eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
🚨🚀۷ دقیقه تا قلب رژیم صهیونسیتی 🚀🚨 🚨لَهُمْ عَذابٌ شَدِیدٌ وَ اللّهُ عَزِیزٌ ذو انْتِقام🚨 ⚠️به دستور فرمانده کل قوا امام خامنه ای رژیم صهیونسیتی سیلی خواهد خورد ❌جهت اطلاع از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل عضو شوید👇👇👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🚨🚨پوشش لحظه به لحظه اخبار 👆
فوری | یک مقام ارتش اسرائیل در کمیته روابط خارجی و امنیت کنست: تاریخ احتمالی برای ورود به دریافت کردیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فوری | سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در الجزیره: نیاز فوری به آوردن تجهیزات پزشکی به نوار غزه وجود دارد. ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات اردنی‌ها در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی  در روز عید سعید فطر ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴‌‌سی‌ان‌ان: در پی اختلال سیگنال‌های جی‌پی‌اس در اسرائیل با هدف خنثی کردن حملهٔ احتمالی ایران، زندگی ساکنان با اختلالات اساسی مواجه و باعث درماندگی سراسری شده است. کارشاناسان می‌گویند پارازیت گسترده جی‌پی‌اس نشان‌دهنده اعتماد نداشتن صهیونیست‌ها به کارآمدی گنبد آهنین است. 🔹جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره واکنش و پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اعلام کرد: ما اظهارات و طرح های عمومی مقامات ایران را دنبال می‌کنیم. به وضوح اعلام کرده ایم که حمایت واشنگتن از امنیت اسرائیل قاطعانه است. 🔹روزنامه صهیونیستی هاآرتص: نباید گفت ولی چاره‌ای نیست، ما کاملا شکست خورده‌ایم. اهداف جنگ محقق نمی‌شود، اسرا تحت فشار نظامی بازنمی‌گردند، امنیت بازنمی‌گردد و طرد و انزوای بین‌المللی از بین نمی‌رود. ما شکست خورده‌ایم و این واقعیت است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ارتش اسرائیل در حال تخریب میادین قدیمی مین در بلندی های جولان اشغالی است. 🔹جولان می تواند به عنوان یک نقطه ورود آسان برای حمله اسرائیل به لبنان، بدون نیاز به عبور از شدیدترین مناطق حزب الله در جنوب باشد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
3.66M
🚨🚨تحلیل فوری سیاسی روز ☄☄تحلیل سیاسی 👈 ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ♦️ 1⃣ بخش اول 🎤با بیان استاد امیری سخنران و تحلیلگر سیاسی 🔹موضوع: توضیحات مبسوط در باره: ۱-شناخت سامانه های جَمِر، جَنگال و GPS به زبان ساده ۲-خیانت اسرائیل غاصب، به ملت خود و کشورهای منطقه در ارسال نویزهای فریب راداری، موشکی و پهپادی و ایجاد اختلال راداری، براب وسایل نقلیه دریایی، هوایی، زمینی و ریلی ۳-تمهیدات سپاه پاسداران برای مقابله با فریب راداری اسرائیل و اصلاح سامانه های جستجو و انهدام ۴-کار بزرگ‌ حزب الله در انهدام سامانه جَمِر و اختلال جی پی اس در منطقه العاصی 👈👈حتما مستمع باشید و نشر دهید ♦️ادامه دارد... در ادامه و در بخش های دیگر، اطلاعات تکمیلیِ تحلیل ها را دنبال کنید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی رهبری فرمود اسرائیل باید تنبیه بشود، نفر کنار سردار حاجی زاده با ایشون صحبت میکنه و میگه؛ آقای حاجی زاده آقا به شما نگاه کرد! 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
❌تعداد سربازانی که هر کشور در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشتند تا در غزه بجنگند. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🆘 شلیک ۶ موشک به یک پایگاه اسرائیل 🔹منابع خبری از شلیک ۶ موشک به یک پایگاه رژیم صهیونیستی در تپه‌های کفرشوبای اشغالی لبنان خبر دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴نگرانی‌ صهیونیست‌ها از درز «اطلاعات حساس» پس از هک وزارت جنگ‌شان 🔻رسانه‌های صهیونیست می‌گویند گروهی هکری به سامانه‌های وزارت جنگ این رژیم حمله کرده‌ و اطلاعات حساسی به دست آورده‌ است. 🔻هکرها می‌گویند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی هستند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 معاون دبیرکل جبهه مردمی جمیل مزهر: فرمانده اسماعیل هنیه نمونه زنده رهبری فلسطین است که فرزندان خود را در قربانگاه آزادی تقدیم می کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 گانتز عضو کابینه جنگ اسرائیل: اگر دامنه جنگ گسترش یابد لبنان بهای آن را خواهد پرداخت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
▪️نهضت جهاد اسلامی: 🔻ما قتل عام وحشیانه توسط نهاد جنایتکار نازی را که تعدادی از فرزندان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و نوه های فرزندش را هدف قرار داد، به شدت محکوم می کنیم. 🔻این عملیات ناجوانمردانه موید آن است که دشمن در اثر ناکامی میدانی در دستیابی به اهداف خود در سردرگمی به سر می‌برد و در صدد جبران آن است که تیرهای کینه کور خود را به انتقام از فرزندان مجاهد و مجاهدین هدایت کند. خانوادهی آنها. 🔻انتخاب روز اول عید سعید فطر برای انجام این جنایت، دشمن قصد دارد غم و اندوه را در جان مردم ما بپاشد و فکر می کند که با این کار مقاومت را به ناامیدی و تسلیم سوق می دهد و امتیازاتی می دهد که از انجام آن عاجز است. در این زمینه بدست آورید. 🔻ما تاکید می کنیم که هدف قرار دادن رهبران، فرزندان و خانواده های آنها جز افزایش عزم و استواری مردم و مقاومت ما در پایبندی به حقوق مردم و اصرار ما بر ادامه مقاومت تا شکست اشغال و دشمن است. مجبور است جنگ نسل کشی را که علیه ملت ما فلسطین به راه انداخته است، متوقف کند. 🔻آنچه رهبران مقاومت از خون خود و فرزندان و خانواده هایشان تقدیم می کنند، تنها بخشی از فداکاری بزرگ مردم ماست و تاکید بر اینکه مقاومت برای دفاع از مردم ما از رهبران و فرزندانشان دریغ نمی کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴پاشینیان:ما روابط خود با غرب را هیچ وقت با روابط خود با ایران مقایسه نخواهیم کرد. روابط ما با ایران اصلا قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇮🇷🇺🇸امیر عبداللهیان: در عمان پیامی واضح به آمریکا دادیم؛ آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی شریک بوده و نمی‌تواند از پرداخت هزینه‌های آن شانه خالی کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔻سردار قاآنی و سردار فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس در دیدار امروز با مقام معظم رهبری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️انتقام قطعی ست... رئیس جمهور دقایقی پیش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز عید سعید فطر در شبکه اجتماعی ایکس : 🔺رهبر معظم انقلاب صراحتا فرمودند: حمله‌ی به کنسولگری ایران مثل حمله به خاک ماست؛رژیم خبیث باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 فواید پزشکی سجده _ سجده طولانی و با درنگ ایمان_تحقیقی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 به زودی یک میلیارد مسلمان شیعه خواهند شد؟! ان شاء الله 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 طرح کودتای سازمان سیا
پرفسور مایکل جونز:
 اگر
حجاب را بردارید، درگیر کودتای سازمان سیا می‌شوید که مصمم به ویران کردنِ کشور شما است. من خانم‌های ایرانی را مورد خطاب قرار می‌دهم. 🔹خانومایی که خیال میکنن با برداشتن حجابشون، چه انقلاب بزرگی کردن، حتما اینو ببینند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 فیلم کامل خطبه‌های نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای. ۱۴۰۳/۱/۲۲ 🌙 رهبر انقلاب: گاهی تظاهر به روزه‌خواری در بعضی معابر و شهرها دیده شد/ نظام جمهوری اسلامی در مقابل هنجارشکنی دینی وظیفه دارد، نباید کوتاهی کنیم 🔻 رهبر انقلاب صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر: 🔹مسئله‌ی روزه بسیار مهم است. آنچه که امسال به بنده خبر داده می‌شد این بود که گاهی تظاهر به روزه‌خواری در بعضی از معابر شهر تهران و دیگر شهرها دیده شد. ⚠️یقیناً نظام جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دینداری کند. اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد. 🔹 نباید کوتاهی کنیم و و مردم و به معروف و ناهین از منکر در این زمینه وظیفه‌ی خودشان را انجام باید بدهند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 دعای اول ماه برای رفع گرفتاریها با‌صدای بلند در منزل پخش کنید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اقدامات یهودیان ساکن آمریکا 🔸 یهودیان با ایجاد ترس به کمک بمب هیروشیما توانستند در فضای بین‌الملل قدرت‌نمایی کنند و به نوعی کل دنیا از آن‌ها حرف‌شنوی پیدا کنند. 🔺بخش ششم _ ادامه دارد... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
رژیم صهیونیستی حتی به زمین‌های کشاورزی هم رحم ندارد 🔹بمباران اسرائیل تمام جنبه‌های زندگی در غزه را هدف قرار داده و این منطقه مملو از جمعیت محاصره‌شده را غیرقابل سکونت کرده. 🔹اسرائیل زیرساخت‌های حیاتی ازجمله زمین‌های کشاورزی را ویران کرده. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.