eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 دعوت از بن زاید برای شرکت در «همایش ابتکار سرمایه گذاری آینده» در عربستان سعودی 🔷 رئیس امارات محمد بن زاید آل نهیان دعوتنامه ای از شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای شرکت در هشتمین دوره مجمع ابتکار سرمایه گذاری آینده برای سال 2024 در ریاض دریافت کرد. 🔷 بر اساس آنچه که خبرگزاری امارات (WAM) گزارش کرد این دعوتنامه توسط سعود بن سعد العتیبی، معاون سفارت عربستان در ابوظبی به شخبوط بن نهیان آل نهیان وزیر کشور امارات تقدیم شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حال و هوای اربعینی مجاهدان یمنی این روزها اگر کربلا هستید به موکب یمن بروید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پاسبانی از «الودیعه» به نیروهای «درع الوطن» رسید. 🔷 نیروهای شبه‌نظامی «درع الوطن» مورد حمایت عربستان که زیر نظر شورای ریاستی جنوب یمن در سال ۲۰۲۳ شکل گرفتند، پاسبانی از گذرگاه مرزی «الودیعه» را عهده‌دار شدند. 🔷 این گذرگاه مرزی تنها دروازه رفت و آمد فعال میان یمن و عربستان در گذر سال‌های جنگ بوده است و در استان حضرموت قرار دارد. 🔷 سعودی با این کار در حال کاستن نفوذ حزب اخوانی اصلاح در یمن بوده و مانع از واریز میلیاردها ریال سود این گذرگاه به حساب آن‌ها می‌شود و مزدوران خود در درع الوطن را جایگزین آنان می‌نماید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 صدور حکم سه ماه زندان برای دو گردشگر آمریکایی به جرم توهین به پلیس دبی 🔷 دفتر رسانه ای دولت دبی اعلام کرد که قوه قضاییه امارات دو برادر آمریکایی را به اتهام تعرض به افسران پلیس در حالی که تحت تأثیر مشروبات الکلی بودند، به سه ماه حبس محکوم کرد. 🔷بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه جوزف لوپز (24 ساله) سرباز سابق آمریکایی به همراه برادرش به اتهام حمله به پلیس دبی و مقاومت در برابر نیروهای پلیس بازداشت شدند. 🔷 در این گزارش همچنین آمده است: «دو برادر آمریکایی به دلیل مجروح کردن ماموران پلیس و آسیب رساندن به خودروی آنها در هنگام فرار از صحنه تصادف، ۱۴۲۸ دلار جریمه نقدی و به ۳ ماه حبس تعزیری و سپس اخراج محکوم شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تبادل اسرای روسیه و اوکراین با میانجیگری امارات 🔷 خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اماراتی اعلام کرد روسیه و اوکراین ۱۱۵ اسیر از یک‌دیگر (مجموعا ۲۳۰ اسیر) را با میانجیگری امارات آزاد کرده‌اند. 🔷 این چندمین مورد تبادل اسرا با میانجیگری امارات از آغاز سال کنونی میلادی است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تصمیم دولت کویت برای سلب تابعیت از ۹ نفر از جمله یک زن 🔷 امروز شنبه، دولت کویت با صدور دو دستور تابعیت ۹ نفر از جمله یک زن کویتی را سلب کرد. 🔷 به نوشته روزنامه کویتی الرای، دستور اول بر اساس ماده ۱۳ فرمان شماره ۱۵ امیری در سال ۱۹۵۹ در ارتباط با لغو تابعیت از یک زن می باشد . 🔷 همچنین بر اساس دستور دوم و طبق ماده ۲۱ فرمان امیری تابعیت هشت نفر دیگر نیز سلب گردید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 جنایتی فراتر از تمام دوران حرامزاده ای که افسارش پاره شده و روی ناپاک و افسارگسیخته خود را آشکار کرده است . ♨️ مجموع بمب هایی که رژیم سفاک صهیونیستی در طول ۱۰ ماه بر روی غزه مظلوم ریخته است ، از مجموع بمباران لندن ، درسدن ، هیروشیما و ناکازاکی در طول جنگ جهانی دوم بالاتر و بیشتر است . 🔸لندن : ۲۰ هزار تن در سال های ۱۹۴۰-۱۹۴۴ 🔸هیروشیما و ناکازاکی : ۱۵ هزار تن در سال ۱۹۴۵ درسدن : ۲۹۰۰ تن در سال ۱۹۴۵ ولی 🔴 غزه : ۸۰ هزار تن در ۱۰ ماه 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به روایت هوش مصنوعی... ☑️ صهیونیست و صهیونیست‌تر... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تو بصره سوار اتوبوس زائرین میشد کل هزینه را پرداخت میکرد✌️ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 دولت رژیم صهیونیستی: اجازه سفر به غزه را برای محمود عباس صادر نخواهیم کرد حتی برای یک ساعت پ ن: ای بابا...! این یکیو چرا....!؟ اینکه از خودتونه و در مراسم تک تک مرده هاتون اشک میریزه...! این برای مردن پدر خودش هم گریه نکرده ها....! دیدی واسه خاخام شیمون چیکار می کرد...!؟ اینا همه هیچی...!؟ .رضوی نژاد الیگودرز 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
47.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 مداحی تبیینی یعنی این ! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌مسکو درباره آغاز جنگ جهانی سوم هشدار داد. 🔹یک نماینده پارلمان روسیه گفت پیشروی اوکراین در خاک روسیه، که با حمایت غرب انجام می‌شود، اوضاع را به سمت جنگ جهانی سوق می‌دهد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌اگر استاد دانشگاهی در ‎ چفیه بیندازد چه اتفاقی می‌افتد؟ 🔹دکتر پریمو، استاد زبان فرانسه دانشگاه میامی، این کار را کرد و مجبور به عذرخواهی شد. 🔹دانشگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این کار خانم دکتر خلاف قانون "ممنوعیت حمایت سیاسی از موضوعی در کلاس است." 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 افشاگری کاربر افغان 🔹 پیشنهاد پول از سوی یک افسر سایبری آمریکایی_یهودی در قبال تفرقه‌افکنی بین ایرانی و افغانستانیآیا علت توطئه این روزها را می دانید؟!! ۱- طالبان با ایران برای نابودی داعش همکاری می کند، و این همکاری باید متوقف شود تا آمریکا بتواند داعش را قوی و از آن بهره برداری کند. ۲- ایجاد اختلاف بین شیعیان ایران و افغانستان و جداسازی تیپ بسیار قدرتمند از محور مقاومت و تضعیف جبهه مقاومت در شرایط خطیر کنونی ۳- ایجاد فتنه ژئوپلتیک در کنار مرزهای ایران و ایجاد مشغولیت جدید برای ایران و غفلت از خاورمیانه ۴- مقدمه سازی برای ایجاد آشوب و ناآرامی داخلی با درگیریهای ایرانی افغانستانی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 منفعت غرب از اسلام هراسی! 🔻از این زاویه تاحالا بهش نگاه کرده بودی!؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ویدیویی درباره فلسطین؛ 🔻که ۵ میلیون بازدید در تیک‌تاک داشته است. ✖️حتما ببینید اطلاعات جالبی داره میگه 👌 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌حماس به من آسیب نرساند... 🔹«نوآ ارگامانی» زن صهیونیستی که پیشتر در اسارت گردان‌های شهید «عزالدین القسام» بود: نمی‌توانم آنچه را که رسانه‌های اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته انجام داده و از قول من مصاحبه‌هایی را منتشر کرده‌اند، نادیده بگیرم. 🔹نیروهای القسام نه در اسارت مرا کتک زدند و نه موهایم را کوتاه کردند، بلکه بر اثر ریزش دیوار بر اثر حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل مجروح شدم. 🔹در اسارت هیچ کسی به من آسیب نزد، اما پس از بمباران ارتش اسرائیل، مجروح شدم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بایدن یک «دلال سلاح» را در وزارت خارجه آمریکا منصوب کرد. 🔹انتصاب «میرا رسنیک» به عنوان معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اسرائیل-فلسطین از سوی بایدن به منزله تسریع روند انتقال سلاح به رژیم صهیونیستی است. 🔹«آنل شلین»، یکی از اعضای سابق وزارت خارجه آمریکا که در پی سیاست‌های بایدن درباره غزه از سمتش کناره گیری کرد به هافینگتون پست گفت که انتصاب رسنیک بیانگر تاییدیه مجدد عزم بایدن در ادامه روند کمک‌های بی قید و شرط از کارزار نسل کشی اسرائیل علیه غیرنظامیان غزه است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌روسیه: ۳ «اتاکمز» ساخت آمریکا منهدم شدند وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از انهدام ۳ موشک «اتاکمز» ساخت آمریکا در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تعصب چیزی شبيه طالبان است. آنجا که مدارس دخترانه را بر نمی‌تابند و مانع تحصیل دخترانشان می‌شوند، اما زمانی که همسرانشان بیمار می‌شوند، بدنبال پزشک زن می‌گردند! در شنزار تعصب و ارتجاع اخلاق نخواهد رویید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه در مقابل دفتر صادق شیرازی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 آیا فکر می‌کنید فقط داخل ایران با اربعین مخالفت می‌شود؟ 🔻 افشاگری دبیرکل نجبا ؛۲۰۰ نهاد در عراق با مدیریت سفارت آمریکا علیه راهپیمایی اربعین فعالیت می‌کنند 🔸دبیرکل جنبش نُجَباء گفته است برکات زیارت اربعین محدود به جمعیت میلیونی زائران نمی‌شود و به همین دلیل استکبار جهانی و مثلث شرارت (انگلیس، آمریکا و اسرائیل) پروژه‌های ضدارزشی و تحریف شعائر را به اجرا می‌گذارند و ۲۰۰ نهاد در عراق با مدیریت سفارت آمریکا علیه راهپیمایی اربعین فعالیت می‌کنند. 🔸شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش نُجَباء، اعلام کرده است: «زیارت اربعین که بر اساس روایت صحیحه جزو علائم ایمان به‌شمار می‌رود، با همه جزئیات خود از معجزات زمانه است.» وی افزوده است: «خوشبخت کسی است که خداوند او را برای خدمت به زائران سیدالشهداء برمی‌گزیند.» 🔻دبیرکل جنبش نُجَباء ادامه داده است: «برکات زیارت اربعین محدود به جمعیت میلیونی زائران نمی‌شود و به همین دلیل استکبار جهانی و مثلث شرارت (انگلیس، آمریکا، اسرائیل) هر ساله با توسل به رسانه‌های زرد، همچنین به‌واسطه بیش از دویست نهاد در پوشش مؤسسات مدنی فعال در عراق که سفارت آمریکا مدیریت و تأمین مالی‌شان را عهده‌دار است، پروژه‌های شوم ضدارزشی و تحریف شعائر را به اجرا می‌گذارند.» 🔸شیخ اکرم الکعبی اضافه کرده است: «اما زیارت اربعین تمامی این دسیسه‌ها و فتنه‌ها را خنثی می‌کند تا مسلمانان جهان در سایه باورهای حسینی، برای مبارزه با ظالمین متحد شوند.» 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 دیوارنگاره جدید میدان انقلاب جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب همزمان با نخستین پس از طوفان‌الاقصی با شعار «کربلا طریق الاقصی (راه قدس از کربلا می‌گذرد)» با تصویری از شهدای راه قدس، شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه رونمایی شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌در هیچ جنگی این میزان بمب روی سر مردم یک منطقه ریخته نشد. در هیچ جنگی ۸۰٪ مساحت یک منطقه را ویران نکردند. در هیچ جنگی ۱۰۰٪ مردم یک کشور مجبور به جابجایی نشدند. در هیچ جنگی نصف کشته‌ها کودک نبودند. این اگر اسمش جنایت علیه بشریت نیست پس چیست؟! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 این فیلم با عنوان «بی‌حوصلگی عجیب پزشکیان در بازدید از سازمان برنامه و بودجه!» منتشر شده. انتشار و پرداختن به این موارد برای تمسخر آقای پزشکیان نیست. این‌ها نشانه است. این بی‌حوصلگی و آن بی‌دانشی که در سخنرانی‌ها نمایان می‌شود، همه‌اش برای اداره‌ی کشور تبعات خواهد داشت! محمدجواد محمد زاده 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.