eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴سخنگوی دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان کنسولی ایران در سوریه را محکوم کرد 🔻دوجاریک:دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان‌های دیپلماتیک ایران در دمشق را محکوم کرد 🔻دبیرکل بر لزوم احترام به اصل مصونیت ساختمان های دیپلماتیک و کارکنان آنها در هر شرایطی تاکید می کند.گوترش درخواست کرد تا از حملاتی که می‌تواند به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی آسیب برساند اجتناب کنند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴کشتی‌هایی که از قبرس به سمت غزه حرکت می‌کردند، با ۲۴۰ تن کمک‌های تحویل نشده به عقب برگشتند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
با سلام وادب و احترام و قبولی طاعات و عبادات همه شما اعضای محترم این کانال با توجه به مهم بودن شب قدر و البته همه روز و شبها بر خود لازم دانستم به نمایندگی از ادمینهای محترم این کانال که به جد شبانه روز، در تلاش برای روشنگری و بصیرت افزایی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راستای انجام و بسط جهاد تبیین میباشد در طول این مدتی که در خدمت و همراه شما عزیزان بودیم بابت ارسال پست، ویدئو و ... که گاها تکراری بودند و یا مطالب کمتر مفیدی بوده و یا هجمه ای از پیام‌ها بصورت یکجا و... بهر دلیلی که اگر باعث رنجوری عزیزی بوده از همه شما طلب حلالیت داریم. امید است خداوند بهترین مقدرات همه ما را درین شب عزیز به امضای امام زمان برساند و در راس آن فرج اقا و مولایمان صاحب الزمان وسربلندی ایران اسلامی با سکانداری رهبری. ان شاءالله به برکت صلوات بر محمد و آل محمد با تشکر ادمین‌ کانال
شلیک ۶ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی 🔹‌منابع عبری زبان اعلام کردند ۶ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی «السماق» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
شیخ محمود الحسنات روحانی فلسطینی در کوتاه ترین خطبه خود چنین می گوید: اگر 30 هزار شهید، 70 هزار مجروح و 2 میلیون بی خانمان فلسطینی نتوانند امت را برانگیزند، سخنان من چه تأثیری خواهد داشت؟ دیگر چه بگویم و به چه کسی؟ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨 ⚠️ 🔺رسانه عربی: یک کشتی آمریکایی در حوالی سواحل بحرین مورد اصابت موشک قرار گرفت.
📌واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق پیتر استانو، سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی نسبت به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، از همه طرف ها خواستار خویشتنداری شد و تاکید کرد تشدید بیشتر تنش ها در منطقه به نفع هیچ کس نیست. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
❌پیام عبری رهبرانقلاب خطاب به رژیم خبیث صیهونیستی برروی دیوارنگاره میدان فلسطین تهران 🔹به دست دلاور مردان ما مجازات می‌شوید و شما را پشیمان خواهیم کرد.
🔺واکنش نتانیاهو به کشتار کارگران امدادرسان: در جنگ اتفاق می‌افتد 🔹نخست‌وزیر رژیم تروریستی اسرائیل بعد از مرخصی از بیمارستان به کشتار ۷ نفر از کارگردان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در حمله ارتش این رژیم واکنش نشان داد.
🔻حمله پهپادی به پایگاه «التنف» آمریکا در سوریه 🔹️منابع محلی سوری اعلام کردند که پایگاه آمریکایی‌ها در منطقه التنف در شرق سوریه، روز سه‌شنبه، مورد حمله یک پهپاد انتحاری قرار گرفت.
🛑انفجار یک خودرو در شهر نتانیا-سرزمین های اشغالی در چند متری دفتر موساد.موضوع در دست بررسی است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 همزمان با خوشحالی براندازها از اقدام تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی در سوریه، در مناطق تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری سوریه به مناسبت این جنایت شیرینی پخش شد! 🔹به زبان ساده تر: براندازها، صهیونیست ها، داعشی ها و تکفیری ها در این جنایت منفعت مشترک داشته اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴کاخ سفید: آمریکا به هیچ وجه در حمله هوایی اسرائیل به محوطه سفارت ایران در دمشق دخالتی ندارد. ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴کاخ سفید: ایران به ارسال پهپادهای روسیه برای حمله به اوکراین ادامه می دهد. ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراضات ضد نتانیابو در قدس ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴تصاویر ماهواره‌ای ای نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی کارکنان سازمان جهانی WCK را بطور عمدی و با فاصله به شهادت رسانده است 🔹ترور این کارکنان را باید در راستای سیاست گرسنگی دادن مردم شمال غزه دانست 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴وزیرجنگ سابق اسرائیل : 🔹دولت اسرائیل باید دو تصمیم فوری بگیرد: ۱. در زمینه امنیتی، خرید هواپیما به مبلغ کل حدود ۳۵ میلیارد شکل توجیهی ندارد. برای شبه‌نظامیان صندل پوش غیرممکن است که بتوانند موشک‌های کروز و پهپاد را به سمت اسرائیل پرتاب کنند در حالی که برای حمله به یمن، اسرائیل باید یک اسکادران کامل را برای پرواز در هزاران کیلومتری جنوب به هوا بفرستد. 🔹بنابراین، شما می توانید به جای خرید هواپیما به قیمت تقریبی ۳۵ میلیارد شکل، هواپیماهایی با قیمت حدود ۲۰ میلیارد شکل خریداری کنید و ده میلیارد شکل برای ایجاد یک نیروی موشکی موثر که چالش های امنیتی را برآورده می کند و پنج میلیارد شکل برای تقویت نیروی زمینی سرمایه گذاری کنید. ۲. در زمینه اقتصادی باید فوراً حدود یک چهارم میلیون کارگر خارجی را به اسرائیل بیاوریم که در صنعت ساختمان، صنعت، کشاورزی و هتلداری مورد نیاز است. 🔹پس از تقریباً نیم سال جنگ، زمان تعویض سیاست فرا رسیده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
❗️❗️❗️ خبرنگار شبکه عبری کان: نیرو های نظامی ایران درحال انتقال تجهیزات و تاسیسات مهم نظامی و هسته ای به مراکز زیر زمینی خود هستند. ❗️این حجم جابجایی بی سابقه است❗️ ❗️❗️خبرهای مهمی در راه است❗️❗️ ❗️❗️منتظر اخبار تکمیلی باشید❗️❗️ ❗️❗️تاساعاتی دیگر خبرهایی...❗️❗️ 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🌹آمار نهایی شهدای حمله به کنسولگری ایران به ۱۳ نفر رسید ♦️۶ شهروند سوری نیز در حمله به کنسولگری ایران به شهادت رسیدند. عملیات آوار برداری به مراحل پایانی رسیده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 نفوذ ترکش موشک های رژیم صهیونیستی به دفتر کار سفیر جمهوری اسلامی در دمشق 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انتقاد شدید منظرپور، سردبیر سابق BBC و پیمان عارف، تحلیلگر سیاسی از خوشحالی اپوزیسیون از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران! ♦️واقعا شرم‌آور، شنیع و وقاحت‌بار است؛ همانطور که اپوزیسیون از باخت تیم ملی ایران خوشحال می‌شوند اکنون هم از حمله اسرائیل به ایرانی‌ها خوشحالی می‌کنند! ♦️این‌ها اجنبی پرستند؛ ارزش استقلال ملی را نمی‌فهمیم؛ ایران از آن زمانی که آمریکا و انگلیس هر زمان اراده می‌کردند و وارد کشور می‌شدند عبور کرده و اکنون مستقل است و حاکمیت ملی دارد؛ امیدورام به خود بیاییم! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆شب اعدام به امام رضا علیه‌السلام گفتم من ترسیدم؛ تو که فقط امام خوبا نیستی 🗣قصه عجیب «فری دیوونه» که شب اعدام با زیارت پرچم گنبد امام رضا علیه‌السلام شد شیخ فرشید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆دکتر علیرضا نبی (خیّر و کارآفرین) در برنامه محفل می‌گوید: دوبار خودکشی کردم! 👌بهترین برندها رو میپوشیدم، بهترین ماشین رو داشتم؛ مال داشتم ولی حال نداشتم 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴۲ داعشی در قم دستگیر شدند ♦️۲ تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان در قم دستیگر شدند. تصاویر این دو نفر در گیت‌های ورودی حرم حضرت معصومه(س) به ثبت رسیده است. ♦️گفته می‌شود این تروریست‌های داعشی از روزهای گذشته تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار داشتند و سرانجام توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان قم دستگیر شدند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.