eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم با توجه به اینکه کانال ما وابسته به هیچ نهاد و سازمان خاصی نیست و هزینه جمع آوری اخبار، ساخت کلیپ، تصحیح و ویرایش اخبار و انتشار آنها بسیار بالا هست، برای حمایت از این کانال ها، که با تلاش شبانه روزی برای کسب، تهیه و انتشار خبرهای آنی و لحظه به لحظه، از جبهه های جنگ محور مقاومت با رژیم صهیونیستی، آنی و فوری اطلاع رسانی می شود، در صورت امکان مبالغی در حد توان خود قربه الی الله، به کارت زیر واریز نمائید:👇👇 ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۵۰۹۷۲۷۲ ان شاءالله که ذخیره ای برای آخرت شما و کمکی برای رسانه های اخبار محور مقاومت باشد. ان شاءالله تشکر از عزیزان بخشنده ای، که تا الان حامی مالی اخبار جبهه مقاومت بودند عزیزانی که خداوند بهتون نعمت و مال و امکاناتی داده، به هر میزانی که توانایی دارید ما را همراهی کنید👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
الحوثی: برای ضربه شدیدتر علیه دشمن برنامه داریم رهبر انصار الله یمن: 🔺فلج شدن بندر «ام الرشراش» که دشمن آن را ایلات می‌نامد، بر اقتصاد این رژیم تاثیرگذار بوده و قرار است نیمی از کارکنان آن برکنار شوند. 🔺زیان‌های اقتصادی دشمن صهیونیستی که وزیر دارایی این رژیم آن را فاجعه‌بار خوانده، هر لحظه بیشتر می‌شود. 🔺تاکنون در حمایت از غزه ۴۷۹ موشک و پهپاد را در عملیات‌های خود در حمایت از غزه شلیک کرده‌ایم. 🔺ما طرح‌ها و برنامه‌هایی برای وارد کردن ضربات شدیدتر به دشمن اسرائیلی در آینده داریم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 به ظهور حاکمیت دجّال خوش آمدید.. شاید در نگاه اول این پدیده را یک جهش و پیشرفت قابل توجه در علم و فناوری بدانید اما همین دو, ابزار و اسباب ظهور سلطه دجال در آخرالزمان است! ✖️ شخصی که در ویدیو مشاهده میکنید مهران مدیری نیست. بلکه توسط هوش مصنوعی چهره این شخص روی نوازنده قرار گرفته. بله خیلی جالب و جذاب به نظر میرسد اما آیا میتوانیم از خطرات بسیار زیاد این فناوری چشم پوشی کنیم!؟ ⁉️ آیا نمیتوان با همین فناوری هوش مصنوعی بسیاری از دروغ ها را حقیقت جلوه داد؟! 💢 حکومت جهانی دجال بزودی ادعاهای بسیاری را با همین ابزار مطرح کرده و سبب سلطه هرچه بیشتر بر مردم جهان خواهد شد. 👤✍ / _____________________________ 💥حوادث آخرالزمانی - اخبار فتنه ها و تحلیل آنها @aakharazaman313 🌒با شناخت فتنه‌ های آخرالزمان گامی بسوی ظهور برداریم، ان شاءالله ☀️
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻افشاگری دوباره شبکه الجزیره از نسل‌کشی در غزه 🔸 صحنه‌ای دلخراش از جنایت غیرانسانی اسرائیل که چند غیرنظامی فلسطینی را در خان‌یونس هدف اصابت پهپاد قرار می‌دهد. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
✅یکی از بزرگترین اشتباهات و دسیسه ها... القاء ارزان شدن با آمدن دولت ریسی بود... ولی متاسفانه کمتر رسانه ای در مورد اثر گذاری تورم های وحشتناک ۱۰۰ الی ۴۰۰ درصدی ، سالهای ۹۸ تا ۱۴۰۰ رو برای عموم تشریح کرد... در دولت روحانی دها مورد مواد غذایی...از کره و شکر و حبوبات تا... ارز ترجیحی آنها حذف شد... ولی ریالی به مردم داده نشد... ولی الان یه خانواده ۴ نفره ۱‌.۲۰۰ تومن یارانه دریافت میکنن..که بخشی از گرانی ها مواد غذایی جبران میشه.. پس فراموش کردن خسارت های دولت روحانی... نتیجش این میشه که مردم عادی و حتی حامیان دولت ریسی دچار نوعی حس کاذب برای ارزان شدن و کم شدن هزینه های زندگی رو در جامعه گسترش میدن...و چون از واقعیت فجایع و اثر گذاری اقدامات دولت روحانی اطلاع کافی ندارن ... نوعی سرخوردگی از حمایت .. و بی ثمر بودن اقدامات دولت ریسی رو حس میکنن... در یک سال گذشته حدود ۳ ملیون نفر به جمع افراد بیمه های اجباری در کل ایران اضافه شده... که این همان اثر بازگشایی و احیا حدود ۶۰۰۰ کارگاه تولیدی و صنایع در دولت جناب ریسی هست... درواقع بیش از ۳ میلیون خانوار حقوق قانونی رو که چندین سال که بواسطه تعطیلی صنایع دریافت نمی کردن..... امروزه از این حقوق و مزایا بهره مند میشن..به این موارد... افزایش ۴۰درصدی صادرات و واردات..رو نسبت به دولت روحانی و .. پرداخت ۸۵ همت مطالبات ... پرداخت ۱۳۴ همت مطالبات بیمه .. رو دها موارد موفق رو هم اضافه کنید.. البته بخشی از گرانی های دو سه سال اخیر...جهانی هست...و ربطی به دولت ها نداره .. مثل گرانی غلات و نهاده های دامی .و دانه های روغنی...و مواد اولیه روغن های خوراکی ...که باعث شده ..در کل دنیا گرانی های فراوانی در دنیا رخ دهد... در دولت رئیسی ۶ / ۱۰ میلیارد دلار سرمایه خارجی برای کشور جذب شد ♦️ بیشترین جذب نسبت به دولت های قبلی بوده ... تنها مطالبه عاقلانه از دولت ریسی باید این باشه که تورم رو کنترل و کم بکنه... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅مقایسه بعضی از گرانی ها و ... 1⃣ بنزین در دولت روحانی سه برابر شد در دولت رئیسی گران نشد 2⃣ قیمت مسکن در دولت روحانی حدود ۸ تا ۹ برابر شد در دولت رئیسی حداکثر دو برابر شد و در حال کنترل است 3⃣ قیمت دلار در دولت روحانی از ۳۶۰۰ به ۲۷۰۰۰ تومان رسید یعنی حدود ۷ برابر شد در دولت رئیسی قیمت دلار حداکثر دو برابر شده 4⃣ بدهی خارجی کشور در دولت روحانی بالای ۹ میلیارد دلار بود الان بدهی کمتر از ۷ میلیارد دلار شده 5⃣ تورم در دولت روحانی به ۶۰ درصد رسیده بود. در دولت رئیسی الان تورم کمتر از ۳۵ درصد شده 6⃣ رشد اقتصادی در دولت روحانی منفی و زیر صفر بود الان رشد اقتصادی در دولت رئیسی به بالای ۴ درصد رسیده و..... ♦️ بسیاری از گرانی ها ریشه در ناترازی های دولت روحانی دارد ✅ حامیان دولت روحانی با خیانت هایی که مرتکب شده بودند انتظار داشتند 👇 🔹 دولت رئیسی از پرداخت حقوق عاجز شود 🔹 تورم سه رقمی شود 🔹 دلار به بالای صد هزار تومن برسد ❇️ الحمدلله دولت رئیسی با همت و تلاش شبانه روزی و کار جهادی موفق عمل کرد 🔹 منکر مشکلات و نقاط ضعف نیستیم اما دولت رئیسی خالصانه و جهادی در حال خدمت است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
27.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمایی از فیلم رسوایی به بهانه شایعات مختلف درباره آیت الله صدیقی 🔺قضاوت کردن پیش از آنکه زوایای این ماجرا معلوم نیست ، فقط کار ابلهان و خناسان است.مرافب باشیم که چه کسانی از بزرگنمایی و انتشار این اخبار مخلوط شده از حق و باطل سود می برند. 🔺چرا این اخبار که برای چند هفته قبل است ، قبل از سال تحویل و دید و بازدید ها منتشر می شود؟ 💢انتشار حداکثری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ فساد در شیرینی فروشی ها ⛔️چرا وزن جعبه را روی وزن شیرینی حساب می کنند ؟ ⛔️هر جعبه شیرینی بیش از ۲۰ هزار تومان ، یعنی کم فروشی شیرینی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅عملیات فتح المبین💥 این عملیات دوم فروردین ۱۳۶۱ در منطقه عمومی شمال خوزستان از حاشیه رودخانه کرخه و شهر شوش شروع تا دشت عین خوش ، دشت عباس و تا فکه شمالی ادامه پیدا کرد در این عملیات شاهد امداد الهی از قبیل بارش باران ، و رسیدن شهید محسن وزوایی و گردان تحت امرش به توپخانه دشمن قبل از شروع عملیات بودند در این عملیات به دلیل سرعت عملیات و غافلگیری دشمن صدام حسین و چند ژنرال ارتش بعث عراق در معرض محاصره و اسارت رزمندگان اسلام قرارگرفتند که قبل رسیدن رزمندگان اسلام یا یک‌ دستگاه آبولانس با پوشش مجروح از معرکه فرار کردند 🔹 امام خمینی ( ره )طی پیامی به رزمندگان اسلام فرمودند اینجانب از دور دست و بازوی قدرتمند شما را که دست خداوند بالای آن است می‏بوسم و بر این بوسه افتخار می‏کنم... نتایج عملیات: ✅ آزادسازی ‌٢٥٠٠ کیلومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی ایران؛ شامل ده‌ها بخش و روستا، سایت ‌٤ و ‌٥ رادار، جاده مهم دزفول – دهلران و ... . ✅ نزدیک شدن نیروهای خودی به مرز در منطقه غرب شوش و دزفول تا فکه . ✅ خارج شدن شهرهای دزفول، اندیمشک و شوش و مراکز مهمی همچون پایگاه هوایی دزفول و جاده اندیمشک ، اهواز از تیررس توپخانه دشمن و دستیابی به چاه‌های نفت ابوغریب در ارتفاعات تینه. ✅ انهدام بیش از ‌٤ لشکر،‌٣٦١ دستگاه تانک و نفربر، ‌١٨ فروند هواپیما، ‌٣٠٠ دستگاه خودرو، ‌٥٠ توپ و ‌٣٠ دستگاه مهندسی ارتش عراق. ✅به غنیمت گرفته شدن ‌٣٢٠ دستگاه تانک و نفربر، ‌٥٠٠ دستگاه خودرو، ‌١٦٥ توپ، ‌٥٠ دستگاه مهندسی و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات انفرادی. ✅ به اسارت در آمدن بیش از ‌١٥ هزار تن از نیروهای دشمن. ✅کشته و مجروح شدن حدود ‌٢٥ هزار تن از نیروهای دشمن. 🌹شادی ارواح طیبه شهداء صلوات 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅‏ شایعه : مردم از دین زده شدن ،،، مردم : جدی می فرمائید؟؟؟ پس این جمعیت لحظه سال تحویل تو حرم امام رضا چیکار داشتیم ؟؟؟ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅بهشتی که سالها برای جوانان ما ساخته بودند امروز به جهنم مبدل شده... ( ۳ ) 📌حیف است این کلیپ ها به دست مردم نرسد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ پروردگارا! ارواح طیبه شهدا و روح امام بزرگوار را با اولیا محشور کن ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: پروردگارا! ما را بر آنچه که از ما سؤال خواهی کرد - «و استعملنی بما تسألنی غداً عنه» - در قیامت، موفق و قادر بگردان. پروردگارا! ارواح طیبه‌ی شهدای عزیزمان که همه‌ی این توفیقات و امکاناتی که وجود دارد، مرهون خون مطهر آنها و مجاهدتهای دلیرانه‌ی آنها و فداکاریهای آنهاست و روح مطهر امام بزرگوار را با اولیاء خودت محشور کن و از ما راضی کن. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅سید حوثی: در جبهه یمن، این هفته عملیات با 18 موشک بالستیک و بالدار(کروز) و پهپاد انجام شد. 🔹یکی از مهمترین عملیات های این هفته که باعث نگرانی شدید دشمن شد، عملیات به سمت ام الرشرش با موشک توسعه یافته بود. 🔹این موشک با دور زدن تمامی تکنیک های نظارت و رهگیری آمریکا و اسرائیل توانست به ام الرشرش(ایلات) برسد. 🔹موشک توسعه یافته دشمن اسرائیلی را غافلگیر کرد و افق جدیدی را برای برادران موشکی در توسعه دوربرد گشود. 🔹نیروهای ما در این هفته عملیات جدیدی را در اقیانوس هند انجام دادند. 🔹از ابتدای عملیات تاکنون 479 موشک و پهپاد پرتاب شده است. 🔹مجموع حملات و بمباران های دریایی آمریکایی-انگلیسی در حمایت از دشمن اسرائیلی علیه کشورمان به 407 مورد رسید. 🔹پیشرفت واضح و ملموسی در توانمندی های ما وجود دارد و دشمن برای اولین بار در تاریخ هدف قرار دادن کشتی ها در دریا، در استفاده از موشک های بالستیک متوجه آن شده است. 🔹سید الحوثی: وقتی ملوانان آمریکایی می گویند ما از خانه های خود دور هستیم، به آنها می گوییم: به خانه بروید، شما متجاوزان هستید. 🔹برای هیچ مسلمانی جایز نیست که نسبت به ظلم و ستم بر مردم فلسطین موضعی نداشته باشد. 🔹کشورهای عربی نپذیرفتند که با مشارکت مردم فلسطین، کریدورهای زمینی را برای عبور مجاهدین از مردم ما و نیروهای مسلح آنها باز کنند. 🔹کشورهای عربی که ما را از نظر جغرافیایی از فلسطین جدا می کنند، قاطعانه از باز کردن دالان های زمینی برای عبور مجاهدان ما خودداری کرده اند. 🔹ما در ماه رمضان، ماه فتح مکه، ماه جنگ بزرگ بدر و روز ملاک حرکت همه جانبه را ادامه می دهیم. @afsaranemam
✅ امام صادق علیه السلام از پیامبر نقل فرمود که آن حضرت فرمودند: ♦️ انّ اللّه عزّوجلّ وکّل ملائکته بالدعاء للصائمین و قال اخبرنی جبرئیل عن ربّه انه قال: ما امرت ملائکتی بالدعاء لاحد الّا استجیب لهم فیه. ♦️خدای متعال به فرشتگان وکالت داده تا برای روزه داران دعا کنند و فرمود: جبرئیل از سوی خدا به من خبر داد که خدا فرمود: فرشتگان را امر به دعا نکردم جز این که آن را اجابت خواهم کرد. 📚 اصول کافی، ج ۴، ص ۶۴ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴فرمانده سنتکام: اسراییل هیچ برنامه ای برای محافظت از غیرنظامیان در غزه ندارد 🔻فرمانده ارشد آمریکایی در «غرب آسیا » گفت: از برنامه های رژیم صهیونیستی برای به حداقل رساندن آسیب به غیرنظامیان فلسطینی در صورت عملیات نظامی این رژیم در رفح غزه اطلاعی ندارم 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴هراس فرمانده سنتکام از افزایش همکاری ایران، چین و روسیه: نگران کننده است! 🔻رییس فرماندهی مرکزی آمریکا نسبت به همکاری های فزاینده ایران، چین و روسیه ابراز نگرانی کرد و مدعی شد که شراکت این کشورها «پیامدهای جهانی» دارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴هراس فرمانده سنتکام از افزایش همکاری ایران، چین و روسیه: نگران کننده است! 🔻رییس فرماندهی مرکزی آمریکا نسبت به همکاری های فزاینده ایران، چین و روسیه ابراز نگرانی کرد و مدعی شد که شراکت این کشورها «پیامدهای جهانی» دارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴فرماندهی مرکزی آمریکا: یک فروند پهپاد و دو موشک بالستیک شلیک شده توسط حوثی‌ها به سمت دریای سرخ را منهدم کردیم 🚩 🚩 اخبار یمن @yaman313 🔴 آیت الله بهجت ره: برای چشمتان به اتفاقات باشد