eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جالب بود😁 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خلاصه ای از تقابل ایران و رژیم صهیونیستی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 اشتباه نکنید!! اینها صحنه‌هایی از فیلمهای هالیوودی نیست. این تصاویر آخرالزمانی لحظه‌ شروع طوفان مهیب و سيل وحشتناک در دبی است! 🙏 لطفا این پست را برای دوستان‌تان هم ارسال کنید •••✾•🌿🌺🌿•✾••• 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅 مرگ بر عمامه و هیئتی که به آمریکا ضربه نزند! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 الله اکبر ازاین پیش گویی دقیق  👌👌👌👏👏👏 شما این سخنرانی ۴۰ سال پیش اقا رو با دقت گوش کنید. اون کسی هم کنارش ایستاده حاج قاسم هست. تردید دارم اگر بگویم معجزه است. ببینید ۴۰ سال پیش با چه صراحت و قاطعیتی دارد این روزها را می بیند و بیان میکند. @mehvarmo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی درباره ایران و ربع پهلوی تحلیلگر آمریکایی را به قهقهه و واکنش واداشت! 🔺 تحلیلگر اسرائیلی: ایرانی‌ها می‌خواهند که اسرائیل به ایران حمله نظامی کند! 🔹 تحلیلگر آمریکایی: واقعا؟! این مزخرف‌ترین چیزی است که تا به حال شنیده‌ام. خیلی مسخره‌ای... /ببینید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در ایران را بشناسید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جنگ غزه نقشه‌های جهانی صهیونیست‌ها را برملا کرد ، رییس‌جمهور گفت حالا می‌فهمیم مسئله صهیونیست‌ها فقط فلسطین نیست و ان‌ها برای ما هم برنامه دارند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺🖌حمله سایبری به سایت رسمی پادشاه اردن و وزارت خارجه این کشور 🔺برخی منابع خبری از حمله سایبری گسترده به سایت رسمی پادشاه اردن و سایت وزارت خارجه این کشور خبر دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
4.09M
🚨🚨تحلیل مهم سیاسی روز ☄☄تحلیل سیاسی روز 👈 ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ❌❌حاوی مطالب فوق‌العاده خیلی مهم 🎤با بیان سخنران و تحلیلگر سیاسی 🅾 موضوع: توضیحات جامع و کامل از صفر تا صد عملیات سایبری-پهپادی-موشکی ایران، در شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای" تنبیه متجاوز" در عملیات وعده صادق 👈 شامل موضوعات: _وساطت کشورهای منطقه به ایران در عدم انتقام گیری _استفاده از نوع قدیمی سلاحهای ایرانی _تقابل و تجهیز و تقسیم کار دهها کشور غربی و عربی در مقابل ایران، در شب عملیات _پرواز ۱۰۳ هواپیمای غربی و عربی در تقابل با عملیات تنبیهی ایران _ناکارآمدی گنبد آهنین، فلاخن داوود، آرو و پاتریوت _شکستن هیمنه رژیم‌صهیونیستی و حامیان آن در جهان _تبدیل ایران از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی _تغییر دکترین نظامی و سیاسی... 🔹و مطالب مرتبط دیگر.... ♦️♦️حتما حتما مستمع باشید و نشر دهید ✅ در اینجا، و در روز های آتی، اطلاعات و تحلیل های جدید را دنبال کنید. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
رهبر انصارالله یمن🇾🇪 🔻 آنچه دشمن در فلسطین انجام می دهد ثابت می کند که نه به قوانین و عرف و نه به سازمان ها و نهادهای بین المللی توجهی نمی کند. 🔻ظلم اسرائیل با کمک آمریکایی ها و حمایت کشورهای غربی است. 🔻سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی: دشمن اسرائیلی با جنایت خود تصویری از پیروزی برای خود به دست نمی آورد، بلکه دارایی او فقط جنایت است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️توضیحات تکمیلی کیسان ابوعمره در مورد ذبح گوساله های سرخ مو 🔻تو باور یهود ، برا اینکه بتونن اجنه رو مادی کنند تا بتونن دنیا رو تحت امر خودشون در بیارن و حاکم مطلق دنیا بشن ، نیاز به یک سری سلسله اقدامات دارند که باید به ترتیب انجام بدن... 🔺اولین مرحله اینکه معبد سلیمان رو زیر مسجد الاقصی (مسجد گنبد سبز) بنا کنند و احیا (که تکمیل شد) 🔻دومین مرحله اینکه مسجد الاقصی (مسجد گنبد سبز) رو تخریب کنند. (نیت شومشون در دست اقدام هست) 🔻سومین مرحله اینکه گوساله های سرخ مو رو ذبح کنند ، بعد ذبح کردن اون هارو بسوزونن  تا کامل خاکستر شن، با خاکستر گوساله ها ، معبد رو تطهیر کنند (چرا که معتقدند جز یهودیان پا در این مکان گذاشتن و معبد نجس شده) 🔻دقت کنید که عمر این گوساله ها در زمان ذبح شدن باید تو بازه سه سالگی باشه ، یعنی اگر در سن دوسالگی یا چهار سالگی این گوساله ها ذبح بشن، بدرد نمیخوره و کاراییشو از دست میده 🔺نکته بعدی که مهم هست اینکه این قربانی کردن فقط و فقط باید تو عید پسح یهودیا صورت بگیره (و شاید جالب باشه براتون که الان این گوساله ها تو سن سه سالگیشون هستند و عید پسح سال دیگ ۴ ساله شدن و دیگ بدرد نمیخوره ذبح کردنشون برای سال بعد!!!) 🔻چهارمین مرحله اینکه معبد رو به صورت رسمی رونمایی کنند برا جهانیان 🔻پنجمین مرحله اینکه توسط طلسم ها ، از طریق دو ستون بواز و جاشین که گیت ورودی معبد هست ، اجنه رو غلیظ کنند و جسم پیدا کنند تا با چشم غیر مسلح هم بشه اونارو دید و نبرد خیر و شر رو راه بندازند کیسان ابوعمره 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
رهبر انصارالله یمن؛ 🔻ملت فلسطین برای اولین بار صحنه های زیبایی را دیدن،انبوهی از موشک هایی که بسمت رژیم میرفت. 🔻صحنه های شادی مردم فلسطین بسیار نشاط آور بود 👈آن ها فهمیدند کسی هست که دشمنان را مورد حمله قرار دهد و آن است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔻سیدعبدالملک بدرالدین حوثی: منطق نتانیابو به دستور برخی رسانه های عربی تبدیل شد و آنها سعی کردند واکنش ایران را از حمایت از مردم فلسطین جدا کنند. اگر دشمن اسقاطیلی به ایران پاسخ دهد، ایران قوی‌تر پاسخ می‌دهد و این به نفع ملت فلسطین است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️رهبر انصارالله: تکفیری‌ها ۴ هزار عملیات انتحاری در عراق انجام دادند، ولی علیه اسرائیل اقدامی نمی‌کنند وی با اشاره به اینکه جریان تکفیری، یک جریان فتنه‌افزوز است که تحت عنوان جهاد، اقدامات نادرستی انجام می‌دهد، افزود: «دشمنان اسلام، جهاد را تحریف کرده‌اند. جریان تکفیری، در حال کشتار مردم مسلمان و تخریب مساجد است. این جریان تحت عنوان جهاد، بیش از چهار هزار عملیات انتحاری در عراق انجام داد. سخنگوی انصارالله با بیان اینکه جریان تکفیری با حمایت‌های گسترده از سوی کشورهای عربی، دست به این جنایات زده است، ادامه داد: «برای مقابله با دشمن اسرائیلی که بنا بر قرآن، دشمن درجه یک اسلام به شمار می‌رود، جریان تکفیری کجا قرار دارد؟ اقدامات جنایتکارانه دشمن اسرائیلی، نشانگر کینه قدیمی از مسلمانان است». وی با تأکید بر اینکه تکفیری‌ها هیچ کمک نظامی به فلسطین نکردند، در ادامه تصریح کرد: عربستان و امارات که خود را رهبر و حامی کشورهای عربی معرفی می‌کنند، هیچ حمایتی از فلسطین نکردند. این کشورها فقط از نظر رسانه‌ای به دشمن خدمت کردند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی: 🔹️بانک مركزی ضمن تكذيب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌كند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج ميلیون ريالی ندارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشریح هماهنگی تکفیری ها با اسرائیل غاصب توسط استاد امیری 👇 https://aparat.com/v/tmZG1 سخنرانان برتر کشوری 🗣 بهترین کانال، برای دستیابی به گنجینه سخنرانی نامدارترین و بهترین سخنرانان کشور @baineasatid313
📌رییس CIA آمریکا: پاسخ اسرائیل به حمله ایران و دفع این حمله بدون اطلاعات آمریکا، حمایت ما و حمایت شرکا شکست می‌خورد؛ حمله ایران به اسرائیل یک شکست بزرگ بود؛ برای آزادی گروگان ها به سختی کار می کنیم و نمی توانم تضمین کنم که در انجام این کار موفق خواهیم شد؛ پاسخ منفی حماس به پیشنهاد مذاکره ناامید کننده بود و مانع از ارسال کمک به غزه شد وستانیوز 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌پنتاگون: ما همچنان نگرانی‌های خود را درباره رفح با اسرائیلی‌ها مطرح می‌کنیم و گفتگوها را با آنها از سر خواهیم گرفت؛ ما نیاز اسرائیل به شکست حماس در رفح را درک می‌کنیم و معتقدیم که این امر می‌تواند با در نظر گرفتن امنیت غیرنظامیان محقق شود؛ ما اسرائیل را از نگرانی های خود و نیاز به در نظر گرفتن وضعیت انسانی در رفح آگاه کردیم وستانیوز 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امیرعبداللهیان: نمی‌توانم به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم اشاره نکرد وزیر امورخارجه کشورمان در جلسه شورای امنیت سازمان ملل: 🔹در تحقق حداکثری امنیت ملی و منافع کشورمان با هیچ طرفی تعارف نداریم. 🔹شورای امنیت باید رژیم سرکش و یاغی صهیونیستی را مهار نماید. 🔹نمی‌توانیم از نقش شهید سلیمانی، زاهدی و دیگر فرماندهان سپاه تجلیل نکنیم. 🔹مستشاران نظامی ضد تروریسم ایران با قدرت به تلاش های خود ادامه خواهند داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
بر اساس نقشه های هواپیمایی، هواپیمای ایل 76 آذربایجان به پایگاه هوایی نظامی اوودا اسرائیل پرواز کرده است رژیم باکو بخوبی می داند که ایران در چنین موقعیتی بسیار متفاوت از سابق رفتار خواهد کرد اگر کوچک ترین همکاری با رژیم صهیونیستی داشته باشند بعید می دانم تهران به آن ها رحم کند این را باید مطمئن باشید ابوقاسم🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔻سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: در زمان و مکان مناسب به ايران پاسخ خواهیم داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
یک منبع نظامی ایران: رژیم صهیونیستی هیچ شانسی جهت استفاده از نیروی هوایی خود در مقابل پدافند هوایی پیشرفته و قدرتمند ایران ندارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
صگیونیست‌ها خط خبریشون برای ما و دنیا این بود: بگید ۹۹درصد را زدیم! اما ساکنان سرزمین‌های اشغالی را تهدید میکنن! که عکس و فیلم بگیرید از خسارات باهاتون برخورد میکنیم! پیدا کنید پرتقال فروش را!!! پ ن: 🔴پیام هشدار دولت اسرائیل به صهونیست‌ها👇 [یادآوری] از هرگونه عکس، فیلم و گزارش (به هر شکل) در مورد مکان های آسیب دیده و تعداد قربانیان که به نفع ایران است خودداری کنید. در صورت گزارش گیری، پیگیری و اقدامات جدی انجام خواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.