eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حمله یک کارمند بانک حامی رژیم صهیونیستی به تجمع حامیان فلسطین در اسلو پایتخت نروژ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظه‌ای منفجر کردن چند خانه در رفح توسط اشغالگران اسرائیلی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞آوردن و ، برنامه برای ایران و جوامع ❌یکی از روش های دین زدایی از جهان ، وارد کردن فساد و فحشا به همه جوامع است. سیاسیون جهانی برای ، ، و ما برنامه دارند، آن ها در اتاق های فکر به نفع سیستم سرمایه‌داری و یهود برای زندگی بشر برنامه‌ریزی می‌کنند 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 از اظهارات وقیحانه مدیر رادیو اسرائیل برای حمله به خاک ایران در آنتن زنده شبکه صهیونیستی اینترنشنال تا اعتراف نوری‌زاده به جنایات نتانیاهو و قدرت نابودگر حزب‌الله لبنان ! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 وقتی داری سعی میکنی با نتانیاهو در عرصه‌ی حیوانیت رقابت کنی... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش پدافند هوایی امشب در شمال غرب منطقه تحت مالکیت ایران در دریای کاسپین خبر داد. ⚠️ هشدار به استان باکو 👈 محل رزمایش پدافندی ارتش‼️ 🚀 محل رزمایش : "نقطه صفر مرزی با آذربایجان " 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌شما در این تصویر چکیده تمام مغز یک رأس سلطنت طلب رو میبینید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 رسانه عبری: ایران از وحشت‌زدگی اسرائیل لذت می‌برد. 🔹 تحلیل‌گر رسانه عبری زبان اعتراف کرد ایرانی‌ها در حال تماشای ما هستند و از شرایط استیصال و ترس و وحشت ما لذت برده و لبخند می‌زنند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نقشه پیش‌روی نیروهای اوکراین در خاک روسیه 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شکایت یک اتحادیه کارگری آمریکا از ترامپ و ایلان ماسک 🔹یک اتحادیه کارگری آمریکا به علت حمایت دونالد ترامپ و ایلان ماسک از اخراج کارگرانی که برای احقاق حق خود اعتصاب کردند، علیه آنها شکایت تنظیم نمود./تسنیم 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 عربستان و قطر یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کردند. 🔹 عربستان و قطر به شدت یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی با حمایت ایتمار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سفیر یمن در ایران: پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی نزدیک است 🔹ابراهیم محمد الدیلمی در جمع خبرنگاران: 🔹نقش جمهوری اسلامی ایران در حفظ وحدت میدان‌ها به منظور آزادسازی سرزمین فلسطین بسیار اثرگذار است 🔹رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی‌تر شده است و یک اجماع جهانی علیه آن شکل گرفته است 🔹ان شاء الله در آینده‌ای نزدیک پاسخ کوبنده‌ای از جانب مقاومت به تجاوز رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه در تهران داده خواهد شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پیام انتخاب وزیر دفاع جدید ایران چیست ؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از فرمانده لشکر 98: ما دقایقی با دستگیری سینوار در اوایل سال جاری در جریان حمله به یک تونل فاصله داشتیم. سینوار در آن محوطه زیرزمینی نشسته بود که قهوه سینوار را داغ دیدیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌پیام سنوار به میانجی‌ها: بعد از توقف جنگ مذاکره می‌کنیم. 🔹وال استریت ژورنال: 🔹یحیی السنوار پیامی برای میانجی‌ها ارسال کرده و گفته که اگر رژیم صهیونیستی در مذاکرات جدی است باید فعالیت‌های نظامی در غزه را متوقف کند. 🔹رویترز پیش تر به نقل از یک منبع در حماس از عدم حضور نمایندگان این جنبش در مذاکرات روز پنجشنبه در دوحه خبر داد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌اتهام قتل به نخست وزیر فراری دادگاهی در بنگلادش در پرونده قتل یک نفر توسط پلیس در جریان ناآرامی‌های داخلی ماه گذشته، تحقیقاتی را علیه حسینه واجد نخست وزیر فراری و ۶ تن از چهره‌های ارشد دولت وی آغاز کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣📣 🚩 اگر میخواهید از محتوای کانالهای خبری، سیاسی، بین المللی و پشت پرده اخبار، وقایعِ جهان و منطقه و محور مقاومت از منابع موثق و مورد اطمینان، بصورت روزانه مطلع شوید: ☑️ با ما همراه باشید با پست های ویژه ( تحلیلی-سیاسی ) ⏰ هرشب: ساعت ۲۲:۳۰ 🎙 با تحلیل و کلام: استاد امیرعلی حیدرِ امیری تحلیلگر سیاسی غرب آسیا و رکوددار بیشترین سخنرانی در کشور 💥در کانال‌های زیر بارگزاری میشود👇 ۱-موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei --------------- ۲-پایگاه نشر آثار" " @aasarostad --------------- ۳-اخبار محور مقاومت @mehvarmo --------------- ۴-قرارگاه جهاد تبیین @jahadetabiiin313 ---------------- ۵-حوادث آخرالزمانی - اخبار فتنه ها @aakharazaman313 --------------- ۶-اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam --------------- ۷ - قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی @rafeshobahatemajazi ---------------- ۸ - علائم ظهور امام زمان(عج) @zuhoor313 ----------------- ۹ - زندگی پس از مرگ @marg313 ----------------- ۱۰ - خبر فوری @khabareforii313 ۱۱ - واقعیت غرب @vagheiategharb313 و صدها کانال و گروه، تحت نظر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
3.03M
💥💥تحلیل سیاسی روز ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ 👌👌تحلیلی بر: - ضرر هنگفت اقتصادی رژیم‌صهیونیستی از انتظار کشنده، این رژیم برای شروع عملیات مجازات سخت جمهوری اسلامی ایران و محورمقاومت - تهدید رژیم‌صهیونیستی بر مقابله به مثل در مقابل حمله جمهوری اسلامی ایران 🎙توسط استاد امیری، تئوریسین و تحلیلگر سیاسی 🔻🔻حتما مستمع باشید و نشر حداکثری دهید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌مردای اوکراینی برای فرار از فرستاده شدن به جنگ این شکلی میان بیرون. 🔹اینارو مقایسه کنید با شهید فهمیده‌ها که تو اون سن رفتن از خاکشون دفاع کنن مقایسه کنید با شهید صدرزاده که با چه ترفندهایی برای دفاع از حرم کیلومترها اونور از مرز خودش رفت و شهید شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 لاپید: گروه‌های افراطی کابینه می‌خواهند اسرائیل را به جنگ  فراگیر بکشانند. 🔹رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی هشدار داد که گروه‌های افراطی در کابینه به دنبال کشاندن این رژیم به جنگ فراگیر منطقه‌ای هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌وزارت خارجه آمریکا: هیچ کس از هیچ اقدام تلافی جویانه ایران منتفع نخواهد شد. 🔹وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: 🔹هیچ کس از هیچ اقدام تلافی جویانه ایران منتفع نخواهد شد و ما در حال انجام دیپلماسی شدید برای رساندن این پیام به منطقه هستیم. 🔹در دفاع از اسرائیل و محافظت از نیروهای خود در برابر هرگونه حمله از سوی ایران و عوامل آن تردید نخواهیم کرد. 🔹اسرائیل مشارکت خود در مذاکرات روز پنجشنبه برای نهایی کردن توافق آتش‌بس را تایید کرد.  🔹ما با دیپلماسی شدید برای شکستن چرخه انتقام در خاورمیانه کار می کنیم./انتخاب 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 کولاک جدید مداح لبنانی حسین خیرالدین بدعا المضطر إذا دعا بخطی من لکربلا سعی بشجی من ابکی ومن نعی مظلوم کربلا🖤 مظلوم کربلا🥀 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.