eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 آتش‌سوزی در شهرک یارون در جنوب لبنان در نتیجه حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اعتراف منشه امیر، مدیر رادیو اسرائیل نگرانی و آشوب‌زدگی روانی در اسرائیل افزایش یافته به صورتی که ما اينجا با کمبود روانشناس مواجه شدیم! قرص خواب‌آور در اسرائیل نایاب و قیمت آن چند برابر شده است! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 دادگاه عالی ونزوئلا پیروزی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور در انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد.
📌ارتش روسیه یک شهرک دیگر در جمهوری خلق دونتسک را آزاد کرد وزارت دفاع روسیه گزارش داد که گروه "مرکز" ارتش روسیه شهرک "مژوویه" در جمهوری خلق دونتسک را آزاد کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 مرکز عملیات تجارت دریایی بریتانیا در بروزرسانی گزارش خود از نفتکش سونیون، تایید کرد که این نفتکش در نقطه مشخص شده لنگر انداخته و غرق شده است.
📌 سخنگوی وزارت دفاع: اسلحه «مصاف» بتدریج جایگزین ژسه می‌شود. پ ن: اسلحش مشکل نداره یعنی..!؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تحلیلگر شبکه العربی: اسرائیل به دنبال آتش‌بس نیست پس تنها راه اثرگذار ایران و حزب‌الله هستند! «اسامه ابورشید» تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه العربی: اسرائیل از غزه، محور فیلادلفیا، گذرگاه رفح و محور نتساریم عقب‌نشینی نخواهد کرد پس مردم چه سودی از مذاکرات خواهند برد؟! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ماجرای حمله موش‌ها به سربازان اسرائیلی چه بوده است؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌گنده گویی و تهدید ایران توسط مفتیان طالبان! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تیپ مستقل نیروهای عملیات ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
33.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 مستند «مرد پولادین» 🔹 رهبر انقلاب: من آقای لاجوردی را در دوره‌ مبارزات، به‌عنوان مرد پولادین مى‌شناختم. در بین دوستان، آن کسى که از کتک‌خوردن و اقدام‌کردن و زندان‌رفتن و آمدن بیرون و دوباره رفتن خسته نمى‌شد، آقاى لاجوردى بود. 🔹در دوره‌ کار و تلاش براى حکومت اسلامى هم الحمدلله ایشان همین‌طور عمل کردند. ۱۳۷۷/۲/۱۴ 🔹 یکم شهریورماه مصادف است با سالروز ترور مجاهد فی‌سبیل‌الله شهید «سیداسدالله لاجوردی»، مبارز انقلابی و دادستان پیشین انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان زندان‌ها که در محل کار خود در بازار تهران و به‌دست عوامل سازمان تروریستی منافقین در سال ۱۳۷۷ به شهادت رسید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 سفارت آمریکا در اوکراین می‌گوید روسیه در حال آماده‌سازی حمله به تأسیسات دولتی در کی‌یف است.
🚩 آمریکا از طریق عمان پیامی به ایران فرستاده که ایران را مسئول حملات اخیر به پایگاه های نظامیش در عراق و سوریه که منجر به کشته شدن تعدادی از نیروهایش شده، می داند.

واشنگتن به تهران هشدار داده که در صورت حملات بیشتر و افزایش تلفات در میان سربازانش ایران هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد.
پ ن: اگر ایران هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد اونوقت بعدش آمریکا چه هزینه ای پرداخت می کند؟ کل منطقه خاورمیانه، شیخ نشین ها و اروپا و کشورهای مصرف کننده نفت چه اتفاقی برایشان می افتد...؟ شما تا همین جاش هم که جمهوری اسلامی مستقیم ورود نکرده توی هزینش موندید...! وای به روزی که شیربچه های حیدرکرار دستور حمله دریافت کنند که دیگر بحث فقط تنبیه و موشک و پهباد نیست بلکه آزادسازی کل سرزمینهای اشغالی و نواحی مورد تجاوز قرار گرفته توسط دشمنان در دستور کار قرار دارد... نژاد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حضور دکتر سعيد جلیلی در نجف اشرف در میان زائران اربعین حسینی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌زمان آن رسیده که مردم فلسطین آسوده شوند. «شیخ محمد قدوره» عضو، هیئت اسلامی فلسطی: اشغالگران باید بروند و زمان آن رسیده که مردم فلسطین آسوده شوند. برای همین می‌‌گوییم وحدت ما مسلمانان، باعث قدرت ماست. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌زائران اربعین روزی به مسجدالاقصی حرکت می‌کنند. روحانی اهل کشور عراق: این جمعیت مبارکی که هم اکنون به سوی قبله آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا در حرکت هستند، به سوی مسجد الاقصی به حرکت درخواهند آمد و آن را از لوث دشمنان پاک خواهند کرد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 ارمنستان در پی توافق هسته‌ای با آمریکا تارنمای «سیویل نت»، به نقل از یکی از سخنگوهای وزارت امور خارجه آمریکا گزارش داد که این کشور در حال بررسی درخواست ارمنستان برای امضای توافقی است که به واشنگتن اجازه انتقال فناوری هسته‌ای غیرنظامی به ایروان را خواهد داد.
📌لندن از ایران و حزب‌الله خواست رژیم صهیونیستی را تهدید نکنند. 🔹نماینده انگلیس در سازمان ملل:غزه به مرگبارترین مکان در جهان برای کودکان تبدیل شده است.تنش‌های منطقه‌ای همچنان بالاست و هرگونه حمله از سوی ایران پیامدهای ویرانگری خواهد داشت. 🔹از ایران و حزب‌الله می‌خواهیم از شدت تهدیدها علیه اسرائیل بکاهند.ما از اسرائیل می خواهیم اقدامات لازم را برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان انجام دهد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌مذاکرات سه جانبه رژیم صهیونیستی، آمریکا و مصر درباره غزه رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نمایندگان این رژیم، آمریکا و مصر عصر امروز پنج‌شنبه در قاهره درباره تحولات نوار غزه و مذاکرات آتش بس به‌ویژه دو موضوع محور صلاح‌الدین و گذرگاه رفح گفتگو خواهند کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تکمیلی/ سخنگوی وزارت دفاع: «مصاف» جایگزین «ژسه» می‌شود. سردار طلایی نیک: 🔹«مصاف» یک سلاح انفرادی جدیدی است که قرار است به تدریج جایگزین سلاح «ژسه» بشود. 🔹این سلاح الان به مرحله تولید رسیده. 🔹منابع اعتباری این سلاح به گونه‌ای باید پیش‌بینی شود که ظرف چند سال به تدریج جایگزین سلاح ژسه در ارتش جمهوری اسلامی ایران شود. 🔹استفاده از پهبادها برای حوزه پدافند الان در اولویت‌های برنامه‌های ما دنبال می‌شود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بازداشت زن ایرانی عضو پ‌ک‌ک در ترکیه 🔹به گزارش اخبار جهادی، سازمان اطلاعات ترکیه و پلیس این کشور طی یک عملیات مشترک در استانبول، یکی از مسئولان حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) در فنلاند به نام "مهناز عمر" را دستگیر کردند. 🔹این فرد با اسم مستعار "نازه آد" عضو گروه پژاک، شاخه ایرانی پ‌ک‌ک بوده و در راستای تامین نیرو و منابع مالی برای این گروه فعالیت داشته است. 🔹طبق اعلام رسانه‌های ترکیه، زن دستگیر شده تبعه ایران بوده و مسئولیت هماهنگی بین عناصر گروه پ‌ک‌ک در فنلاند را به عهده داشته است. با دستگیری این فرد، اطلاعات زیادی در مورد ساختار و فعالیت‌های گروه پ‌ک‌ک در فنلاند به دست آمد./مجله نظامی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 آقای میون دار همیشه میگفت : حسین‌جان مارو فدایی خواهرت کن حیف این تنی که برات سینه زده لطمه زده زیر دست غسال بیافته ما رو پودر کن برای خودت :)) 🌱
🚩 گزارش در لبنان: ارتش اسرائیل یک موشک زمین به زمین به سمت هدفی در بیت الشعب در جنوب لبنان شلیک کرد.
📌معاون نماینده روسیه در شورای امنیت: 🔹 نماینده آمریکایی از ما می‌خواهد که حماس را تحت فشار قرار دهیم تا اصلاحات وارده به توافق را بپذیرد، حال آنکه این توافق را برای ما تشریح نکرده است. 🔹حتی کشورهای منطقه درخواست «اسرائیل» برای کنترل محور فیلادلفیا را رد می‌کنند. 🔹مهم است اطمینان حاصل شود که واشنگتن کمک‌های نظامی خود به «اسرائیل» را متوقف می‌کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 آتش‌سوزی در یکی از بنادر روسیه 🔹گزارش رسانه‌های خبری و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از آتش سوزی یک کشتی حامل سوخت در بندری در تنگه کرچ در جنوب غربی روسیه خبر می‌دهد. 🔸گفته می‌شود که حمله موشکی کی‌یف به این کشتی در تنگه کرچ که در نزدیکی خاک اوکراین واقع شده است، منجر به آتش سوزی گسترده شده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.