eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 این وقاحت سیاسی، عین دیاثت است. ✍ یادداشت ادمین: وزیر دولت احمدی نژاد، مهدی غضنفری در مطلبی بسیار وقیحانه، پیشنهاد از سرگیری روابط کنسولی میان ایران و آمریکا را داده است. آنهم نه در دفتر و جایی دیگر، بلکه دقیقا در محل جاسوس خانه ی آمریکا، که حضرت امام خمینی(ره) تسخیر آن توسط دانشجویان را انقلاب دوم نامیدند. درست است که برخی از آن دانشجویان چپ، سالهاست در مواضع سیاسی شان چپ کرده اند و امروز مهدی غضنفری، روی سیاه تمامی آنها را سفید کرده و با نحوست تمام به مسعود پزشکیان پیامی داده که بندبند آن و کلماتش، سندی برای اثبات حقارت و دیاثت سیاسی اوست. غضنفری در حالی دارد پیشنهاد بازگشایی سفارت آمریکا را آنهم قبل از اتمام ماه عسل سیاسی پزشکیان (تایید تمام کابینه در مجلس) می دهد، که حافظه تاریخی جمهوری اسلامی ایران، نوشاندن و پیشنهاد دو جام زهر را سخت به یاد دارد. این تعارف اگر بیش از آنها نباشد (که نیست) حتما لکه ی ننگی بر دامان بی عفت برخی سیاسیونی ست که به نام پیروی از خط امام و رهبری، مفاهیم و هندسه ی استکبارستیزی آنان را هر از گاهی مخدوش می کنند و آبروی نداشته ی خود را می برند. حالا بر اساس پیشنهاد پایانی که در واقع اعلام ِمرگ ِغیرت ِاوست (خجالت کشیدم جملاتش را بنویسم)، ما پیشنهاد می دهیم که او هر شب، مادام العمر با کف دستش مقابل سفارت فلسطین را جارو بزند. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🚨نقشه ای با اهداف شوم تجزیه طلبی در برخی رسانه های رژیم صهیونیستی، این نقشه در حال وایرال شدن و نشر عمومی ست. رسانه های عبری می گویند نتانیاهو حامی کردستان مستقل است. و می خواهند بخشی از کردهایی که مدام بازیچه شده اند ( نه کردهای اصیل و نجیب در هر دو سوی مرز) را به نفع اهداف شوم صهیون، مصادره کنند و بهره کشی نمایند. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️جواب‌های دقیق و استدلال‌های تاریخی قیس قریشی به صادق زیبا کلام درباره چالش‌های میان ایران و اسرائیل: 🟡صادق زیبا کلام: "من نمی‌دانم چه کسی ماموریت مقابله و از بین بردن اسرائیل را به گردن جمهوری اسلامی انداخته است؟!" 🟡قیس قریشی: "بی تفاوتی نسبت به آنچه در پیرامون کشور می‌گذرد یعنی خرید ناامنی برای خودمان، اسرائیل یک پروژه استعماری است که رعایت هیچ قانونی را برنمی‌تابد و این برای هر کشور اصیلی در منطقه خطرناک است، ایران همواره در تاریخ هزاران ساله خود به اتفاقات پیرامونش اهمیت داده است و این پروژه استعماری بی ضابطه که اسرائیل نام دارد با ویژگی‌هایی که دارد باید تمام آلارم‌های امنیت ملی ما را به عنوان یک کشور اصیل و آینده دار به صدا دربیاورد." 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi آیدی پذیرش تبلیغات @f_aaha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظات دلهره‌آور نجات زیر آوار ماندگان در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه ⚠️ هشدار : دارای صحنه دلخراش... آه...غزه،غزه غزه...😭😭😭 غزه...! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از باقر ولیان 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️مخالفت با رژیم جعلی صهیونیستی، صرفاً ایدئولوژیک است یا مبتنی بر واقعیات سیاسی منطقه؟ 👈گفتگوی صادق زیباکلام و قیس قریشی 📌صادق زیباکلام: مخالفت جمهوری اسلامی با اسرائیل ایدئولوژیک است. سال ۵۷ خطری از سوی اسرائیل متوجه ایران نبود، اما باز هم شعار «مرگ بر اسرائیل» می‌دادیم. بعد از ۴۶ سال و هزینه زیاد، چه نتیجه‌ای حاصل شد؟ 📌قیس قریشی: ایران حق دارد نگران اسرائیل باشد. معروف است که سلطه بر مدیترانه مساوی با حکومت بر جهان است. اگر ایران یک قدم عقب‌نشینی کند، آن یک قدم از سوی اسرائیل پر خواهد شد. داستان ایران و اسرائیل از ۷ اکتبر شروع نشده است. آنها ۶۰۰ میلیارد دلار برای سرنگونی بشار اسد هزینه کردند تا دسترسی ایران به مدیترانه را قطع کنند. مناسبات امنیتی و ضرورت‌های ژئوپلیتیک را هیچ حکومتی به رفراندوم نمی‌گذارند. ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ درکانال و به آدرس ذیل با ما همراه شوید. 👇👇👇 🆔@bagher_valian
📌سخنگوی ارتش اسرائیل: اسرائیل وارد یک هفته مهم می شود. ارتش هوشیار و آماده برای دفاع است. پی نوشت : همزمان خبر می رسد نتانیاهو از ایجاد ایست بازرسی در محور نتزاریم چشم پوشی کرد همچنین گفته میشود این رژیم آماده ی عقب نشینی از 5 نقطه در محور فیلادلفیا است این در حالی است که نتانیاهو تا دیروز فقط از عقب نشینی در یک نقطه از محور فیلادلفیا سخن میگفت. بنظر میرسد هرچه به لحظه ی حمله نزدیک تر میشویم نتانیاهو بیشتر به غلط کردن بیفتد البته ما می‌دانیم که اینها همه فریب است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌آیات نگاشته شده بر ضریح اباعبدالله ع کدام‌اند؟ 🔹داستان یکی از اصحاب امام حسین ع که در کربلا جنگید اما خواست که شهید نشود! استاد رفیعی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اگر در حال حاضر فعلا نمی‌تونید شب ها برای نمازشب بلند بشید، این عمل رو انجام بدهید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌انتقام به سبک هندی ▪️پس از انقلاب در بنگلادش و درگیری های بنگلادشی‌ها باهندوها؛هندی ها تصمیم گرفتند انتقام جانکاه از اونا بگیرن. ▪️هندوستان با باز کردن دریچه‌ های بزرگترین سدکشورش بنگلادشی هارو به این وضع انداخته 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سربازان مصری یک جوان فلسطینی که موفق به فرار از نسل کشی فلسطینیان در غزه و ورود به حصار مرزی مصر شده بود را به شدت کتک زدند. ▪️ این در حالی ست که نیروهای السیسی با وجود نقض توافقات محور فیلادلفیا و تمامیت ارضی مصر توسط رژیم صهیونیستی حتی یک کلمه نیز اعتراض نکردند. پ ن: البته جهت اطلاع: در روابط بین الملل امثال السیسی و غیره علیرغم اینکه اکثراً دست نشانده سرویس های غربی هستند و به آنها سواری می دهند،به فرض محالی که بخواهند اوامر آنها را برنتابند ،شکل این حرفها نیستند که بخواهند روبروی بایستند...! تنها کشوری که به مبارزه با اسرائیل نماد چشم شیطان برخواسته است ایران اسلامی است و تنها ملتی که توانسته روبروی اینها بماند ع است و امثال سید علی حفظه الله...! نه مُشتی... اللهم احفظ سیدنا و مولانا الامام الخامنه ای بحق تسعة المعصومین ان شاءالله✋ .رضوی نژاد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظاتی دهشتناک از سیل بنگلادش و کودکانی که برای فرار از غرق شدن به یک درخت در حال سقوط پناهنده شده‌اند! ▪️در کنار باران‌های سیل‌آسا، گشودن دریچه‌ی سدها از جانب دولت هندوستان عامل تشدید این سیل‌ها شد که مردم بومی این کار دولت هندوستان را انتقامی از تغییر حکومت وابسته به این کشور در بنگلادش تلقی می‌کنند. ▪️حداقل ١۴ میلیون نفر در ١٠ ایالت مختلف بر اثر این سیل‌ها آواره شده‌اند که ده‌ها کشته و مفقود برجای گذاشته است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌هشدار خانواده‌های اسرای اسرائیلی به نتانیاهو: اگر توافق نکنید خاورمیانه به آتش کشیده می‌شود. ▪️خانواده‌های اسرای اسرائیلی برای چندمین بار از آغاز جنگ علیه غزه، به شخص نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کردند و گفتند که وی مقصر اصلی عدم توافق تبادل اسراست. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ابراز علاقه خاص شهرک‌نشینان صهیونیست با پرتاب گوجه به تصاویر مقامات این رژیم! ▪️شکست در آزادسازی گروگان‌ها و تشدید مشکلات اقتصادی و امنیتی در سرزمین‌های اشغالی موجب تشدید اختلاف بین صهیونیست‌ها شده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فیلمی که یک کودک را در سواحل غزه در حالی نشان می‌دهد که بر روی یک قطعه لاستیکی شناور نشسته و با دست‌ هایش پارو می‌زند تا بلکه با گرفتن ماهی بتواند گرسنگی خود و خانواده‌اش را برطرف کند. ‌‌‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 داعش مسئولیت عملیات آلمان را پذیرفت. 🔹گروه تروریستی «داعش» در بیانیه‌ای مسئولیت حمله با سلاح سرد در غرب آلمان را بر عهده گرفت. ایسنا 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌در جریان عملیات نیروهای سوری، یکی از فرماندهان ارشد گروهک تروریستی داعش به نام محمد احمد الحسن ملقب به عمر الشامی کشته شد. این تروریست داعشی، طراح عملیات حمله به زندان الصناعه در ژانویه ۲۰۲۲ بود. ‌‌‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تفنگ پیشرفته مصاف جایگزین ژ۳ تاریخی می شود؛ سخنگوی وزارت دفاع رسما تایید کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ترکیه: نفرین کودکان غزه دامن قاتلان اسرائیلی را خواهد گرفت. 🔹وزیر دادگستری ترکیه گفته نفرین کودکان و نوزادانی که در غزه کشته شدند، دامن قاتلان اسرائیلی آنها را خواهد گرفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌بازداشت مالک تلگرام در فرانسه؟! 🔹شبکه TF1 فرانسه مدعی شد «پاول دوروف» بنیان‌گذار و مدیرعامل تلگرام در فرودگاه «لوبورژه» در حومه پاریس بازداشت شده است. 🔹فرانسه پیشتر برای او قرار بازداشت صادر کرده بود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 دعوت از بن زاید برای شرکت در «همایش ابتکار سرمایه گذاری آینده» در عربستان سعودی 🔷 رئیس امارات محمد بن زاید آل نهیان دعوتنامه ای از شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای شرکت در هشتمین دوره مجمع ابتکار سرمایه گذاری آینده برای سال 2024 در ریاض دریافت کرد. 🔷 بر اساس آنچه که خبرگزاری امارات (WAM) گزارش کرد این دعوتنامه توسط سعود بن سعد العتیبی، معاون سفارت عربستان در ابوظبی به شخبوط بن نهیان آل نهیان وزیر کشور امارات تقدیم شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حال و هوای اربعینی مجاهدان یمنی این روزها اگر کربلا هستید به موکب یمن بروید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پاسبانی از «الودیعه» به نیروهای «درع الوطن» رسید. 🔷 نیروهای شبه‌نظامی «درع الوطن» مورد حمایت عربستان که زیر نظر شورای ریاستی جنوب یمن در سال ۲۰۲۳ شکل گرفتند، پاسبانی از گذرگاه مرزی «الودیعه» را عهده‌دار شدند. 🔷 این گذرگاه مرزی تنها دروازه رفت و آمد فعال میان یمن و عربستان در گذر سال‌های جنگ بوده است و در استان حضرموت قرار دارد. 🔷 سعودی با این کار در حال کاستن نفوذ حزب اخوانی اصلاح در یمن بوده و مانع از واریز میلیاردها ریال سود این گذرگاه به حساب آن‌ها می‌شود و مزدوران خود در درع الوطن را جایگزین آنان می‌نماید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 صدور حکم سه ماه زندان برای دو گردشگر آمریکایی به جرم توهین به پلیس دبی 🔷 دفتر رسانه ای دولت دبی اعلام کرد که قوه قضاییه امارات دو برادر آمریکایی را به اتهام تعرض به افسران پلیس در حالی که تحت تأثیر مشروبات الکلی بودند، به سه ماه حبس محکوم کرد. 🔷بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه جوزف لوپز (24 ساله) سرباز سابق آمریکایی به همراه برادرش به اتهام حمله به پلیس دبی و مقاومت در برابر نیروهای پلیس بازداشت شدند. 🔷 در این گزارش همچنین آمده است: «دو برادر آمریکایی به دلیل مجروح کردن ماموران پلیس و آسیب رساندن به خودروی آنها در هنگام فرار از صحنه تصادف، ۱۴۲۸ دلار جریمه نقدی و به ۳ ماه حبس تعزیری و سپس اخراج محکوم شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تبادل اسرای روسیه و اوکراین با میانجیگری امارات 🔷 خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اماراتی اعلام کرد روسیه و اوکراین ۱۱۵ اسیر از یک‌دیگر (مجموعا ۲۳۰ اسیر) را با میانجیگری امارات آزاد کرده‌اند. 🔷 این چندمین مورد تبادل اسرا با میانجیگری امارات از آغاز سال کنونی میلادی است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.