#جذب_افراد در فرقهی شیطانپرستی
ابزارهایی که این فرقه برای جذب افراد استفاده میکنند عبارتاند از:
#موسیقی: موسیقیهای مهیج همواره نقش مؤثری در گرایش جوانان و نوجوانان به سوی فرقههای انحرافی همچون شیطانپرستان داشته است. نوع موسیقیهای استفاده شده در این گروهها بهگونهای است که فعالیت مغز و سیستم اعصاب انسان را مختل میکند و قدرت تشخیص انسان را از بین میبرد و چون جوانان کانون جوشان نیرو و تحرک و در پی هیجاناند، از موسیقیهای راک و متال که در محافل شیطانپرستی استفاده میشود، استقبال میکنند. ایدهی متال بازگشت به تاریکی، بیرحمی، تجاوزات جنسی، فحاشی، تهاجم به جامعه و فرهنگ عمومی است و خوانندگان آن به هنگام اجرای موسیقی به کارهای شنیع و زشتی چون خونخواری، کندن دست و پای حیواناتی چون گربه و سنجاب و مانند آن دست میزنند. از چهرههای مشهور این گروههای موسیقی، مرلین منسون است که با حمایت رسانهها و عناصر اطلاعاتی امریکا توانسته طرفداران زیادی را جذب نماید.
#اینترنت: بسیاری از فرقهها و گروههای انحرافیِ خارج از کشور، از طریق اینترنت، افکار و اندیشههای خود را وارد ایران اسلامی میکنند. امروز افکار شیطانپرستان بهراحتی از طریق اینترنت در سراسر جهان گسترش پیدا کرده و تأثیرات ریشهای بر رفتار و آداب اجتماعی جوانان گذاشته است.
#فیلمسازی: از راههای جذب افراد بهسوی شیطانگرایی فیلمسازی است و این امر مهم در دنیا با تلاش هالیوود، بزرگترین مرکز فیلمسازی جهان صورت میگیرد. از دههی ۶۰ میلادی به علت نیاز مردم جهان به معنویت، بیشتر فیلمها بر معنویت و عرفان متمرکز شده است؛ معنویتی که سکولار بوده و شریعت ستیزی و اباحیگری را تجویز مینماید.
#اشاعه_بیبند_و_باری: برخی افراد با مباح شمردن نبایدهای اجتماعی و کنار زدن حدود الهی، به دنبال آزادی بیش از حد و ترویج بیبند و باریاند. این روش امروز به شدت از سوی گروههای شیطانپرستی برای جذب افراد اعمال میشود و در تفکرات آنان هر نوع رفتار و ادبیاتی بدون محدودیت و بیهیچ ساختار مشخص آزاد است؛ غافل از اینکه عدم محدودیت و آزادی مطلق سرانجام نابودی و سقوط مردم را در پی خواهد داشت.
#نمادسازی: نمادها از عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ عمومی است و از آنجا که از نظر هنری ظرفیتهای فراوانی دارند تأثیر بیشتری بر تودههای مردم بهویژه جوانان میگذارند. از مهمترین پیامهای این نمادها ساختارشکنی و هنجارشکنی و بهنوعی نه گفتن و ستیز داشتن با همهچیز است.
اینگونه باورهای #اومانیستی از طریق فیلمها، سایتها و مخصوصاً شبکههای اجتماعی و مانند آن به افکار جوانان ایرانی بهویژه دختران که از روحیهی حساسی برخوردارند تزریق شده و عدهای ناخواسته جذب این نوع تفکرات انحرافی میشوند. دستوراتی که بیتوجهی به مرزهای اخلاقی، قانونی و شرعی را برای مخاطبان خود پیشنهاد میکند؛ کارهایی مانند: تشویق به خودکشی، مجروح کردن خود و خونخواری و اعمال شنیع دیگر و اینگونه القا میکند که با ساختارشکنی و زیر پا گذاشتن خطوط قرمز میتوانند به اهداف خود نائل شوند.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
@adyaneqom
#مدعی_دروغین
علی یعقوبی همانند سایر مدعیان دروغین، بی سوادی خود را از الطاف الهی دانسته و خود را مقید به رعایت قواعد علمی نمیداند! وی می گوید: بنده را می بینید که بعضی وقت ها کلمات را اشتباه می گویم، از همین جا نتیجه بگیرید که بنده #امّی هستم. می بینید علوم تفسیری بلد نیستم، می بینید علوم حدیثی بلد نیستم، می بینید صرف و نحو را درست و حسابی بلد نیستم؛ از اینجا نتیجه بگیرید که بنده به محبت الهی پشیزی از این سوادهای امروزی را ندارم. از این سوادهایی که ساخته این و آن است. این ها را خود آقایان در خلال این سال ها ساخته اند! چهل شب با کاروان حسینی، ص۲۱۲.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
@adyaneqom
ایجاد #بیماری روحی توسط #روح_متوفی!
محمدعلی #طاهری برخلاف نظر خداوند در قرآن میگوید: روح افراد متوفی تأثیرات بسیار زیادی در زندگی انسانها دارند به طوری که بر فرد #نفوذ و تسلط مییابند و نقش یک انگل را ایفا میکنند. منبع: موجودات غیرارگانیک، ص49
#خداوند میفرماید: «تا آنگاه که مرگ یکی از ایشان فرا رسد، میگوید: پروردگارا، مرا باز گردانید، شاید من در آنچه وانهادم کار نیکی انجام دهم. هرگز، بدون ترديد اين سخنى بی فايده است كه او گوينده آن است، و پيش رويشان برزخى است تا روزى كه برانگيخته مىشوند.» منبع؛ مؤمنون/100
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
@adyaneqom
#انحراف
« #کروکودیلوپولیس» نام شهری در مصر بود که ساکنان آن همگی اعضای #فرقه_ای بودند که به یک خدایگان #تمساح شکل موسوم به «سوبِک» اعتقاد داشتند. آنها در شهر خود از یک تمساح اصطلاحاً #مقدس موسوم به «سوچوس» نگهداری می کردند. اغلب، از سراسر شهر و نواحی اطراف آن، مردم دسته دسته برای زیارت جناب سوچوس #مشرف می شدند و #مُستَفیض می گشتند!
طبق شواهد تاریخی، تمساح مذکور به طلا و جواهر مزین بود و همواره تعدادی #کاهن اطراف او به چشم می خورد. مردم اغلب به عنوان هدیه، برای سوچوس غذا می آوردند. در این مواقع، کاهنان دهان تمساح را به زور باز می کردند و غذاها را درون آن می چپاندند. جالب است که گاهاً به سوچوس بی نوا #شراب هم داده می شد. باز همانند قبل، یکی از کاهنان دهان تمساح را باز می کرد و کاهن دیگر نوشیدنی را درون حلق خزنده مقدس می ریخت.
پس از مرگ سوچوس، تشییع جنازه ای در شأن یک #قهرمان برای او ترتیب داده می شد. پیکر تمساح ابتدا با پارچه های نفیس پوشانده شده و سپس عملیات #مومیایی انجام می پذیرفت؛ دست آخر نیز، جسد مومیایی شده در یک دخمه زیرزمینی نهاده می شد. نیاز به توضیح نیست که پس از انجام کلیه مراسم، یک تمساح دیگر به عنوان #وارث_سوچوس برگزیده می شد و تشریفات فوق الذکر دوباره از نو تکرار می گشت
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
@adyaneqom
ابزاری به نام انسان
در #فرقه ها اعضا کاملا در اختیار سرکرده آن فرقه قرار می گیرند و طبق میل و عقیده او رفتار میکنند.«نگاه رهبر فرقه به اعضا،کاملا #ابزار_انگارانه است؛یک ابزار برای رسیدن به اهدافش! در یکی از محافل فرقه ای رهبر فرقه،اعضا سابق را به #حیوانات باربری تشبیه کرده که وظیفه شان صرفا این بوده که با خدمات خود رهبر رقه را به اهدافش نزدیکتر کنند وپس از پایان ماموریت دیگر هیچ کارایی برایشان نمانده.به همین منوال اعضا باقیمانده نیزکارگرانی هستند که باید بارهای #رهبر_فرقه را حمل کنند.واضح است که در این نوع نگاه،افراد تاریخ مصرف دارند و تا هنگامی که خوب کارکنند و پول می دهندبه کار میآیند و و قتی که لب به چون و چرا باز می کنند تاریخ مصرف آنها تمام می شود.»احمدی، احسان و شاهحسینی، سمیه، در قلمرو سایهها، نشرنارگل، 1394، ص 92.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
@adyaneqom
تاثیر سلوک پوشالی #حلقه در خانواده
بسیاری از کسانی که در جلسات عرفان حلقه شرکت کردهاند،کار آنان به #جدایی از #همسران خود کشیده شده است. آنها علت جدایی و گرفتاری را، روش و منشی میدانند که در این #کلاسها تبلیغ میکنند.
در اینگونه کلاسها اعمال #منافی_عفّت که زمینه ساز ارتباطات خارج از #حد_شرع_و_عرف است رواج دارد...
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
@adyaneqom
دردسرهای #خرافات در اعتقادات #هندوئیسم
یک #زن روستایی در #نپال پس از اینکه به همراه دو فرزندش روستای خود را به علت اینکه در #عادت_ماهیانه قرار گرفته است ترک می کند، به همراه فرزندانش در اقامتگاه موقت خود جان می دهد.
منابع محلی دلیل مرگ وی را خفگی بر اثر آتش زدن کاه اعلام کرده اند. ظاهرا این زن برای فرار از سرمای کشنده شب در محل اقامت خود مقداری کاه را به آتش می کشد و همین موضوع موجب #خفگی وی و 2 فرزندش می شود.
مطابق با اعتقادات هندوئیسم زنان در زمان عادت ماهیانه باید از دیگر افراد #دور شده و تا خارج شدن از عادت ماهیانه در مکان دیگری اقامت کنند.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
@adyaneqom