eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 اصابت موشک از خاک لبنان به برخی مناطق در مرز با فلسطین اشغالی 🔹خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدای آژیر هشدار در مناطق المطله و کفاریوفال در مرز لبنان با فلسطین اشغالی شنیده شده است. 🔹رسانه های صهیونیستی از اصابت موشک‌هایی به مناطق "المطلة" و"كفار يوفال" در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔹بر اساس این گزارش، خودروهای اورژانس در حال حرکت به سمت این مکان هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تصاویری تلخ از آوارگی وسیع فلسطینیان در خان یونس 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شهادت 2 نفر در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 🔹منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند. 🔹وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که دو نفر در این حمله به شهادت رسیدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تصویری از يحيي سنوار بر روی قلعه تاریخی در شهر آمد مرکز استان دیاربکر ترکیه بر افراشته شده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حسام الدین آشنا معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور شد ؛ حسام در اولین اقدامش محمد جواد را با هفتادو پنج درصد آرا به "معاونت دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال" برگزید! 🔹همه چیز را به بازی گرفتند ؛ دور از میثاق های مشترک و بی اعتنا به سیاست های کلی ابلاغی و با لگد مال کردن شورایعالی اداری درپی منصب سازی در گعده های دیجیتال برای رفقا هستند ؛ دولتی موازی در توییتر و اینستاگرام بجای دولت پزشکیان تشکیل دادند ؛ 🔹به پیام بالا نگاه کنید ؛ فردی بنام آذری جهرمی روی دست شان مانده و نمی دانند با او باید چکار کنند ! ؟ در فضای مجازی دولت سازی می کنند ؛ منصب می تراشند و در همین فضای مجازی او را با هفتاد و پنج درصد آراء به سمت معاونت ریاست جمهوری منصوب می کنند ! ✔️تازگی جناب رئیس جمهور گفت نمی گذارند من کار کنم ؛ نمی دانم منظورش واقعا ما هستیم یا خاتمی و روحانی و دوستان شان ! 🔺️ اما سخنی با رییس سازمان امور اداری و استخدامی دولت چهاردهم در فضای دیجیتال !! داریم و آن اینکه درسته که دکتر پزشکیان می گوید رعایت پروتکل ها و تشریفات اداری برایش سخت است اما لطفا حرمت رییس جمهور را نگاه دارید و در روز روشن از ایشان کلاهبرداری نکنید ؛ او صادق است اما ساده نیست ! ✅️ دکتر مجتبی زارعی ؛عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 راهکار یک مزدور سیاسی به نام آذری جهرمی برای استثمارِ جوانان: ❌ آنها را با شعارِ آزادی، سرگرم هوی و هوس کنید تا بر مسند قدرت بمانید و کسی حواسش به چپاولِ ملت و ویژه‌خواری‌هایتان نباشد. ✍ مریم اشرفی گودرزی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
قدیمیا میگفتن : طرف از راه اومد ازش پرسیدن، از کجا میای؟ گفت: چین و واچین لر... بهش گفتند: معلومه از این قر و پاچین لر... حالا حکایت ماست، سالی که نکوست از بهارش پیدا نیست؟ الان دیگه فرد مسئله داری در کشور مونده یا همه مدیرن بسلامتی؟
📌 بر اساس گزارشات،در پی تنش های اخیر منطقه، آمریکا در حال تقویت قوای نظامی خود در قبرس است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بالا گرفتن اختلافات ژاپن و رژیم صهیونیستی: 🔹شهردار ناکازاکی تصمیم گرفت مانع ورود سفیر "اسرائیل" به مراسم یادبود قربانیان بمباران هسته‌ای ناکازاکی شود. پ ن: باور نکنید،الان یه سگ آمریکایی بیارن تو خیابون به شهردار ناکازاکی پارس کنه کلاً مراسم رو میارن تلاویو زیر موشک ها اجرا میکنن براشون... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شیوخ قبایل حضرموت توسط ریاض فراخوانده شدند. 🔹همزمان با افزایش تنش در مسئله نفت حضرموت و عدم رضایت قبایل این استان بویژه شیوخ مورد حمایت امارات به آغاز روند صادرات نفت بدون پرداخت سهم استان(20 تا 25 درصد از درآمد) و همچنین عدم توان رشاد العلیمی، رئیس شورای ریاستی در توافق با این قبایل، عربستان برخی از شیوخ و مقامات استان حضرموت را به ریاض فراخواند. 🔹در همین راستا، عربستان علاوه بر فراخواندن اعضای شورای ملی حضرموت(که توسط عربستان برای مدیریت این استان ایجاد شد)، 25 تن از شیوخ و افراد دارای نفوذ وادی حضرموت و مناطق اطراف تاسیسات نفتی المسیلة این استان را نیز عصر امروز با ارسال یک هواپیمای باری نظامی به عربستان دعوت(جبری) کرد. ✍️با توجه به روند تحولات جاری در این هفته و همچنین مذاکرات مالی جاری بین صنعا-ریاض، به نظر می‌رسد که مسئله پرداخت حقوق تمام کارمندان یمن از منبع درآمدهای فروش نفت و گاز که از شرط‌های انصارالله برای اجازه شروع مجدد صادرات انرژی یمن و همچنین از بندهای اساسی توافقات خارطة الطریق است، مورد پذیرش قرار گرفته و روند اجرایی شدن آن در حال انجام است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شکست سیاست عدم ایجاد تشکیل کشور مستقل فلسطین : 🔷 انور قرقاش، مشاور دیپلماتیک رئیس امارات گفت: «هیچ صدای عقلانی نمی تواند اولویت توقف فوری جنگ در غزه را تأیید کند.» 🔷 این مقام اماراتی تاکید کرد: هیچ جایگزینی برای مسیر واقعی که تضمین کننده تعیین سرنوشت ملت فلسطین باشد و چرخه بی ثباتی در منطقه را بشکند، وجود ندارد. ❇️ سخنان انور قرقاش در حالی بیان می گردد که منطقه شاهد تشدید تنش های گسترده پس از انجام ترورها توسط صهیونیست ها می باشد که مهم ترین آن ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و ... فؤاد شکر از فرمانده هان حزب الله لبنان است . 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 عملیات نظامی مجدد ارتش اشغالگر صهیونیستی در خان یونس 🔹ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات نظامی تازه‌ای را در خان یونس در جنوب نوار غزه آغاز کرده است. 🔹ارتش اشغالگر تاکید کرد که در همین راستا طی ساعات اخیر ۳۰ مرتبه اقدام به بمباران خان یونس کرده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔹رسانه‌های فوق از خودزنی صهیونیست‌ها خبر داده واعلام کردند که موشکی که برای رهگیری شلیک شده بود در شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» و سقوط کرد و منجر به آتش‌سوزی شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شهردار حیفا خواستار ذخیرۀ آب و غذا شد. 🔹روزنامۀ صهیونیستی هاآرتص: شهردار حیفا از ساکنان این شهر خواسته به اندازه مصرف ۶ روز خود آب و غذا ذخیره کنند. 🔹او گفته آمادگی‌هایی برای احتمال قرارگرفتن شهر در معرض شلیک روزانه ۴۰۰۰ راکت در دست اجرا است. پ ن: مثلا چطور آمادگی هست؟ میرید پناهگاه و سوراخ موش می چاپید با آمادگی تمام، تا موشکها رو سرتون فرود بیاد اونم روزی ۴۰۰۰؟ اگر ۸۰۰۰ شد سطح آمادگی چطور میشه...!؟ صهیونیستها دارن هذیان می گن دیگه کم کم...! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سربازان روس چگونه غافلگیر شدند؟ تاکتیک اصلی نیروهای اوکراینی در پیشروی های اتفاق افتاده چه بوده؟ 🔹ارتش اوکراین با وسایل نقلیه چابک به مواضع روسی حمله ور میشوند و به محض شروع و حتی احتمال درگیری از هم جدا شده و یک گروه مامور به پیشروی و دیگری عقب نشینی میشود، اینطور به دشمن خود القا میکنند که تعداد زیادی دارند درحالی که این تاکتیک با تعداد کم بیشترین بازدهی را دارد. 🔹در مسیر نیروهای کمکی ارتش روسیه کمین گذاشته و با فلج کردن پشتیبانی از شهری به شهر دیگر پیش روی میکنند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره در جنوب لبنان 🔹منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره در جنوب لبنان خبر دادند. 🔹وزارت بهداشت لبنان امروز جمعه اعلام کرد که در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیده است. 🔹این وزارتخانه در عین حال به هویت افراد به شهادت رسیده در این حمله اشاره ای نکرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پایگاه هوایی روسیه در «لیپتسک» با حمله پهپادی اوکراین هدف قرار گرفت و طعمه حریق شده، تا کنون چهار روستا در اطراف این پایگاه از بیم آتش سوزی جنگل های انبوه اطراف تخلیه شده اند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تماس زهرا پزشکیان، با ناهید کیانی ❌️کسی می‌داند ایشان چکاره است؟! ❌️نکند بعد از شغل شدنِ "داماد رئیس جمهور" اینبار "دختر رئیس جمهور" بودن هم شغل و منصب شده است!؟ ❌️چرا دختر پزشکیان باید همه جا کنار او باشد!؟ 🔹پسر پزشکیان هم که بعد از رئیس جمهور شدن پدرش، یادداشت نویس شده و گهگاه هم تزهایی ارائه می‌دهد در صفحه اش نوشته: دوستان به من رزومه می‌دهند و می‌گویند به خواهرت بده تا با پدر مطرح کند! پ ن: بنده خدا ظاهراً توانش جوریه که باید کم کم کل تبریز هم بیان کمکش....! وگرنه که نباید حساسیت برای مردم ایجاد کنند و نظرات مردم براشون محلی از اعراب نداشته باشه... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نیروهای داعش در آفریقا اخیرا تصاویری از درگیری های خود با ارتش کنگو و اوگاندا در شهر موکاسیلی در کنگو منتشر کردند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 مکزیک: پوتین را بازداشت نمی‌کنیم. 🔹رئیس‌جمهور مکزیک در پاسخ به درخواست اوکراین برای بازداشت پوتین در صورت سفر او به مکزیک، گفت: ما نمی‌توانیم این کار را بکنیم. این ارتباطی به ما ندارد. پ ن: دستگیری پوتین؟ اونم مکزیک؟ استغفرالله، یه چیزی بگید که وجه تسمیه داشته باشه...! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 اظهارات تکان دهنده اسرای فلسطینی از تجاوزات جنسی اشغالگران در زندان‌ها 👇👇 ولعن الله علی قوم الظالمین....✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 موسسه حقوق بشری ضمیر در نوار غزه اعلام کرد در جریان دیدار با زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و پیگیری وضعیت آنها به اظهارات و شهادت‌هایی دست یافته که حاکی از تجاوزات جنسی و تعرضات سازمان یافته‌ای است که در بیشتر زندان‌های صهیونیستی در حال اجراست. 🔹بر اساس اظهارات و شهادت‌هایی که این موسسه حقوقی به آنها دست پیدا کرده برخی از زندانیان در زندان عوفر در معرض تجاوزات جنسی قرار گرفته‌اند. یکی از اسرا در این خصوص می‌گوید: یک شب نیروهای سرکوب من را به همراه تعداد دیگری از زندانیان به جای دیگری منتقل کردند، دستان ما را دستبند زده بودند و چشم‌هایمان بسته بود، به ما دستور دادند روی شکم خود بخوابیم، یکی از سربازان من را به گوشه‌ای برد و به من دستور داد دست‌هایم را بالا برده و پاهایم را باز کنم، سپس با چوب مرا کتک زده و تمام بدنم را مضروب کرد و بعد از آن شیء نامعلومی را به پشتم فرو کرد، من بیش از دو ماه درد داشتم و نمی‌توانستم بنشینم و در این دو ماه خونریزی داشتم. 🔹در همین خصوص زندانی دیگری اعلام کرد در جریان شکنجه بخشی از لوله سلاح را به پشت وی فرو کرده‌اند در حالی که دستان و چشم‌های این زندانی را بسته بودند که باعث درد‌های شدیدی برای وی شده است. 🔹موسسه ضمیر تاکید کرد تجاوزات و شکنجه‌های زیادی علیه زندانیان فلسطینی در زندان سدیه تیمان رخ داده و مدارک و شواهد آن به بیرون درز کرده و حاکی از اقدام سازمان دهی شده اشغالگران در این زمینه است. 🔹این موسسه حقوقی فلسطینی تاکید کرد تجاوزات نیروهای اشغالگر در تعارض کامل و آشکار با قوانین حقوق بشر بین المللی به ویژه ماده سوم مشترک توافق چهارم ژنو در سال 1949 است چرا که بر اساس آن چنین اقداماتی جنایت بوده که مرتکبین آن باید محاکمه و مجازات شوند. این موسسه از سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های بین المللی مرتبط خواست تحقیقات جدی و موثر در خصوص ارتکاب چنین تجاوزات جنسی توسط اشغالگران علیه زندانیان فلسطینی انجام دهند و مرتکبین چنین جنایاتی را در داداگاه‌های بین المللی مجازات و محاکمه کنند. این موسسه همچنین خواستار پایبندی کمیته صلیب سرخ جهانی به مسئولیت‌های خود شده و تاکید کرد این سازمان باید از همه زندان‌ها بازدید کرده و شرایط زندگی اسرا را بررسی نموده و نسبت به تجاوزاتی که زندانیان در معرض آن قرار دارند روشنگری نماید. موسسه ضمیر همچنین دادگاه لاهه را به تسریع در صدور حکم بازداشت رهبران رژیم صهیونیستی دعوت کرد. 🔹در همین راستا جرمی لورانس سخنگوی کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد صحنه‌های تعرض سربازان اشغالگر اسرائیلی به زندانیان فلسطینی در سدیه تیمان بسیار تکان دهنده است و این رژیم باید در خصوص این تجاوزات تحقیقات انجام دهد. لورانس دیروز پنجشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: اینها صحنه‌های تکان دهنده‌ای است، این تنها یک نمونه از تجاوزات خطرناک اسرائیلی در ماه‌های اخیر است، آنها رفتارهای نامناسبی با زندانیان فلسطینی دارند، آنها را شکنجه می‌کنند و به آنان تعرض جنسی انجام می‌دهند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 رکورد شکنی اسراییل در المپیک! جالب نیست؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نماهنگ جدید ابوذر روحی با عنوان «طوفان الاربعین» منتشر شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🟥 شایعه: ایدی کوهن اسرائیلی در توئیتر مدعی شده هلیکوپتر شهید رئیسی هم توسط اسرائیل سقوط کرده ! ✅ پاسخ: 🔲 کوهن، صرفا یک کاراکتر رسانه ای با سلاح توییتر است و بس! او هیچ سمت رسمی در اسرائیل ندارد و ارزش مواضعش در حد همان توییتر است. صرفا یک فعال مجازی است، پدر ایرانی اش جاسوس اسرائیل بود و کشته شد. برادر مفلوکتر از خودش نیز جاسوس بود و در سوریه لو رفت و اعدام شد. لذا کینه عجیبی نسبت به ایران دارد و توییتهای تحریک آمیز او علیه کشور ما همیشگی است. 🔲 ایدی کوهن سابقه مکرر دروغگویی دارد و اخبارش بارها تکذیب شده است. 🔲 کارشناسان نظامی و هیئت تحقیق و تفحص ستادکل ایران، رسما دخالت هرگونه عامل خارجی را در سقوط بالگرد رئیس جمهور رد کردند. 🔲 شکست مطلق در نابودی حماس و آزادسازی اسیران و عملیات بی پاسخ وعده صادق فشار حیثیتی شدیدی بر رژیم وارد آورده روشن است که این ادعاهای توخالی توسط پیاده نظام داخلی آنان در چه راستایی ضریب میخورد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.