eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 منفعت غرب از اسلام هراسی! 🔻از این زاویه تاحالا بهش نگاه کرده بودی!؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ویدیویی درباره فلسطین؛ 🔻که ۵ میلیون بازدید در تیک‌تاک داشته است. ✖️حتما ببینید اطلاعات جالبی داره میگه 👌 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌حماس به من آسیب نرساند... 🔹«نوآ ارگامانی» زن صهیونیستی که پیشتر در اسارت گردان‌های شهید «عزالدین القسام» بود: نمی‌توانم آنچه را که رسانه‌های اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته انجام داده و از قول من مصاحبه‌هایی را منتشر کرده‌اند، نادیده بگیرم. 🔹نیروهای القسام نه در اسارت مرا کتک زدند و نه موهایم را کوتاه کردند، بلکه بر اثر ریزش دیوار بر اثر حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل مجروح شدم. 🔹در اسارت هیچ کسی به من آسیب نزد، اما پس از بمباران ارتش اسرائیل، مجروح شدم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بایدن یک «دلال سلاح» را در وزارت خارجه آمریکا منصوب کرد. 🔹انتصاب «میرا رسنیک» به عنوان معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اسرائیل-فلسطین از سوی بایدن به منزله تسریع روند انتقال سلاح به رژیم صهیونیستی است. 🔹«آنل شلین»، یکی از اعضای سابق وزارت خارجه آمریکا که در پی سیاست‌های بایدن درباره غزه از سمتش کناره گیری کرد به هافینگتون پست گفت که انتصاب رسنیک بیانگر تاییدیه مجدد عزم بایدن در ادامه روند کمک‌های بی قید و شرط از کارزار نسل کشی اسرائیل علیه غیرنظامیان غزه است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌روسیه: ۳ «اتاکمز» ساخت آمریکا منهدم شدند وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از انهدام ۳ موشک «اتاکمز» ساخت آمریکا در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تعصب چیزی شبيه طالبان است. آنجا که مدارس دخترانه را بر نمی‌تابند و مانع تحصیل دخترانشان می‌شوند، اما زمانی که همسرانشان بیمار می‌شوند، بدنبال پزشک زن می‌گردند! در شنزار تعصب و ارتجاع اخلاق نخواهد رویید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه در مقابل دفتر صادق شیرازی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 آیا فکر می‌کنید فقط داخل ایران با اربعین مخالفت می‌شود؟ 🔻 افشاگری دبیرکل نجبا ؛۲۰۰ نهاد در عراق با مدیریت سفارت آمریکا علیه راهپیمایی اربعین فعالیت می‌کنند 🔸دبیرکل جنبش نُجَباء گفته است برکات زیارت اربعین محدود به جمعیت میلیونی زائران نمی‌شود و به همین دلیل استکبار جهانی و مثلث شرارت (انگلیس، آمریکا و اسرائیل) پروژه‌های ضدارزشی و تحریف شعائر را به اجرا می‌گذارند و ۲۰۰ نهاد در عراق با مدیریت سفارت آمریکا علیه راهپیمایی اربعین فعالیت می‌کنند. 🔸شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش نُجَباء، اعلام کرده است: «زیارت اربعین که بر اساس روایت صحیحه جزو علائم ایمان به‌شمار می‌رود، با همه جزئیات خود از معجزات زمانه است.» وی افزوده است: «خوشبخت کسی است که خداوند او را برای خدمت به زائران سیدالشهداء برمی‌گزیند.» 🔻دبیرکل جنبش نُجَباء ادامه داده است: «برکات زیارت اربعین محدود به جمعیت میلیونی زائران نمی‌شود و به همین دلیل استکبار جهانی و مثلث شرارت (انگلیس، آمریکا، اسرائیل) هر ساله با توسل به رسانه‌های زرد، همچنین به‌واسطه بیش از دویست نهاد در پوشش مؤسسات مدنی فعال در عراق که سفارت آمریکا مدیریت و تأمین مالی‌شان را عهده‌دار است، پروژه‌های شوم ضدارزشی و تحریف شعائر را به اجرا می‌گذارند.» 🔸شیخ اکرم الکعبی اضافه کرده است: «اما زیارت اربعین تمامی این دسیسه‌ها و فتنه‌ها را خنثی می‌کند تا مسلمانان جهان در سایه باورهای حسینی، برای مبارزه با ظالمین متحد شوند.» 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 دیوارنگاره جدید میدان انقلاب جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب همزمان با نخستین پس از طوفان‌الاقصی با شعار «کربلا طریق الاقصی (راه قدس از کربلا می‌گذرد)» با تصویری از شهدای راه قدس، شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه رونمایی شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌در هیچ جنگی این میزان بمب روی سر مردم یک منطقه ریخته نشد. در هیچ جنگی ۸۰٪ مساحت یک منطقه را ویران نکردند. در هیچ جنگی ۱۰۰٪ مردم یک کشور مجبور به جابجایی نشدند. در هیچ جنگی نصف کشته‌ها کودک نبودند. این اگر اسمش جنایت علیه بشریت نیست پس چیست؟! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 این فیلم با عنوان «بی‌حوصلگی عجیب پزشکیان در بازدید از سازمان برنامه و بودجه!» منتشر شده. انتشار و پرداختن به این موارد برای تمسخر آقای پزشکیان نیست. این‌ها نشانه است. این بی‌حوصلگی و آن بی‌دانشی که در سخنرانی‌ها نمایان می‌شود، همه‌اش برای اداره‌ی کشور تبعات خواهد داشت! محمدجواد محمد زاده 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 کنیا اولین نیروگاه هسته‌ای خود را می‌سازد. 🔹دولت کنیا اعلام کرد برای افزایش ظرفیت انرژی خود، اولین نیروگاه هسته‌ای این کشور شرق آفریقا را تا سال ۲۰۳۴ راه‌اندازی خواهد کرد. 🔹این نیروگاه قرار است در سواحل اقیانوس هند ساخته شود و هزینه ساخت آن ۳.۹ میلیارد دلار برآورد شده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تکمیلی/ حیله برای به دام انداختن پاول دوروف؟! 🔸پاول دوروف مالک تلگرام امشب از جمهوری آذربایجان به فرانسه سفر کرده بود و به محض رسیدن به فرودگاه بازداشت شد. ♨️این پرسش مطرح شده بود که چرا دوروف به فرانسه سفر کرده و آیا متوجه نبوده که ممکن است بازداشت شود؟ ♨️ حال راشاتودی مدعی شده که نام دوروف لحظاتی قبل از اینکه به فرانسه برسد در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفته است! 🔸هنوز مشخص نیست که دوروف با چه اتهاماتی مواجه خواهد شد، اما اتهامات سنگینی از جمله تروریسم مطرح شده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 مجری معروف و خبرنگار سابق فاکس‌نیوز: 🚫مالک تلگرام زمانی روسیه را ترک کرد که دولت تلاش کرد شرکت رسانه اجتماعی او تلگرام را کنترل کند. ⚠️در نهایت، این پوتین نبود که او را به خاطر اجازه دادن به مردم برای اعمال آزادی بیان دستگیر کرد؛ این یک کشور غربی، متحد دولت بایدن و یکی از اعضای ناتو بود که او را بازداشت کرد. ⛔️پاول دوروف امشب در یک زندان فرانسه نشسته است، هشداری برای هر صاحب پلتفرمی که از سانسور حقیقت به دستور دولت ها و آژانس های اطلاعاتی امتناع می کند. ❌تاریکی به سرعت در جهان آزاد فرود می آید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 الکسی پوشکوف، رئیس کمیسیون سیاست اطلاعات فدراسیون روسیه : دیکتاتوری لیبرال که ادعای آزادی دارند کسانی را که طبق قوانین آن بازی نمی کنند، تحمل نمی کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فعالان طرفدار فلسطین پرچم فلسطین را در بالای کوه بن نویس، بالاترین نقطه در انگلیس برافراشتند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌عراق تو خودروسازی از ما جلوتره؟ 🔻شبهه‌ای که بعد دیدن ماشین های لوکس بین زائرای اربعین زیاد پیش میاد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 کربلا طریق الاقصی؛ دیوارنگاره میدان انقلاب با شعار «کربلا طریق الاقصی» رونمایی شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فیلم کوتاه «بی‌سیم» 🔻این بی‌سیم احتمال دارد برای تو باشد..! 🔻یک سکانس کوتاه از چندماه پس از ظهور . . . آجرک الله یا مولا صاحب الزمان...✋ بأبی انت و امی روحی فداک...✋ 😭😭😭😭😭 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌یادتونه قبلا رسانه‌ای شد که اسرائیلی‌ها اعضای بدن فلسطینی‌ها رو می‌دزدن، این دفعه اما تو اوکراین ده‌ها اسرائیلی رو دستگیر کردن که کارشون قاچاق اعضای بدن بوده! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌رسانه عبری: اطلاعات حساس کنست رژیم صهیونیستی به سرقت رفت. 🔹‌یک رسانه عبری زبان ادعا کرد هکرهای ایرانی موفق شدند با ورود به پایگاه الکترونیکی کنست اطلاعات بسیار حساسی را از کاربران آن به سرقت ببرند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تصاویری از نیروهای چچنی گردان «شیخ منصور» مخالف دولت روسیه در مراکز تصرف شده در منطقه کورسک روسیه تعداد زیادی از چچنی ها که اکثرا تفکرات داعشی دارند و از سوریه برگشتند، در حال حاضر در ارتش ٱکراین بر علیه روسیه در حال جنگ هستند. اسلام داعشی در نهایت همیشه در جهت و جبهه غربی ها می جنگه و جالبه که خیلی از جوانان آسیای میانه و منطقه قفقاز با تصور جهاد جذب این تفکر و گروههای افراطی می شوند. ✍نهایت اسلام انگلیسی و آمریکایی می‌شود داعش و... که با همین دشمنان خدا، و بشریت غربی‌ها خیلی شیک به اسلام هراسی در جهان می‌پردازند در حالی که مزدوران و تربیت شده و ساخته و پرداخته خود این جنایتکاران هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.