eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.3هزار دنبال‌کننده
25هزار عکس
19.7هزار ویدیو
92 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️‌تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی وقتی سران بی غیرت عرب خواب بودند، این رهبر شیعیان جهان بود که حج امسال را حج برائت نامید. 🔹‌«یاس» 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حزب‌الله اعلام کرد ساختمان محل استقرار نیروهای اسرائیلی در متولا را با دقت هدف قرار داده است همچنین حزب‌الله دو ساختمان در شلومی، دو ساختمان در حانیتا و یک ساختمان دیگر در المناره را که نظامیان صهیونیست در آن استقرار داشتند، هدف قرار داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دستگیری سارقان مسلح در مازندران 🔹فرمانده انتظامی مازندران: سارقان مسلح در مازندران دستگیر شدند. متهمان در حین عملیات تعقیب و گریز به سمت خودروی پلیس تیراندازی می‌کردند. 🔹یکی از این متهمان در این عملیات به هلاکت رسید و سایر متهمان پرونده تحت تعقیب استان‌های همجوار نیز قرار داشتند دستگیر شدند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
♦️‌هشدارجنبش نجباء به رژیم صهیونیستی: پاسخ ما ناگهانی و سهمگین خواهد بود 🔹‌جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای اعلام کرد که به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به دفتر این گروه مقاومت در دمشق پاسخ سختی خواهد داد. 🔹‌در این بیانیه آمده است که در حمله هوایی رژیم اشغالگر، دفتر فرهنگی و رسانه‌ای جنبش نجباء در پایتخت سوریه مورد هدف قرار گرفته است. 🔹‌این گروه مقاومت عراقی اعلام کرد: «پاسخ ما ناگهانی، قوی و مؤثر خواهد بود و دشمن خوب می‌داند که موشک‌های ما تا به کجا رسیده است؛ تا عمق رژیم اشغالگر خواهیم رسید و این جنایت بدون مجازات نخواهد ماند». 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌هم اکنون جشن بزرگ دختر ایران در میدان امام حسین(ع) 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌️ بازگشت ۸ خدمه شناور حادثه دیده ایرانی در پاکستان به میهن‌ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇱🇧🏴‍☠حزب الله لبنان تصاویر حمله به دو ساختمان محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک اشغالی متولا را منتشر کرد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: مواضع اخیر رئیس جمهور آمریکا ناامید کننده است و باعث تردید یهودیان در حمایت از او می‌‌شود 🔹از بایدن میخواهیم در صورت تصویب رای گیری عضویت کامل فلسطین این پیشنهاد را وتو کند. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: هیچ جنگی به حق‌ تر از این نیست 🔹تا نابودی حماس به جنگ ادامه می‌دهیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 منبع آمریکایی به شبکه الجزیره: به خاطر عملیات در رفح مذاکرات آتش بس در قاهره به حالت تعلیق در آمد. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 رهبر انصارالله یمن: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح، مرحله چهارم عملیات ما شروع خواهد شد؛ در این مرحله هر کشتی که قصد حمل کالا به سمت سرزمین های اشغالی را داشته باشد هدف ما قرار خواهد گرفت 🔹در مرحله چهارم عملیات، هر کشتی در هر نقطه‌ای از زمین که ما توانایی هدف قرار دادن آن را داشته باشیم مورد اصابت تسلیحات ما قرار خواهد گرفت 🔹وقتی در مرحله خاصی تصمیم می گیریم به این معنی است که ما توانایی هایی داریم که می توانیم آن تصمیم را اجرایی کنیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 سید بدرالدین حوثی: اشغال گذرگاه رفح هرگز باعث تحقق دستاوردی نظامی برای دشمن صهیونیستی نمی شود زیرا منطقه ای غیرنظامی است نه جبهه ای نظامی برای رزمندگان فلسطین 🔹صدور بیانیه های محکومیت فایده ای برای ما به عنوان ملت عرب و مسلمان ندارد و خطر آمریکا را از ما دفع نخواهد کرد. 🔹آمریکا آشکارا رژیم صهیونیستی را به اشغال گذرگاه رفح تشویق و شرایط را برای این رژیم فراهم کرد لذا شریک تمام جنایاتش است. 🔹ما برای مرحله پنجم و ششم عملیات های خود فکر می کنیم و آماده میشویم. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
❇️ کانال ، یک کانال منتشر کننده بدون ، از اخبار از حوزه های مختلفِ جبهه مقاومت، برعلیه و است. ❇️ اخبار جبهه مقاومت، کانالی خبری-تحلیلی، پر از خبرهای دست اول و به لحظه و به دقیقه است. ❇️ دیگه در ۵۰ کانال متعدد و مختلف برای کسب اخبار صحیح و بدون سانسور نگرد! ❇️ ما مجموعه خبرنگاران حوزه مقاومت، ۲۴ساعته در خدمت شما هستیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
☑️ هاآرتص: ارتش اسرائیل با اطلاعاتی که مربوط به سال 2021 بوده است وارد جنگ با حماس شده است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
☑️ مالزی درخواست آمریکا برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران را رد کرد 🔹 وزیر کشور مالزی امروز پنجشنبه از رد درخواست آمریکا برای تشدید اجرای تحریم‌ها علیه ایران خبر داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨 حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی 🔹مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه شب از حمله پهپادی به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صهیونیست‌ها مقر آنروا را به آتش کشیدند 🔹شهرک‌نشینان صهیونیست محوطه مقر آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل در محله شیخ جراح در قدس اشغالی را به آتش کشیدند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
☑️ امیرعبداللهیان: آنچه در غزه می‌گذرد آزمونی خطیر برای اروپای مدعی حقوق بشر است 🔹وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز اروپا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آنچه در غزه می‌گذرد آزمونی خطیر برای مشروعیت ارزش‌هایی چون کرامت و حقوق بشر است که اروپایی‌ها مدعی تلاش در راستای آن هستند، اروپا باید فریاد عدالت خواهی‌اش را در موضوع فلسطین بلند کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
🔥 دیگه لازم نیست ۲۰ تا کانال سیاسی، نظامی و امنیتی داشته باشی! 🔥 جزو اولین نفراتی باشید، که به خبرهای داغ سیاسی-نظامی-امنیتی، دسترسی پیدا می‌کنید. 🔥 کانال اخبار محور مقاومت، توسط بهترین مدیران و فرماندهان حوزه سیاسی و نظامی اداره می شود. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور
☑️ گذرگاه‌های نوار غزه بسته شده و هیچ کمکی وارد نمی‌شود 🔹 هئیت گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه در بیانیه‌ای در واکنش به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه تاکید کرد که گذرگاه‌های نوار غزه همچنان بسته و تحت کنترل رژیم صهیونیستی است و از آغاز حمله ارتش صهیونیستی و اشغال گذرگاه رفح و تعطیلی گذرگاه کرم ابو سالم، هیچ کمکی وارد این منطقه نشده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
☑️ هیلاری کلینتون: معترضان حامی فلسطین تاریخ نمی‌دانند 🔹در ادامه تلاش‌های جریان‌های حاکمیتی در آمریکا برای اعتبارزدایی از تظاهرات‌های دانشجویی در حمایت از فلسطین وزیر خارجه اسبق آمریکا دانشجویان معترض را به بی‌اطلاعی از تاریخ متهم کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهرک‌نشینان صهیونیست با قرار دادن تکه‌های بزرگ سنگ در مسیر عبور کامیون‌های حامل کمک‌ها به غزه، این جاده را مسدود کردند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
پارلمان کانادا با رای موافق ۳۲۷ نفر، لایحه قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را تصویب کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از 
حملۀ پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی 🔹مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه هوایی «عوودا» واقع در فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است. 🇮🇷 اخبار سیاسی @akhbaresiasi313 👌کار سیاسی عین دیانت است
☑️ نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: تصمیم بایدن سختگیرانه و ناامیدکننده است 🔹نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره تعلیق ارسال محموله‌های سلاح به اراضی اشغالی را که «تل‌آویو از زمان آغاز جنگ قدردان او بوده»، «سختگیرانه و ناامیدکننده» توصیف کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.