هوا تا نیمه شب: شب قدر انقلاب و سرنوشت آینده 🔹۲- تعادل در کارهای محله و شهر و کشور الف) محله: جمع شدن فیزیکی بانوان از همین صبح و هر کس ممکن در مسجد یا منازلی که پایگاه محله شود. ب) شهر: هرکس زیرمجموعه دارد تا می‌تواند افرادی که جایی جمع نشدند را حول خود جمع کند و در میادین حضور فیزیکی باشد ج) کشور: آنها که امکان دارند الان بیایند تهران و بمانند ولو در حرم حضرت امام (ره) 🔹۳- جمع شجاعت و عقلانیت: اکنون باید ادامه دهنده اراده آقای شهیدمان باشیم ایشان همیشه می‌خواستند ما در متن حوادث باشیم ولی با عقلانیت. پس: اولا) بدون ترس در میدان باشید و بمانید. ثانیا) مراقب وحدت و همدلی باشید که درگیری مردم سم مهلک است. 🔻درمورد شماره ۱ ۱_۱ حضور میدانی نباید پینگ پنگی شود: یعنی مثل راهپیمایی نباشد که چند ساعت همه باشند و بعد محله یا شهر خالی شود چون فرصت برای حضور معاندان فراهم می‌شود پس تا می‌شود برای حضور مستمر ۲۴ ساعته سه روز اول برنامه‌ریزی کنید. ۱_۲ سازماندهی مردمی و معطل نهاد رسمی نماندن: پس از حضور پرشور احساسی اولیه باید بلافاصله سازماندهی کنیم و دسته دسته شویم با سرتیم های مشخص و تقسیم کار هر تیم. 🔻در مورد شماره ۲ ۲_۱ در کنج خانه ماتم نگیرید: از همین اول صبح اگر می‌توانید تهران وگرنه میادین اصلی شهر و حتی در محل سکونت در مسجد و هیئت وگرنه برخی خانه‌ها را پایگاه جمع شدن انقلابیون و خصوصا بانوان کنید و فضای محل را با صوت قرآن خصوصا تغییر دهید حتما. ۲_۲ فرماندهان و افسران جنگ نرم یعنی روحانیون، استادان و دانشجویان کنشگر کارویژه مخصوصی دارند: مهمترین وظیفه ایشان اکنون حضور فیزیکی در هر جای ممکن و تبیین اساس ولایت فقیه است. مهمترین پیچ تاریخی انتخاب رهبر بعدیست و مانند زمان حضرت امام (ره) برخی خودی‌ها چون اساس ولایت فقیه برایشان حل نشده با مصداق بعدی زاویه می‌یابند و باید به سرعت این مسئله توسط کنش‌گران برایشان تبیین شود. ۲_۳ تجمع علیه تجمع تا روز قدس: تنها راه مقابله مردمی با مخالفان که پیاده نظام آمریکا در داخل هستند حضور فیزیکی در میدان و تداوم اجتماعات تا چند روز است. اصلا در خانه پشت گوشی‌ها سنگر نگیرید. 🔻در مورد شماره۳ ۳_۱ آنکه آقای عزیز ما را شهید کرده برای بعد آن هم فکر کرده پس مراقب باشید طبق پیش‌بینی او عمل نکنید. او روی دوقطبی داخلی و دعوای درون انقلابی ها و خشونت در محلات حساب کرده. او روی مقصریابی و اتهام زنی و شقاق جبهه خودی حساب کرده؛ پس مراقب باشیم. ۳_۲ اگر در محله شادی کردند چه کنیم؟ به خشونت و درگیری نکشانید و با زبان همدلی و وحدت فعلا برخورد شود چون اولویت اصلی انتقال قدرت و تثبیت ولی فقیه بعدیست. @Abuhossein
📹 دو نکته رمزآلود از امام خامنه‌ای: 🔻شرط نصرت خدا اینه که وقتی به اوج ناامیدی رسیدی و یقین به شکست پیدا کردی، باز هم دست از جهاد و تلاش برنداری. 🔺️اگر مقاومت کردید،قله ای فتح می‌شود که از بعد از زمان رسول خدا تا الان انجام نگرفته!!! فریاد ما یک کلام❗️ انتقام انتقام❗️ تماس و مطالبه از مسئولان و صداوسیما آقا انقلاب و دست ما سپرد. یعنی در توان ما دیده که این دو قدم و تا ظهور ببریم و نذاریم مقدرات الهی تغییر کنه. آقا دائم می‌فرمودن نابودی رژیم صهیونی رو خواهید دید، نابودی امریکا رو خواهید دید. نفرمودن خواهیم دیدآیت الله بهجت اواخر عمرشون فرموده بودن فتنه‌ای در راهه (فتنه۸۸) که فقط از عالم برزخ میشه جمعش کرد. می‌فرمودن من باید برم به عالم برزخ که این فتنه را جمع کنم. باور کنیم آقا الآن در برزخ نزد اهل‌بیت(ع) مشغول هدایت و کار برای ظهور هستن. چشم امیدشون به تلاش ماست. تا نابودی استکبار فقط چند قدم مونده... قوی باشید و انتقام را مطالبه کنید. فرمود سوخت واقعی موشکها، فریاد انتقام مردم است. @Abuhossein
دومین نفت‌کش رویترز به نقل از منابع امنیتی دریایی: نفت‌کش ام‌کی‌دی فیوم متعلق به جزایر مارشال در نزدیکی عمان هدف یک پرتابه قرار گرفته‌است. دست‌کم ۱۵۰ نفتکش و کشتی حمل گاز در آب‌های خلیج فارس در پشت تنگۀ هرمز متوقف شده‌اند. @Abuhossein
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ⭕️من جان ناقابلی دارم همه را تقدیم اسلام و انقلاب می‌کنم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Abuhossein
بسم الله الرحمن الرحیم *مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلا* با عرض تسلیت شهادت مقام معظم رهبری آیه الله العظمی امام خامنه‌ای به ساحت حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و تمام مسلمانان جهان و ضمن تشکر از همه مؤمنین و بزرگوارانی که با ابراز محبت و همدردی درگذشت حاجیه خانم کلباسی را تسلیت گفته و موجب تسلای خاطر بازماندگان شدند، به اطلاع می رساند به علت حملات تجاوزکارانه آمریکایی - صهیونی مراسم ختم روز جمعه ۱۴۰۴٫۱۲٫۱۵ برگزار نمی گردد. بیت کلباسی @Abuhossein
⭕️🚨🚨 گویا دوباره ایالات متحده از طریق ایتالیا با ایران تماس گرفت و پیشنهاد آتش‌بس داد؛ تهران «به طور قاطعانه این ایده را رد کرد» – یدیعوت آحارونوت 🔺وقتی مقامات ایرانی اینگونه با آتش بس مخالفت می‌کنند یعنی دستشون حالا حالاها پر هست. @Abuhossein
474.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ دیگه پدافنداشون خالی شده کم کم سورپرایزهای ایران رونمایی میشه @Abuhossein
⭕️حمله قاطع ایران به تمام منافع آمریکا در منطقه 🔹پس از حمله خبیثانه محور شرارت دنیا به کشور عزیزمان و شهادت رهبر فرزانه‌مان و فرماندهان ارشد نظامی گرانقدرمان و مسئولین محترم و مردم نازنین‌مان، نیروهای حافظ امنیت سرزمین‌مقدسمان به طور همزمان تا بحال هزاران موشک‌ و پهپاد به سمت پایگاه‌های آمریکا در مناطق زیر پرتاب کرده‌اند: ۱. بحرین ۲. قطر ۳. امارات ۴. کویت ۵. اردن ۶. عربستان ۷‌. عراق ۸. عمان ۹. قبرس +اسرائیل 🔹این در حالیست که بودجه نظامی آمریکا در سال یک تریلیون دلار است و بودجه نظامی کشورمان ۱۰ میلیارد دلار و آمریکا از سگ منطقه ای خود و ده‌ها پایگاه نظامی خود بصورت همزمان در حال حمله به کشورمان است. 🔹طبق مستندات تاریخ، ایران تنها کشوریست که از شکل گیری جرثومه فساد عالم آمریکا، در این سطح به منافع محور شرارت دنیا و سگ جنایتکارش حمله کرده است. 🔹به گفته فرماندهان نظامی تا بحال به ۳ ناو از ناوهای آمریکایی در منطقه نیز حمله و آسیب هایی زده شده است. @Abuhossein
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️اصابت پهپاد ایرانی به پایگاه آمریکایی در کویت @Abuhossein
عزیزان خوب توجه کنید دشمن به شدت ضربه خورده تا پیروزی نهایی فاصله ای نیست وحشی گری رو شروع کرده به بیمارستان ها و... حمله کرده عملیات روانی رو شروع میکنه ممکنه در ساعات آینده حمله سایبری به صدا و سیما داشته باشه به دروغ بگه ایران رو تصرف کردم تسلیم بشید حواستون باشه دروغه سناریو دشمن هست به اقوام بگید وظیفه ما حضور مستمر در خیابان ها است مطمئن باشید باحضور ما در خیابان ها گروههای تروریستی ،آمریکا شکست نهایی خواهند خورد ان شاءالله @Abuhossein