eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.3هزار دنبال‌کننده
24.2هزار عکس
19.2هزار ویدیو
92 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 وقتی دولت مصر اجازه ورود به او‌ نداد، ۱۲ ساعت کنار خیابان نشست ! ‏یادمان نمیرود… 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ 🗣 صهیونیست ها در رعب و وحشت از انتقام سخت ایران به روایت خودشان! ‏آنچه بیشتر صهیونیست ها را می ترساند، ‏پیشگویی ۲۸۰۰ سال پیش کتاب الیاس علیه السلام است که در آن آمده است : ‏پیش از ظهور ⁧ ⁩ ؛ یهودیان در فلسطین حکومت تشکیل می دهند پس از چندی ایرانی ها قیام می کنند ، عمر حکومت یهودیان به اندازه عمر یک انسان خواهد بود و بدست پرشین ها(همان ایرانی ها) نابود خواهند شد. ‏⁧ ⁩ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 مصر تأیید کرد که با هرگونه نقض حریم هوایی خود، صرف نظر از اینکه پرتابه از کجا و به سمت کجا باشد، مقابله خواهد کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بین و ‌هایی که مقابل گیت خروجی صف کشیده‌ اند. 🔹 خبرگزاری نوشت که در طبقه بالای فرودگاه که مختص پروازهای خروجی است ، جمعیت زیادی حضور دارند . خونخواهی عزیز 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 رژیم صهیونیستی وارد گارد دفاعی شده و امروز بنا به دستور مقاماتشون شهروندان باید ۴ روز در پناهگاه ‌ها بمونند . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 حیف...! ▫️ حیف دختر که تو ایرانی نیستی و این هم مظلوم ما نیست والا چه داستانها و چه ها و چه اشکها و چه گیس بریدن ها و چه یقه دریدن ها برای همین یک صحنه خلق نمیشد . چه رپهایی برایت میخواندند و چه غزل ها میسرودند . ✍ شهریاری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 خبرنگار : رنگ قرمز جایگاه سخنرانی مقاومت نشانه انتقام قطعی آنان است ! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اشاره زیرکانه دبیر کل به زنده بودن ❤️‍🔥 سید حسن در بخشی از سخنرانی امروز خود با اشاره به تلاش دشمن برای فرمانده ، پس از بردن نام وی عبارت « » را به کار برد که به نظر می‌رسد اشاره‌ به ناکام بودن ترور وی از زبان دبیرکل حزب‌الله است . 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 رسانه های عبری : حدود ۶۰ راکت به سمت الجلیل اشغالی شلیک شده است که ۱۵ فروند رهگیری شد و مابقی اصابت کرد. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ایران به اطلاع سازمان ملل رساند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد به رژیم صهیونیستی حمله خواهد کرد. رژیم صهیونیستی با تمسک به همین‌ماده ۵۱تونسته این همه جنایت و ویرانی به بار بیاره اما هنوز از منظر بین الملل در این زمینه محکوم نشده خلاصش اینه: طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، اگر کشوری به محدوده سرزمینی کشور دیگه تهاجمی انجام بده کشور مورد تهاجم میتونه پاسخ متناسب بده و قید هم شده که علاوه بر متناسب بودن، نباید این‌پاسخ طولانی مدت باشه مگر اینکه دلیل قانع کننده و محکمی برای تداوم حملات وجود داشته باشه! رژیم صهیونیستی بعد از حمله حماس، در ادامه دفاع باصطلاح مشروع، با استفاده از این ماده از منشور سازمان ملل میبایست پاسخ متناسب و کوتاه مدت میداد، اما با "بهانه آزاد کردن گروگان ها" (همون دلیلی که در ماده ۵۱ قید شده که میتونه پاسخ رو از متناسب بودن و کوتاه بودن خارج کنه)غزه رو به مدت یکسال بمباران کرد و علیرغم ویرانی ها و نسل کشی که در غزه انجام داده هنوز از نظر حقوق بین الملل متجاوز و مهاجم محسوب نمیشه و تا الان متحمل هیچ بار حقوقی از این منظر نشده و سایر کشورها میتونن بهش در پیشبرد اهدافش کمک کنن و مهمات و تسلیحات نظامی برسونن! قانون جنگل که میگن اینه... ♨️منابع عربی : هدف از عملیات "وعده صادق" ، «نمایش قدرت» بدون تلفات بود اما به نظر می‌رسد هدف از عملیات تلافی جویانه پیش رو ، استفاده از قدرت برای گرفتن تلفات باشد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
💥💥 ❗️خبرهای موثقی از ۲۴ ساعت آینده ❗️آماده باش ۱۰۰٪ همه طرف ها ❗️آمریکا علنا از اسرائیل حمایت کرد. ❗️ انصارالله وارد فاز حمله شد. ❗️احتمال حمله زمینی از سمت جولان ❗️حزب‌الله آماده ورود به الجلیل اسرائیل ❗️موشک ها آماده شلیک شدند. ❗️۲۴ ساعت با ما باشید خبرهایی براتون داریم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس عرب: 📍دوباره مشغول سرزنش ایران شدید؟ آن هم ایرانی که بهترین فرزندان خود را در راه فلسطین تقدیم کرده، شما که زمین و ناموستان را به اشغالگران صهیونیست فروختید و روابط را عادی سازی کردید باید به خودتان اشکال بگیرید و بدانید که به زباله دان تاریخ خواهید رفت...
🔴عبدالملک الحوثی : مواضع جمهوری اسلامی و دیگر محور ها روشن و اعلام شده میباشد.کار برای پاسخگویی در حال انجام است. سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله: 🔻شهید هنیه سهم عمده و برجسته در خدمت به قضیه و آرمان عادلانه و مقدس فلسطین و آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی شریف دارد. 🔻جنایت‌های اسرائیل و شریک آمریکایی آن هر اندازه‌ای که باشد، این مساله از عزم و اراده رزمندگان و ملت های مبارز نخواهد کاست. 🔻در تاریخ جنبش حماس دشمن با هدف قرار دادن شیخ احمد یاسین و الرنتیسی نتوانست در عزم و اراده مبارزه سستی و خللی ایجاد کند و نتوانست شراره مبارزه و جهاد را در وجود آنان خاموش کند. 🔻شهادت این رهبران تاثیر زیادی در تشویق مبارزان و رزمندگان مقاومت برای ادامه مسیر مقاومت داشت و موجب تقویت جهاد بیش از پیش شد. 🔻اسماعیل هنیه درحالی هدف قرار گرفت که درقالب هیئتی برای حضور در مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمان در ایران حضور داشت. 🔻جنایت هدف قرار دادن و ترور هنیه، اروپایی ها و برخی از کشورهای عربی را که حتی حاضر نشدن موضعی در حد محکوم کردن اتخاذ کنند، رسوا کرد. این درحالیست که بسیاری از کشورها این جنایت را محکوم کردند. 🔻جنایت های دشمن صهیونیست موجب تقویت عملکرد و جبهه های جهاد و مبارزه در طرف مقاومت خواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تهدید سید حسن نصرالله توسط اکانت خبری اسرائیلی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 کاخ سفید: سخنان رهبر ایران در مورد انتقام را باید جدی بگیریم. ایران قبلاً ثابت کرده است که قادر است و مایل به حمله بزرگ به اسرائیل است. ما تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای تضمین دفاع از خود و متحدانمان در منطقه انجام می دهیم 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨فوری سایت و شهرهای بالستیکی کرمانشاه ، خرم آباد ، اهواز ، شیراز ، تبریز به مدار عملیاتی و آماده باش ۱۰۰ در ۱۰۰ درآمدند 🔻انتظار می‌رود حمله ای بی نظیر و مستقیم از درون خاک ایران علیه سرزمین های اشغالی حتمی و قطعی باشد. 🔥 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف نتانیاهو یهود از تزریق هزاران دیش ماهواره در خانه های ایرانیها... چقدر دلسوزانه برای ما برنامه رایگان تلوزیونی پخش میکنند 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi آیدی پذیرش تبلیغات @f_aaha
🚩 برخی منابع خبر دادند که سردار حاجی زاده وارد پایگاه موشکی سپاه در کرمانشاه شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
بسم‌الله الرحمن الرحیم با اهداء سلام و عرض ارادت، تحیّت و سلامتی برای شما به اطلاع شما مؤمنین، انقلابیون و دوست دارانِ محورِ مقاومت میرسانیم، چون این کانال وابسته به هیچ نهاد، سازمان و ارگانی نیست، لذا هیچ منبع درآمدی ندارد و توسط تعدادی از کهنه سربازان، رزمندگان دفاع مقدس، فرماندهان، مدیران و خبرنگاران حوزه نظامی، سیاسی و رسانه ای بصورت فی سبیل الله اداره و مدیریت می‌شود. در این برهه، برای تهیه یکسری اقلام تبلیغی و خبرنگاری، جهت پشتیبانیِ تیم تهیه خبر و تولید محتوا، برای اخبار محور مقاومت، به کمکتان، در حد توان و شأنیت شما و به هر مقداری که میتوانید نیاز داریم. در صوت تمایل قلبی، هدیه خود را به کارت زیر واریز نمائید:👇👇 ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۵۰۹۷۲۷۲ به نام جهاد تبیین و سواد رسانه ای ان شاءالله که ذخیره ای برای آخرت شما و کمکی برای رسانه اخبار محور مقاومت باشد. ان شاءالله در نابودی اسرائیل با ما همراه باشید👇 🌐اخبار محور مقاومت @mehvarmo
🚩 پایگاه رسانه ای اسرائیل: ایالات متحده به «اسرائیل» گفت که می ترسد در دفاع کامل از اسرائیل در برابر حمله مشترک ایران موفق نشود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 باقری سرپرست وزارت خارجه در پیامی به قطر : 🔻 هر یک از کشور های عربی که حریم هوایی خود را برای حمله به ایران در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهند به هدف مشروع حمله قرار خواهند گرفت . 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 وداع همسر شهید اسماعیل هنیه با شهید در قطر 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 پدافند هوایی دوباره در حریم هوایی لبنان فعال شد. 🔻یک فروند موشک پدافند هوایی به سمت یک هواپیمای جنگی که در حریم هوایی بخش غربی جنوب لبنان در حال پرواز بود شلیک شد که باعث شد این هواپیما مستقیماً به سمت منطقه ساحلی و سپس به حریم هوایی آب‌های فلسطین اشغالی حرکت کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 کاخ سفید: باید حرف ایران درباره انتقام از اسرائیل را جدی بگیریم. 🔻جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که حرف مقام‌های ایران درباره گرفتن انتقام از اسرائیل جدی گرفته شود. 🔻جان کربی تأکید کرد: «ایران تا همین حالا ثابت کرده که توانایی و اراده برای حمله به اسرائیل را دارد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از قرارگاه جهاد تبیین
❗️خطر❗️خطر❗️خطر❗️خطر❗️خطر❗️ بسم‌الله الرحمن الرحیم -دوستان عزیز! -مؤمنین گرامی! -دلسوزان انقلاب اسلامی! -دغدغه مندان آینده جمهوری اسلامی! -پدران و مادران نگران تربیت فرزندان! -فرزنددارانی که دغدغه تربیت بچه هایتان را دارید! -کسانی که در پی تربیت نسلی مومن، باهوش، سالم و آینده دار هستید! 💥 آیا می دانید فرزندان دهه هفتادی، هشتادی و نودی ما، هیچ درکی از علت وقوع انقلاب اسلامی، خیانت های خاندان پهلوی، خدمات انقلاب، تحریم ها و آینده انقلاب و آینده خودشان ندارند؟ 💥 آیا می‌دانید کودکان فطرتا خداپرست هستند؟ ولی در مسیر رشد و تربیت، گاها با تربیت غیرالهی از مسیر منحرف می‌شوند؟ 💥 آیا می دانید بعضی از فرزندان ما، تحت القائات شیاطین، علت نابسامانی ها، گرانی ها، تورم، بیکاری و....را وقوع انقلاب اسلامی می‌دانند؟ 💥 آیا می دانید دشمنان، در قالب تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و دهها دسیسه و شيطنت، مغز جوانان و نوجوانان ما را شستشو داده اند؟ 💥 آیا می‌دانید ۹۰٪ والدین از نهان، اسرار، تمایلات، پشت پرده ها، رفت و آمدها، دوستان پنهانی، مشغولیات و رمز و راز فرزندان شان بی اطلاع هستند؟ 💥آیا می‌دانید ۵۰٪ والدین، فقط به خورد و خوراک، پوشاک و رفاهیات فرزندان توجه دارند و از پرتگاه ها، خطرات، آسیب های در کمین و تربیت آن‌ها بی اطلاع هستند؟ و در اکثر مواقع، پس از وقوع ناهنجاری ها، بروز خشونت ها، ایجاد مشکلات توسط فرزندان و بعضا دستگیری ها و محکومیت ها، به خود آمده و انگشت به دهان می‌مانند؟ ❗️آیا می‌دانید خیلی از والدین ظاهرا با فرزندانشان دوست هستند، ولی دوست واقعی، هم راز و همدل آن‌ها نیستند؟ ❗️چه پیشنهادی برای این دردها و آسیب ها دارید؟ ❗️شما چه کمکی به فرزندانتان در پیدا کردن راه حق و اینکه به دامن دشمنان نیفتند، می کنید؟ ❗️در دنیایی که رسانه، بازی، کارتون، گوشی و... فراگیر شده، برای تربیت فرزندتان چکار می کنید؟ ❗️راه حل مقابله با حملات رسانه ای دشمن بر علیه فرزندانتان چیه؟ ❗️چه بازی هایی برای بچه مناسبه؟ ❗️جایگزین بازیهای خارجی چیه؟ ❗️چطور فرزندانتان، مخصوصا کودک را کنترل کنیم که در آینده رسانه محور نشه؟ 💢 لطفا اگر دغدغه مند هستید و نمی‌خواهيد فرزندان تان در دامن شیاطین بیفتند، در قرارگاه جهاد تبیین با ما باشید. 💢 این کانال (قرارگاه جهاد تبیین) تحت اشراف مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای، با مدیریت مستقیم مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای، در خدمت شما عزیزان هستیم ان شاءالله به کمک هم بتوانیم، قدمی در زمینه سازی ظهور آقایمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر داریم و نسلی شکوفا، باهوش، سالم، مومن و شایسته تربیت کنیم، تا باقیات الصالحات، اولاد صالح و صدقه جاریه برای والدین باشند. -فضای خانمان برانداز مجازی -تربیت کودک و نوجوان -احساس مسئولیت والدین 🗳 قرارگاه جهاد تبیین @jahadetabiiin313