استاد دانشگاه شیکاگو: ایران ویتنام ترامپ میشود
رابرت پیپ، استاد برجسته علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو:
🔹همه مصاحبه محسن رضایی مشاور رهبر ایران با سی ان ان را دیدند، او به صراحت روشن کرد: ایران خواستار ۲۴ میلیارد دلار پیشپرداخت است، تنگه هرمز را در اختیار دارد و بابت آن هزینه دریافت میکند.
🔹️ایران ویتنام ترامپ است. رئیسجمهور آمریکا باید انتخاب کند؛ تسلیم یا تشدید تنش.
ـــــــــــــــــــــــ
@Abuhossein
🔴آمادهباش سراسری در شمال سرزمینهای اشغالی
🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که فرماندهی ارتش از ساکنان مناطق شمالی فلسطین اشغالی خواسته است خود را برای حملات موشکی احتمالی حزبالله در ساعات آینده آماده کنند.
@Abuhossein
انفجار و آتشسوزی در پادگان نظامی اسرائیل
🔹منابع عبری از وقوع آتشسوزی در یک پادگان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المالکیه» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
🔹بر اساس گزارشهای اولیه، این آتشسوزی پس از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه رخ داده است.
🔹منابع عبری احتمال دادهاند که آتشسوزی ناشی از اصابت یک پهپاد انتحاری حزب الله به این پادگان نظامی بوده باشد.
@Abuhossein
22.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ دیلی میل بررسی میکند:
📍مهمات پرسه زن ایرانی و قاتل زنجیرهای هواگردهای آمریکایی چه ویژگیهایی دارد؟
ـــــــــــــــــــــــ
@Abuhossein
🔴 بیانیه بصیرتی ۱۴۰۵/۰۳/۱۷ 🔴
بسم الله الرحمن الرحیم
آنتی فتنه :
بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب
وزارت خزانه داری آمریکا دستور داده تا خسارات مالی جنگ کنونی کشورهای عربی بررسی بشه و از اموال بلوکه شده ایران برای بازسازی اون استفاده بشه
آمریکا دقیقا داره برگه میسازه برای میز مذاکره اش
در تقابل با تنگه برگه محاصره دریایی رو درست کرد
در مقابل آزادسازی پولهای بلوکه شده ، پرداخت خسارت کشورهای عربی رو درست کرد
و به هیچکدوم از بندهای مشخص شده ایران هم اهمیتی قائل نشده
آقایان مسئول عاشق مذاکره
تا کجا میخواهید با این آمریکایی که به هیچتعهدی پایبند نیست ، مذاکره کنید
یک سوم لبنان رسماً اشغال شد
اصلا مگر قرار نشد اگر مذاکره ای میشه یکی از بندهاش آتش بس در لبنان باشه
وقتی دشمن به هیچکدوم از تعهداتش پایبند نیست و داره خدعه میکنه ، چه مذاکره ای باید بشه
اهل جنگ نیستید ، نباشید
ولی بدانید ادامه این وضع به نفع کشور نیست
مگر حضرت آقا دستور ندادن که یا خسارت میگیریم ، یا خسارت برمیداریم و یا به همون اندازه خسارت میزنیم
حواستون هست دارن ازمون خسارت برمیدارن؟
اصلا ما هم طرفدار مذاکره
مگر قرار نیست ذیل شروط رهبری بریم مذاکره
کدومش رعایت شد
کدومش رو اجرا کردیم
کدومش رو آمریکا پذیرفته؟
الکی با کلمات بازی نکنیم
نائب امام زمانمون رو شهید کردن اونم خانوادگی
والله اگر این برعکس میشد و ما ترامپ یا نتانیاهو رو میزدیم ، آمریکا و اسرائیل به جای مذاکره خاک ما رو به توبره میکشیدن
سر خون امام شهیدمان غیرت داشته باشیم
سر خون دانش آموزان میناب غیرت داشته باشیم
سر خون این همه شهید غیرت داشته باشیم
که والله قسم خون این شهدا دامنمون رو میگیره بالاخره
ادامه وضع موجود یعنی ترور سید مجتبی خامنه ای
نگید نگفتی
اینقدر نسبت به خون امام شهیدمان بی تفاوت بودیم که شک نکنید برای ترور این امام جدیدمان هم اقدام خواهند کرد
وقتی امام کشی برای دشمن هزینه نداشته باشه باز هم خواهد زد
وقتی دست درازی به کشور ، برای دشمن عادی بشه و ما دستش رو قطع نکنیم ، باز هم خواهد زد
و آهای مسئولین عاشق مذاکره
یه روزی میفهمید که آمریکا با مذاکره سرتان را گرم کرد تا جانتان را بگیرد
و خیلی هاتون اون روز دیگه نیستید
و با یه پسوند شهید ، چنان تطهیر میشوید که حتی دیگران جرأت نکنند ازتون انتقاد کنند
و چه زیبا فرمود امام شهیدمان که :
تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد ... سود که ندارد هیچ، مذاکرهی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند! ۱۴۰۴/۷/۱
عده ای کج فهم دارن میگن که شرایط فرق کرده
وقتی نظر امام شهید و امام جدیدمان عدم مذاکره است و حتی یک جا هم نشده که این دو بزرگوار راضی به مذاکره باشند و یهو ما میریم پای میز مذاکره ، بعدش میگن همه چی با رهبری هماهنگه ، این یعنی نظری ماورای نظر امامین انقلاب بر این کشور توسط عده ای که بالاخره رسوا خواهند شد داره القا میشه
امام جدیدمون شروطی رو برای مذاکره بیان کردن که قطعاً آمریکا اون رو نمیپذیره و قطعاً هم اگر تعهدی کنه پاش نمیایسته
آقایان
بزرگواران
عاشقان مذاکره
این ره که شما میروید به ترکستان نیست به قبرستان است
از ما گفتن بود
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
@Abuhossein
.
⛔️⛔️⛔️⁉️ چه کسی فکر میکرد #۱_نفر دو ماه پس از شهادت امام خامنهای؛
■ با آمریکا مذاکره کند.
■ در سخنانش کلمهای از خونخواهی آقای شهید نباشد.
■ با قاتلش دست بدهد.
■ بگوید به درک بهتری از هم رسیدیم.
■ #بدون_اذن درباره هستهای مذاکره کند.
■ بابت دستدادن با ونس توبیخ شود.
■ بابت مذاکره #بی_اذن پاسخ بشنود که مرتکب #حرام_شرعی شدی
■ یکی از نفرات اصلی امضاکنندهی #نامه_۶نفر ی باشد.
■ در نامه با لحن بیادبانه با ولی سخن بگوید.
■ در نامه خطاب به امام بگوید باید شروط شما را کنار گذاشته و تنها به شروطی که رهبر شهید وضع کردند پایبند باشیم.
■ در نامه تهدید کنند که اگر شرایط به این نحو پیش برود رئیسجمهور استعفا میدهد
■ پس از انتشار نامهای که حتی اطرافیانش هم آن را تایید کردند چند روز قهر کند، قهری که حتی آذریجهرمی و علی عبدی هم بابتش به او کنایه بزنند
■ مجلس را مانند محمدعلی قاجار، #گازانبری ببندد
■ با وفاقشان ابزار نظارتی مجلس را از حَیّز انتفاع ساقط کند و مجلس را تبدیل کند به خانه ارواح
■ بدترین دولت از ابتدای تاریخ را در هر اقدامی حتی غیرقانونی همراهی کند
اما آن یک نفر همه این کارها را کرد...
@Abuhossein
♨️ سفیر ایران در مکزیک:
🔹تیم ملی فوتبال ایران اطلاع یافته که باید در همان روز مسابقه وارد خاک آمریکا شده و پس از پایان بازی، از خاک آمریکا خارج شود.
✍تحقیر شوید...
@Abuhossein
♨️ نیویورک تایمز: اسرائیل با جاسوسی از مقامات آمریکایی از خط قرمز عبور کرده است
روزنامه نیویورکتايمز:
🔹نهادهای جاسوسی اسرائیل تلاشهای خود برای رصد و جمعآوری اطلاعات درباره مقامهای آمریکایی مشارکتکننده در مذاکرات با ایران را افزایش دادهاند.
🔹افرادی از جمله استیو ویتکاف، البریج کالبی و مایکل دیمینو در فهرست اهداف این عملیات اطلاعاتی قرار داشتهاند.
🔹به گفته یک مقام آمریکایی، جاسوسی اسرائیل در دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ از کنترل خارج شده است.
@Abuhossein
214.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ رسوایی دولت بایدن؛ شلیک موشک نیممیلیون دلاری به سمت بالن تفریحی
🔹در ۱۲ فوریه ۲۰۲۳، نیروی هوایی آمریکا یک جت جنگنده F-16 را برای رهگیری یک شیء کروی شکل که به نظر میرسید در حال حمله بر فراز دریاچه هورون است، به پرواز درآورد. طبق ویدئویی که ماه گذشته توسط وزارت جنگ به عنوان بخشی از پرونده بشقاب پرندهها منتشر شد، گزارش شده است که این شیء توسط یک موشک AIM-9 Sidewinder به ارزش نیم میلیون دلار منهدم شد اما بعدها مشخص شد که بالون متعلق به گروه پسران پیشاهنگ بوده است.
@Abuhossein
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 مجری برنامه ثریا: درباره مذاکرات با مردم حرف نمیزنند
👤 محسن مقصودی:
🔸️ متن توافق ایرادات بزرگ دارد؛ مثل زمان برجام میگویند همه چی با رهبری هماهنگ است؛
🔸️ این دفعه حواسمون هست؛ ما را سر کار نگذارید؛
🔸️ باید مراقب بود تا خسارت محض دیگری همچون برجام رقم نخورد؛ ما در آستانه یک فتح بزرگ هستیم؛
🔸️ اگر حرفهای ما زمان برجام شنیده میشد؛ اسنپ بک رخ نمیداد!
🔸️ هنوز پیش شرط مذاکرات اسلامآباد محقق نشده.
@Abuhossein
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام شهید:
من شکایتم را از کسانی که فتنه بپاکردن از خدا پس نخواهم گرفت.
♨️اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
@Abuhossein
490K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛دختر هاشمی رفسنجانی:من اگه میتونستم به ترامپ رای میدادم تا ایران رو بیشتر تحریم کنه
@Abuhossein
,مرحوم بابای مغروقش گفته بود لقمه حرام اینطور بچه درست میکنه