eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
27هزار عکس
21.2هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 حماس در هر وجب از غزه حضور فعال دارد. 🔻 مایکل میلشتاین سرهنگ ذخیره و رئیس سابق بخش فلسطین اداره اطلاعات: ◽️ پس از ۱۰ ماه جنگ، حماس ثابت کرد که همچنان در هر وجب از نوار غزه حضور فعال دارد. ◽️ حماس همچنین این توانایی را دارد که شکل و ویژگی‌هایش را با توجه به شرایط جنگ تغییر دهد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شلیک موشک زمین به هوای حزب الله به سمت جنگنده‌های اسرائیلی 🔻منابع عبری زبان اعلام کردند که حزب الله امروز دو مرتبه در آسمان جنوب لبنان اقدام به شلیک موشک‌های زمین به هوا به سمت جنگنده‌های اسرائیلی کرده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ایلان ماسک در مصاحبه با جردن پیترسون گفت: پسر بزرگم به علت تبلیغات شیطانی چپ‌ها ترنس شد و من قبل از آنکه متوجه شوم چه اسنادی را امضا می‌کنم، آن ها به او داروی جلوگیری کننده از بلوغ جنسی دادند که در واقع داروهای عقیم سازی هستند ، بعد از آن تصمیم گرفتم تا نابودی کامل این ایدئولوژی شیطانی بجنگم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 کودک فلسطینی از شدت گرسنگی گریه می کند... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پایان ماموریت سفیر انگلیس در ایران 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 گزارش انفجار تل آویو در اسرائیل 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 شهید دیالمه استاد نقطه زنی در تشخیص دشمن و نفوذی ها،دشمن شناسی افشاگری و بصیرت بالای او باعث شد دشمن زودتر دست به ترور بزند.. 🚩 او شاگرد استاد شهید آیت بود. پ ن: دکتر جلیلی هم شاگرد شهید دیالمه بوده اند... روح این شهید والامقام شاد و یادش گرامی؛ راهش پر رهرو ان شاءالله...✋ 🌷 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 گزارش‌های تأیید نشده از انفجار در تل‌اویو 🔺رسانه‌‌ های رژیم اسرائیل از وقوع انفجار شدید در شهر تل‌اویو، پایتخت این رژیم خبر دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان خبر انعقاد قرارداد نظامی ایران و ارمنستان را تکذیب کرد. 🔹آقای سبحانی: هدف از انتشار چنین اخباری را تاثیرگذاری بر توسعه روابط دوستانه ایران و کشورهای منطقه دانست و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از برقراری صلح و ثبات و همچنین توسعه اقتصادی در منطقه قفقاز حمایت می کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سلسله‌ کلیپ های آموزشی و ای در تربیت فرزندان 👈توسط استاد امیری 2⃣قسمت دوم https://aparat.com/v/pmhog99 لطفا پیگیر باشید ادامه دارد.... 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 آیة الله تألهی همدانی: بعضی از بزرگان توصیه می فرمودند؛ شب‌های جمعه سه مرتبه سوره توحید را برای امواتی که وارث ندارند بخوانید. آنها ناامید هستند، امیدوار می شوند.ان شاءالله خدای تعالی تو را ناامید نفرماید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نتانیاهو هم اکنون در حال دیدار و گفتگو با کامالا هریس است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 زاکانی رفاقت را در حق شهید رئیسی تمام کرد/ خیابان پاستور به نام شهید رئیسی مزین شد. تو دوره دولت شهید رییسی زاکانی به عنوان شهردار تهران به جلسه هیئت دولت دعوت می‌شد همچنین به قدری رفاقت میان این دو نفر شکل گرفته بود که شهید جمهور، زاکانی رو به عنوان دستیار ویژه تو موضوع آسیب‌های اجتماعی انتخاب کرد. 🔻ثمره این کار هم رو ریل افتادن بزرگ‌ترین قرارداد حمل و نقل تاریخ شهر تهران، افتتاح مترو پرند، افزایش فضای سبز، شروع ابرپروژه‌های عمرانی و ساماندهی معتادان بود. 🔻زاکانی هم که در دو تا انتخابات از حق آیت‌الله رییسی دفاع کرد و جلوی تخریب‌های گسترده‌ی شهید رییسی سینه سپر کرد، امروز هم باز پای رفیق شهیدش ایستاد و خیابان پاستور شرقی، به اسم شهید رییسی نامگذاری شد. دست شهید رئیسی الان بازتره، انشالله شهید رئیسی هواتو داشته باشه آقای زاکانی...✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
بسم‌الله الرحمن الرحیم به اطلاع مخاطبین و اعضای محترم کانال قرارگاه جهاد تبیین می‌رسانیم، در ادامه شناخت از شيطنت و دام های رسانه ای، به منظور روشنگری و جهاد تبیین، برای و ، بنابه سفارش ویژه ، در پائین ۱۰ کلیپ سخنرانی کوتاه، از آقای ، در خصوص شامل: الف) بی تی اس (BTS) ب) اکسو (EXO) ج) بلک پینک ( BLACKPINK) د) کی درام ها بارگزاری می‌شود. ۱- حتما حتما این صوت ها را گوش کنید تا متوجه بشوید، چه تله ها و دام هایی سر مسیر فرزندان ما تنیده شده است!! ۲- در ۳ قسمت اول هدف معرفی موج های کره ای است، و از قسمت ۴ تا ۹ اصل موضوع بدون سانسور به شما عرضه می شود. ۳- لطفا این ۹ کلیپ را برای دوستان و عزیزانتان بفرستید، شنیدن این ۹ صوت، واجب واجب است. 📝 ادمین کانال قرارگاه جهاد تبیین 🗳 قرارگاه جهاد تبیین @jahadetabiiin313 در پرتگاه مجازی، مجهز باشیم👇👇👇
علامه طباطبائی ره: ‏همه سرمایه و دارائی من این است که مانند ترک‌های پشت کوه، صاف و بی‌غلّ و غشّ به حضرت ⁧ ⁩ علیه السلام ارادت و ایمان دارم 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رئیس مجلس نمایندگان مایک جانسون(نفر سوم در سلسله مراتب قدرت آمریکا) دیشب با پیشوند «عالیجناب» نتانیاهو را خطاب کرد. ‏🔹تنها کسی که در تاریخ آمریکا لقب "عالیجناب" را داشت، جورج واشنگتن بود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کودک فلسطینی از شدت گرسنگی گریه می کند... 🖤 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 خوش خدمتی نوکر برای ارباب صهیونیستی! ‏ جمهوری باکو تنها کشور مسلمانی است که کاربرد نام قدس در آن ممنوع است و ‏پاک کردن کلمه قدس از روی سردر مسجد را شاهد هستید! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🗓| جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 متقی: نگاه حمایتی ترامپ از اسرائیل است نه از شخص نتانیاهو 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 توهین‌های نتانیاهو تنها نشان‌دهنده ناامیدی او برای باقی ماندن در قدرت است. ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت : 🔺بنیامین نتانیاهو - که توسط دادگاه کیفری بین‌المللی به عنوان جنایتکار جنگی تحت تعقیب است - مخالفان نسل‌کشی او در غزه را «بربر» می‌نامد. 🔺توهین‌های او تنها نشان‌دهنده ناامیدی او برای باقی ماندن در قدرت و جلوگیری از کشیده شدن به لاهه است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 کاخ سفید: غزه نیازمند استقرار یک آتش بس فوری است جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفیدگفت: 🔺 ما نیازمند استقرار یک آتش بس فوری در غزه هستیم. با آنکه اکنون اختلافات میان جنبش حماس و اسراییل در مذاکرات صلح همچنان وجود دارد و این مسئله مانع از رسیدن به یک توافق می شود اما آمریکا امیدوار است آنها در این زمینه به راهکاری دست یابند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اعتراض بازیگر آمریکایی به عادی‌سازی نسل‌کشی فلسطینی‌ها 🔺سوزان ساراندون: کشته‌شدن بیش از ۱۰ هزار زن و نزدیک به ۱۶ هزار کودک در ۱۰ ماه موضوعی «عادی» نیست که بتوان چشم به روی آن بست. 🔺ما امروز اینجا هستیم تا عادی‌سازی نسل‌کشی را رد کنیم. 🔺به برادران و خواهران‌مان در فلسطین می‌گوییم ما شما را می‌بینیم و صدای شما را می‌شنویم و آن را به گوش جهانیان می‌رسانیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.