eitaa logo
🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
45.3هزار دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
9.7هزار ویدیو
24 فایل
کانال رسمی #سردار_رحیم_نوعی_اقدم تحلیلی، فرهنگی، سیاسی، خبری
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزوی یک کاربر فضای مجازی در مقابل توصیه‌های ولایی رئیس قوه‌قضائیه @Abuhossein
حرف حق مردم! @Abuhossein
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داغت نمی‌شه باورم شهید شب دهم: امام شهید سید علی حسینی خامنه‌ای ورود رهبر شهید به مراسم شب عاشورای سال گذشته حسینیه امام خمینی تو این شب ویژه و عزیز ، ما رو از دعای خیر تون فراموش نکنید🙏 @abuhossein
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارسال شب عاشورا یادتون هست؟ انگار دنیا رو بهمون داده بودن... چنتا جون بهمون اضافی شد... این ننگ تا همیشه با ما هست که تو نیستی و ما نفس میکشیم لا یوم کیومک یا اباعبدالله... @abuhossein
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصویر آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دسته عزاداری شیعیان با غیرت عراق ‌ @Abuhossein
31.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ وقتی از ملت مبعوش‌شده حرف می‌زنیم یعنی این... امام شهید ما در خاطراتش از راننده کامیونی سخن می‌گفت که بصیرتش از روحانی امام جماعت بیشتر بود. این خانم مدل دیگری از همان مصداق است. نه اصولگراست نه اصلاح‌طلب. نه چپ است نه راست. او مصداق ملت مبعوث‌شده است، محصول خون سید علی حسینی خامنه‌ای... سخنان این خانم خطاب به مردم را نه یکبار که صد بار بشنوید. با شجاعتی مثال زدنی وقتی خطاب به برخی مسئولین سخن می‌گوید، تصریح می‌کند که اگر من را بگیرند هم مهم نیست! خواهرم تو سرباز سیدعلی بودی و الان سرباز آقا مجتبی امام خامنه‌ای و اینجا جمهوری اسلامی ایران است که تو را اینگونه شجاع پرورش داده، راحت سخن بگو که اینجا دیکتاتوری نیست... @Abuhossein
. ♻️ کودتا و هتک حرمت در عاشورای ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم 🔰 حمید رسایی: امروز ۱۷مین سالروز عاشورای سال ۸۸ است. روزی که کودتا و فتنه ۸۸ با فرماندهی برخی خواص اصلاح‌طلب و همراهی و سکوت برخی خواص اصولگرای آن روز به اوج خود رسید. فتنه‌ای که با لباس اسلامیت به جنگ جمهوریت آمد. فتنه‌ای که در ظاهر تلاش کرد تا با تکبیر روی پشت‌بام و خطبه نماز جمعه در برابر رهبری که حافظ رأی مردم بود، بایستد! فتنه‌ای که محصول لجاجت خواص بود. این روز را فراموش نمی‌کنیم. 🔹فراموش نمی‌کنیم نامه بدون سلام والسلام هاشمی را 🔹دعوت مردم به خیابان‌ها برای اغتشاشگری توسط بیت هاشمی را 🔹️فتنه‌گری فائزه هاشمی زیر پل کالج را 🔹به آتش کشیدن هیأت حسینی و مسجد لولاگر را 🔹ضرب و شتم بسیجیان و نیروی انتظامی را 🔹به شهادت رساندن حافظان امنیت مردم را 🔹راه‌اندازی ستاد اصولگرایان حامی موسوی را 🔹تبریک یکی از رؤسای قوا به موسوی قبل از شمارش آرا را 🔹نماز خواندن دختر و پسر دست در دست هم با کفش در نماز جمعه هاشمی را 🔹حمایت دشمنان امام و انقلاب از جنبشی که ادعای خط امام داشت را 🔹فرار مهدی هاشمی به انگلیس برای توطئه وتحمیل تحریم‌های فلج‌کننده به ملت ایران را 🔹مردم خداجو نامیدن فتنه‌گرانی که در عاشورا حسینی، هتک حرمت کردند توسط میرحسین موسوی را و... تردید نکنید برخی نمی‌خواهند کودتای سال۸۸ یادآوری شود، چون خودشان در این کودتای شکست خورده نقش داشتند. کودتای۸۸ آخرین کودتای خواص درون نظام نبوده و نیست. ما همین امروز هم درگیر با یک کودتا هستیم، کودتایی که ظاهر موجهی دارد @Abuhossein
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم ونزوئلا وقتی رئیس جمهورشان را ربودند باید یکی بهتر از او را سرکار می‌آوردند، باید به خیابان‌ها می‌ریختند و اجازه صدور یک قطره نفت را هم نمی‌دادند. بمباران‌های آمریکا می‌خواست بدتر از این زلزله مهیب خانه خرابشان کند؟ إِنَّ فِي هَٰذَا لَآيَاتٍ لِأُولِي الْأَلْبَابِ «بی‌تردید در این (موضوع) نشانه‌هایی برای خردمندان است.» @Abuhossein
صدای شمر را همه شنیدند. همان صدایی که بلند، از بیرون خیمه فریاد زده بود : «پسران خواهر من کجا هستند؟ برایشان امان نامه آورده ام.» . تاریخ یادش نرفته ثبت کند که روزهای زیادی از محاصره می گذشت. بیابان کربلا که نفت نداشت تا صادراتش تحریم شود، اما همه چیز حتی آب را هم تحریم کرده بودند. فرقی هم بین کوچک و شیرخوار و بزرگسال نبود. عبیدالله بن زیاد توئیتر نداشت اما خبر داده بود :«اگر امشب بیعت نشود فردا کاروان اباعبدالله الحسین علیه السلام به طور کامل و به شیوه غیر قابل بازگشت از بین خواهد رفت.» . تاریخ تعداد سربازان را هم یادش نرفته، در یک طرف فقط ۷۲ نفر مرد به همراه بانوان و کودکان تشنه ، و طرف دیگر تا چشم کار می کرد دشمن تا دندان مسلح بود. تاریخ حواسش به جای جای دشت کربلا هم بوده و نقل کرده که دشمن تا می توانسته پایگاه نظامی زده است. تیراندازها ، پیاده نظام ها ، سواره نظام ها و همه گروه های نظامی ، دور تا دور کاروان امام حسین علیه‌السلام را محاصره کرده بودند. درد اینجا بود دشمن، همان مردان کوفی بودند که دعوتنامه نوشتند و از برکت و حقانیت خاندان رسول الله خبر داشتند. اما حالا به وعده ای واهی، نه تنها امکانات و زمین داده بودند، بلکه خودشان هم شمشیر به دست گرفته و دوش تا دوش دیگر دشمنان و حتی جلوتر می جنگیدند. . نه فقط شمر که امان نامه آورده بود، حتی اطرافیان او هم ، عقلانیت را در پذیرش امان نامه می دانستند. در دلشان می گفتند اباالفضل العباس روی چه حساب کرده؟ آیا این فاصله زیاد نظامی را نمی بیند ؟ تهدید عبیدالله بن زیاد را نشنیده؟ نمی بیند آب و غذا در محاصره است و چیزی برای خیمه شان نمانده؟ حفظ جان مسلمانان مگر واجب نیست؟ آخر ایستادگی هم باید عاقلانه باشد. تاریخ یادش نبوده در آن شلوغی ها همه ی حرف ها را ضبط کند. بعید نیست یکی از کوفیان همراه شمر فریاد زده باشد : اباالفضل، خوب شد حسین بن علی به حکومت کوفه نرسید، با «شعار زدگی» نمی شود جامعه اسلامی را مدیریت کرد ، تو وقتی امان نامه را برای خودت نمی پذیری، لابد برای ما و جامعه اسلامی هم نمی خواستی همراهی با یزید را بپذیری و می خواستی ما را وارد جنگ بی پایان با یزید کنی! همین تندروی های شماست که سایه ی جنگ را روی سر ما نگه داشته است. ما دیگر طاقت جنگ نداریم. . تاریخ با همه فراموش کاری هایش، اینجا را یادش نرفته که بگوید: اباالفضل العباس اصول داشت. اصل هایش را در کلاس درس علی بن ابی طالب، همان فاتح خیبر آموخته است. همان که جان می داد اما نمی‌گذاشت اصل و مبنای اعتقادی اش خدشه دار شود. همان اصلی که به او آموخته بود با دشمن نمی توان بیعت کرد و مقاومت و ایستادگی تنها راه نجات است. تاریخ یادش نرفته بنویسد: در آن شلوغی ها اباالفضل العباس فریاد زده است که : «دست‌هایت بریده باد شمر! لعنت خدا بر تو و امان‌نامه‌ای که آورده‌ای. آیا به ما امان می‌دهی در حالی که فرزند رسول خدا (ص) در امان نباشد؟ » . تاریخ سلحشوری او را نوشته که علمدار بود. علمدار جان می دهد، پرچم نمی دهد. نه فقط همه توانش را ، بلکه دست ها و بدنش را نیز در این راه می دهد. تاریخ نوشته است ساقی کربلا ، محاصره ی آب را به خاطر کودکان شکست ، وارد رود شد و مشک را پر کرد اما خودش لب نزد ، آخر ساقی ها برای خودشان اصل هایی دارند. «آب می رسانند اما خود تشنه اند.» اصول شان با عقلا فرق دارد. عاقل که باشی ، شعار زدگی را کنار می گذاری و می دانی باید از فرصت استفاده کنی، آب بنوشی تا جان تازه ای بگیری و بتوانی خوب بجنگی ، نه اینکه از میان رود لب تشنه خارج شوی! . تاریخ در تعجب مانده است. طبق قوانین دنیا با این همه حمله و نیروی نظامی و قطعنامه و خیانت و در نهایت شهادت مردان کربلا، حسین بن علی و یارانش (علیهم‌السلام) باید شکست خورده و در تاریخ فراموش شده باشند اما خون شان جوشیده و آدم تربیت کرده و جبهه های بزرگ حق علیه باطل ساخته است و پیروز تاریخ شده اند. الگو و ماندگار تاریخ شده اند، جوانان و نوجوانان و بانوان به آنها اقتدا کرده اند و اصول آنها را آموخته اند. . همین اصول علمدار، اصول ساقی کربلا با «ستارخان» کاری کرد که وقتی ماموران تزاری به او اصرار کردند پرچم سفید بالای خانه ات بزن تا از تعرض دشمن در امان باشی، در پاسخ، اصول خودش را یادآوری کرده بود و گفته بود: «من زیر بیرق (بیدق) ابالفضل العباسم، من زیر بیرق کسی دیگه نمی روم.» ✍تقدیری ، تاسوعا ۱۴۴۸ اولین تاسوعا بعد از شهادت رهبر انقلاب اسلامی @Abuhossein
‌ ♨️ ترامپ: عبور نفت از تنگه هرمز رکورد تاریخی زد دونالد ترامپ اعلام کرد: 🔹«دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.» او با اشاره به تحولات بازار انرژی افزود: 🔹«قیمت نفت در حال سقوط است و جهان به مکان بسیار امن‌تری تبدیل شده است.» 🔹ترامپ این آمار را نشانه موفقیت سیاست‌های اخیر آمریکا در منطقه و بازگشایی مسیرهای کشتیرانی و صادرات نفت دانست. ✍آنچه که ابرقدرت دنیا با موشک و جنگنده و پهپادهای فوق پیش رفته نتوانست در ۴۰ روز جنگ نظامی و در ۱۰۰ روز عربده کشی محقق کند در میز مذاکره حاصل شد.. این‌ست هنر و معجزه مذاکره...! جالب اینجاست این موفقیت‌شان را تقدیم ملت ایران و شهدای میناب هم‌میکنند و منتقدین را هم به سکوت دعوت و تهدید میکنند. @Abuhossein