eitaa logo
🍓🍃آدرِنالـیــ ـــ ـــن🍃🍓
591 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
10.1هزار ویدیو
57 فایل
جاذبہ ے سیب ، آدم را بہ زمین زد و جاذبہ ے زمین ، سیب را ! فرقے نمیڪند ؛ “سقوط” سرنوشت ِ دل دادن بہ هر جاذبہ اے غیر از خداست ..!
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥🎥 نحوه برخورد و با همسران خود پس از آخرین انتخاباتی، باز هم مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. 🍓🍃| @adrenaline110
💠 تو نرفتی و شدی به اذن خدا ..🕊 💠 منم به طوف ضریح شما شدم حاجی ..💚 ◼️ مظلومانه حضرت (ع) به ساحت مقدس (عج) تسلیت باد ..🕯🏴 🍓🍃| @adrenaline110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠🎥 #اذن_دخول حرم #امام_حسن_عسکری(علیه السلام) ..💚🏴 #سامرا 🍓🍃| @adrenaline110
194857097(10).mp3
6.41M
🎧 ...🌴 🎙 💠 ویژه حضرت (ع) ..🕯🏴 ◼️عرض تسلیت به ساحت مقدس آقا (عج)💚💔 🍓🍃| @adrenaline110
‌📸 بخشی از بیانات در جلسه حضوری ستاد ملی مبارزه با خطاب به مردم؛ 💠 ، و برای ، اهمیت معجزه‌واری دارد. همه آنچه برای مقابله با کرونا گفته شد در حکم است و آنچه به این ابزارها، جان و روح می‌بخشد پروردگار متعال است که باید با دعا و تضرع ، نظر لطف الهی را که همواره شامل حال ملت ایران بوده است، برای عبور از این گردنه نیز جلب کرد. ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ 🍓🍃| @adrenaline110
194857097(10).mp3
2.26M
🎧 نه که روضه هات ، خودِ سامرات ... گریه داره ..💔 🎙 ◼️ویژه حضرت (ع) ..🕯🏴 🍓🍃| @adrenaline110
◼️ لحظه‌های آخر است .. حال امام خوش نیست .. دل نگران فرزند است .. امشب رسالتِ تمامِ انبیا و اولیا به آخرین وارثِ زمین سپرده می‌شود ..💚 از امشب او باید بارِ تمام عالَم را به تنهایی به دوش بکشد ..♥️ 📲 - بامداد ِسالروز به امامت رسیدن (عج) - مسجد مقدس (عج) 🍓🍃| @adrenaline110
☀️نهم ربیع الاول روز تجلی حاکمیت مستضعفان بر جهان ، و روز نوید دهنده ی شکست نمرودیان و روز شادی شیعیان در امامت حضرت ولیعصر آقا امام زمان(عج) مبارک باد ..🎊💚♥️🎊 #عید_بیعت #غدیر_ثانی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🍓🍃| @adrenaline110
📲 #پروفایل | #به_وقت_دوازدهم ☀️سالروز آغاز امامت دوازدهمین و آخرین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام مهدی(عج) مبارک باد ..🌸🌼🌺 #عید_بیعت #غدیر_ثانی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🍓🍃| @adrenaline110
🚨 آیا روز خلیفه دوم است⁉️ ⚠️ (این متن بدنبال دفاع از نیست؛ بلکه هدف رفع یک در بین است) 🔴 تاریخِ قتل عُمَر بن خطاب به دست : 🔹 طبق منابع تاریخی شیعه و سنی ، عمر بن الخطاب ( خلیفه دوم ) در بیست وششم ذی الحجه ترور شد و بعد از حدود سه روز درگذشت. بنابراین وی در آخر ذیحجه یا اول محرم درگذشته است. این مطلب را همه‌ ی مورخان اعم از شیعه و سنی در آثار خود آورده اند. بنابراین اقلیت قلیلی که در نهم ربیع الاول مراسم عمرکشان ( عید الزهرا یا فرحة الزهراء ) برگزار می کنند اساسا حدود هفتاد روز تأخیر می کنند و کارشان حتی اگر توجیه شرعی و عقلی دشته باشد ، دستکم از نظر تاریخی دچار اشکال است. 🔹 برای اطمینان می توانید به منابع تاریخی زیر مراجعه فرمایید که همگی آخر ذی الحجه را به عنوان تاریخ قتل عُمَر بیان کرده اند: 🔰 منابع تاریخی یا متمایل به تشیع : ۱. تاریخ الیعقوبى ، یعقوبی، ج۲ ، ص۱۵۹ ، قرن سوم ، مولف آن شیعه است. همچنین تاریخ یعقوبى/ ترجمه فارسی آیتی ، ج۲ ، ص۴۹ ۲. التنبیه و الإشراف ، مسعودی ، ص۲۵۰ ، قرن چهارم ، مؤلف آن شیعه یا متمایل به تشیع است ۳. مروج الذهب ، مسعودی ، ج۲ ص۳۰۴ و ص۳۲۱ ، قرن چهارم ، مولف آن شیعه یا متمایل به تشیع است. ۴. الفتوح ، ابن اعثم کوفی ، ج۲ ، ص۳۲۳ ، قرن چهارم ، مولف متمایل به تشیع است. ۵. مَسارّ الشیعه ، ص42 ، مؤلف: شیخ مفید (ره) پیشوای بزرگ شیعیان در اوایل قرن پنجم که خوشبختانه نسخه خطی اصلی این کتاب با دستخط مؤلف موجود است. در این کتاب نیز مرگ عمر در ذکر شده است. می دانیم که (ره) از نظر عظمت علمی و تقوایی در حد عالی هستند تا جایی که برخی بر این باورند که به دریافت توقیع (نامه) از امام عصر(عج) مشرف شده اند. 🔰 برخی دیگر از تاریخی: ۶. الإمامة و السیاسة ، مولف ناشناس، ج۱ ص۳۹ ، قرن سوم ، مذهب مولف: نامعلوم ۷. المعارف ، ابن قتیبه، ص ۱۸۳ ، قرن سوم ، مذهب مولف: سنی ۸. أنساب الأشراف، بلاذری، ج۱۰، ص۴۱۷ ، قرن: سوم ، مذهبِ مولف: سنی ۹. الطبقات الکبرى، محمد بن سعد، ج۳ ، ص:۲۵۸ ، قرن سوم ، مذهب مولف: سنی ۱۰. تاریخ الطبری، طبری، ج۴، ص:۱۹۱ ، قرن چهارم ، مذهب مولف: سنی 🔹 بد نیست بدانیم که علمای قدیم ما شیعیان درباره اینکه « در ذیحجه کشته شده » اتفاق نظر داشته اند و حتی مرحوم (ره) نیز به این موضوع اعتراف کرده است 📚بحارالانوار، ج۳۱، ص ۱۱۸ 🔹 البته مجلسی(ره) خود سعی کرده به هر قیمت شده الاول را تایید کند!! بعید نیست ایشان که در عصر می زیست از سوی حکومت یا جو جامعه تحت فشار بوده اند و از این رو به روایتی که از نظر سندی ضعیف است و از نظر متن نیز با مسلمات تاریخی و روایی در تعارض است استناد کرده اند! روایتی که مجلسی به آن استناد کرده از طریق دو راوی مجهول الهویه به احمد بن اسحاق قمی(ره) منسوب شده که سند و متن آن بسیارِ ضیعف است. 🔹 کفعمی از ابن ادریس حلی (صاحب کتاب السرائر) نقل کرده که درباره تاریخ نهم ربیع گفته است: " مَنْ زَعَمَ أَنَّ عُمَرَ قُتِلَ فِیهِ فَقَدْ أَخْطَأَ بِإِجْمَاعِ أَهْلِ التَّوَارِیخِ وَ السِّیَرِ " ترجمه: « هر کس بپندارد عمر در نهم ربیع کشته شده به اجماع صاحبان کتب تاریخ و سیره در اشتباه است». سپس خود کفعمی تاریخ ذیحجه را صحیح دانسته می افزاید: « الإجماعُ حاصلٌ مِن الشیعةِ و أهلِ السنّةِ على ذلک» یعنی «شیعه و سنی بر این موضوع اتفاق نظر دارند» 📚 کفعمی، مصباح الکفعمی = جنة الأمان الواقیة ، ص: 511 و مجلسی، بحارالانوار، ج۳۱، ص ۱۱۹ 🍓🍃| @adrenaline110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠🎥 #انیمیشن | سکانس ماندگارِ « #شاهزاده_روم » 🎬 پخش به مناسبت آغاز امامت #حضرت_صاحب_الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ..🌸💚🌼💚🌺 #جشن_ولایت 🍓🍃| @adrenaline110