eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 المیادین به نقل از منابع ایرانی: حضرت آیت الله خامنه ای دوشنبه هفته آینده به سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس نشان فتح اعطا خواهند کرد. . . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢جزئیاتی جدید و قابل توجه از عملیات وعده صادق ۲؛ سپاه پاسداران گران ترین رادار جهان را در قلب تل آویو منهدم کرد 💢با استناد به گزارش های موثق صداوسیما مشخص شد که سپاه پاسداران قبل از آغاز عملیات اصلی، رادار باند ایکس رژیم صهیونیستی را که در پارکی در تل آویو مخفی شده بود با موفقیت منهدم می‌کند و سپس عملیات اصلی آغاز می‌شود 💢رژیم صهیونیستی ماکت این رادار را در نزدیکی پایگاه نواتیم قرار داده بود اما یگان موشکی سپاه پاسداران گرفتار تله صهیونیست ها نشد و رادار اصلی را منهدم کرد 💢مهمترین عامل اصابت موفقیت آمیز موشک ها انهدام این رادار بوده است 💢این رادار گرانترین رادار دنیا به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار که به اندازه ۸۳ تانک مرکاوا قیمت دارد. . . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اصابت پهپاد به ساختمانی در هرتزلیا 🔹منابع عبری زبان از اصابت مستقیم پهپاد شلیک شده به سمت تل آویو به ساختمانی در هرتزلیا در شمال این شهر خبر دادند. . . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 حمله موشکی شدید به تل‌آویو . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نخست وزیر لبنان: حزب‌الله با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل موافقت کرد. 🔹در این قطعنامه نیروهای حزب‌الله به شمال رود لیتانی حرکت کرده تا نیروهای حافظ صلح بتوانند ما بین مرز لبنان و شمال اسرائیل مستقر شوند 🚨 هشدار: این مطلب می تواند عملیات روانی دشمن باشد ضمناً دقت کنید این ادعای نخست وزیر لبنان است و هیچ کدام از مقامات حزب الله تا این لحظه این مطلب را تأیید نکرده اند. . . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌افراد مسلح در بلوار بهداشت زاهدان به سمت یک شهروند تیراندازی کردند که وی از ناحیه پا زخمی شد. برخی منابع محلی مدعی شدند این حادثه جنایی بوده و مسئله تروریستی نیست. .. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌اصابت یک پهپاد به یک مرکز نظامی در شمال تل آویو 🔹منابع خبری فاش کردند که یکی از دو پهپاد شلیک شده از سمت لبنان، به یک مرکز نظامی مورد استفاده اشغالگران در شمال تل آویو اصابت کرده است. . . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 اطلاعیه هشدارآمیز حزب‌الله خطاب به بیش از ۲ میلیون‌ شهرک‌نشین هشدار اتاق عملیات حزب‌الله خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست‌: ارتش رژیم صهیونیستی از بعضی خانه‌های واقع در شهرک‌های شمال و پایگاه‌های ارتش در شهرهای بزرگ مثل حیفا، طبریا، عکا و چند شهر دیگر برای تعرض به لبنان استفاده می‌کند؛ شهرک‌نشینان بهتر است برای زنده ماندن خودشان تا اطلاع ثانوی از این مناطق دور بمانند! . . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 نامه 4 کشور عربی به آمریکا : اجازه استفاده از حریم خود به اسرائیل علیه ایران را نمی‌دهیم. 🔸اردن، قطر، امارات و عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که نمی‌خواهند به این کشور یا رژيم اسرائیل اجازه استفاده از زیرساخت‌های نظامی یا حریم هوایی خود برای هرگونه اقدام تهاجمی علیه ایران را بدهند. ❤️ . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌وزیر سابق اطلاعات اسرائیل: اردوغان دوست ما است که در نقش دشمن ظاهر می شود . اسرائیل به کمک و لطف اردوغان به بزرگترین دستاوردها دست یافته است. . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌جالب است هر گاه محور غربی_عبری برای آسیب رساندن به مقاومت وارد عرصه می‌شوند ترکیه یک پای این نامردی است! از ایجاد داعش و تلاش آنکارا جهت تجزیه ی سوریه تا تحرکات این روزهای تروریست های وابسته به این کشور جهت حمله به مواضع ارتش سوریه! و الان هم این اظهارات وزیر اطلاعات اسرائیل! 👌نکته ی عجیب تر اینه که پس از ترور هنیه و انتخاب سنوار به عنوان نیروی نزدیک به ایران شاهد کاهش مواضع تند خردوغان نسبت به جنایات رژیم علیه غزه هستیم!! ❤️ . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تصاویری از راکت‌ باران الجلیل توسط حزب‌الله . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
42.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی: ضاحیه را بزنید، حیفا را می‌زنیم. 👌صحبت‌های حسین پاک از لبنان درباره وضعیت این روزهای درگیری میان رژیم صهیونسیتی و حزب‌الله. ✍ در توضیحات حسین پاک یک اشاره ی دقیق اما کوتاهی به ترس دشمن از درختان وجود دارد!! حال بغیر از اینکه مناطق درگیر، کوهستانی است و طبیعتا باید از جنگل پوشیده باشند اما اگر به ویدئو های منتشره از حزب‌الله توجه کرده باشید خواهید یافت که بسیاری از این درختان و جنگل‌ها دارای تنه و ارتفاع بسیار کوتاهی اند که بنظر میرسد غرس درختان طی سالیان متمادی به دست حزب‌الله صورت گرفته! همان شگردی که بعضا توسط حماس در غزه دنبال میشود تا در پناه پوشش انبوه جنگل‌ها استتار کاملی را جهت غافلگیری دشمن داشته باشند!! . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اعلام کرد حمله پهپادی با دو پهپاد از مبدأ لبنان بوده نه یمن. . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
تصاویری از رزمایش مشترک ایران و عمان . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 خلاصه حمله ایران به اسرائیل . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تصاویر از بیمارستان صحرایی ایران که رژیم اسرائیل زد؛ خسارات چقدر بود؟ بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی جمعیت هلال احمر ایران با ۱۱ موشک اسرائیلی مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. انبار دارویی و تعداد از ماشین‌های جمهوری اسلامی هم در این حمله منهدم شده است. در این ویدیو شاهد تصاویری از بیمارستان هلال احمر ایران در مرز بین سوریه و لبنان هستید که مورد حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت. بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی جمعیت هلال احمر ایران با ۱۱ موشک اسرائیلی مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. انبار دارویی و تعداد از ماشین‌های جمهوری اسلامی هم در این حمله منهدم شده است. . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
لو رفتن نظامیان اسرائیلی که در لباس نیروهای امدادی به غزه نفوذ کردند. رسانه‌های اسرائیلی امروز جمعه گزارش دادند:«دسته‌ای از نیروهای ویژه اسرائیلی در لباس مبدلِ نیروهای دفاع مدنی وارد نوار غزه شدند اما رزمندگان فلسطینی در رفح واقع در جنوب نوار غزه آنها را شناسایی کردند.» به نقل از الجزیره، این رسانه‌های اسرائیلی افزودند: «مقاومت فلسطین طی درگیری با این نظامیان، آنها را کشته و زخمی کرد.» این رسانه‌ها با بیان اینکه نظامیان اسرائیلی با لباس مبدل از گذرگاه کرم ابوسالم گذر کرده بودند، گفتند: «جزئیات بیشتر پس از پایان عید غفران در روز شنبه پیش روی منتشر خواهد شد.» گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکنون به این رخداد واکنش نشان نداده‌اند اما تاکید کرده‌اند که طی روزهای گذشته با خودروها و نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف نوار غزه به خصوص شمال این باریکه مقابله کرده‌اند. نظامیان اسرائیلی از ششم اکتبر گذشته تلاش کرده‌اند طی عملیات زمینی که سومین عملیات ارتش اشغالگر از هفتم اکتبر سال گذشته به شمار می‌رود وارد اردوگاه جبالیا شود. . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌با مشخصات پهپاد شناسایی پیشرفته Fly Eye آشنا شوید. در این مطلب به بررسی مشخصات و قابلیت‌های پهپاد شناسایی پیشرفته Fly Eye خواهیم پرداخت. فلای آی (Fly Eye) یک مینی هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) است که توسط شرکت دبیلو بی الکترونیکز برای ارائه قابلیت‌های شناسایی هوایی پیشرفته به نیرو‌های نظامی و عملیات ویژه طراحی و ساخته شده است. این پهپاد را می‌توان برای تعیین مختصات هدف برای عملیات توپخانه مستقر کرد. شناسایی، اسکورت، هدف گیری و نظارت بر بلایای طبیعی و آتش سوزی جنگل‌ها و نظارت بر میدان جنگ و ماموریت‌های مرزی نیز از دیگر کاربرد ها‌ی این پهپاد است. این پهپاد در نمایشگاه بین المللی تجارت اینترپولیتکس ۲۰۱۳ که در مسکو روسیه برگزار شد به نمایش گذاشته شد. سفارشات و تحویل از نیرو‌های مسلح لهستان ارتش لهستان در فوریه ۲۰۱۳ قراردادی با دبیلو بی الکترونیکز برای تامین ۱۲ سیستم هوایی بدون سرنشین Fly Eye برای عملیات شناسایی و انهدام هوایی منعقد کرد. دبیلو بی الکترونیکز قراردادی را با بازرسی تسلیحات وزارت دفاع لهستان امضا کرد تا سه پهپاد ارتقا یافته نسل سوم Fly Eye برای نیرو‌های دفاعی سرزمینی لهستان را در دسامبر ۲۰۱۸ تحویل دهد. این قرارداد همچنین شامل ۹ پهپاد دیگر بود. ادامه مطلب .....👇👇 . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 ۵ دلیل برای اینکه اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نمی‌کند / وحشت از پاسخ تهران، نهیب متحدان پس از عملیات وعده صادق ۲ علیه اسراییل، رژیم صهیونیستی حرف از حمله به ایران زد و هدف قرار دادن تاسیسات هسته‌ای کشورمان را به عنوان پاسخ مطرح کرد. اما با در نظر گرفتن شرایط پیش‌رو، تقریبا مشخص است که این رژیم دست‌کم به ۵ دلیل قادر به انجام‌عملیات علیه تاسیسات هسته‌ای کشورمان نیست. دلیل اول: تهران به روشنی گفته به حمله احتمالی صهیونیستها پاسخ خواهد داد. طبیعتا این پاسخ، هم وزن عملیات اسراییل خواهد بود. بنابراین رژیم صهیونیستی از ترس حمله ایران به تاسیسات هسته‌ای خود احتمالا خیال حمله به اصفهان را از سر بیرون کرده است. دلیل دوم: حمله به تاسیسات هسته‌ای، سیاست کشورمان را در قبال برنامه هسته‌ای تغییر خواهد داد. امروز یک رسانه روسی گفته، ممکن است پاسخ ایران به حمله به تاسیسات هسته‌ای، خروج از پادمان باشد. یا حتی گفته می شود، احتمال تغییر رویکرد ایران در قبال تولید سلاح هسته ای وجود دارد. ادامه مطلب .....👇👇 . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 تکمیلی / ۵ دلیل برای اینکه اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نمی‌کند. دلیل سوم: متحدان آمریکا از واکنش ایران به حمله به تاسیسات هسته‌ای هراس دارند. کشورهای عرب منطقه از تغییر رویکرد هسته‌ای ایران می‌ترسند و آمریکا هم‌ نگران هدف قدار گرفتن پایگاه‌های خود در منطقه است و برای همین، اسراییل را از چنین حمله ای بر حذر می‌دارد. دلیل چهارم: به گفته کارشناسان دفاعی، اسراییل توان آسیب زدن به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد. این رژیم تا به حال به روش های مختلف به تاسیسات هسته‌ای کشورمان آسیب زده اما می داند که حمله نظامی کمترین بازدهی را دارد. اسراییل برای حمله موثر به تاسیسات اتمی کشورمان نیازمند کمک آمریکاست که فعلا نشانی از این همراهی نیست. دلیل پنجم: و در نهایت اسراییل می داند که حمله به ایران پاسخی قاطع خواهد داشت که اگر اسراییل بخواهد به آن پاسخ دوباره واکنش نشان دهد، باید برگ‌های جدیدی برای رو کردن داشته باشد. بنابراین رژیم‌صهیونیستی احتمالا حمله به تاسیسات هسته‌ای کشورمان را به‌عنوان یک تهدید نگه خواهد داشت تا به زعم‌خود، بازدارنده باشد. این همه درحالیست که سکوت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برابر تهدید آشکار برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان بسیار سوال برانگیز است و نشانه ای از وابشتگی آژانس به جریانات صهیونیستی برای متوقف کردن رشد کشورهای مستقل محسوب می شود. . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 برخی جوانان کشور قربانی فقر فرهنگی و معیشتی شده اند/ وضعیت اشتغال و تحصیل زنان بغرنج‌تر از مردان است. متاسفانه طی سال‌های اخیربه اسم کاهش هزینه‌های دولت وبخش عمومی،آموزش وپرورش رایگان راکه یک تعهدمندرج درقانون اساسی است ازبخش قابل توجهی ازجمعیت کشوردریغ کردوهمین امرهم سبب شد،جمعیت بزرگی،دیگرقادربه دسترسی به حداقل‌های رشدنباشندوفقرآموزشی ازاصلی‌ترین مشکلات جمعیت شده است.همچنین فقردردسترسی به خدمات سلامت وفقر معیشتی رانیزداریم.برخی جوانان کشورقربانی فقرفرهنگی ومعیشتی شده اند.این‌هاعواملی هستندکه عمدتاریشه‌های اصلی عقب ماندگی جامعه راتشکیل می‌دهند. براساس اعلام مرکزآمار،۲۵.۶درصداز جوانان ۱۵ تا ۲۴ساله وموسوم به NEET خواهان تحصیل،مهارت وحتی شغل نیستند. داده‌های مرکزآمارایران نشان می‌دهد که تا پایان سال گذشته واز جمعیت ۱۱میلیون نفری درسن ۱۵ تا ۲۴ سال،حدود ۲.۸میلیون نفرمعادل ۲۵.۶درصدازدرگروه جمعیت NEET قراردارندواین جمعیت هم علاقه‌ای به تحصیل یااشتغال نشان نمی‌دهند.نکته قابل تامل دراین آمار‌هاتفاوت وضعیت زنان ومردان است.این آمار،شامل حدود ۹۲۸ هزارنفر مردو ۱.۸ میلیون نفرزن است. دکتر حسین راغفر،اقتصاددان وعضوهئیت علمی دانشگاه الزهرا،به بررسی این شرایط،علل وتبعات آن پرداخته است. ادامه مطلب .....👇👇 . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
جمعیت بزرگی در کشور از شاخصه‌های رشد محروم شده‌اند برخی جوانان کشور قربانی فقر فرهنگی و معیشتی شده اند / وضعیت اشتغال و تحصیل زنان بغرنج‌تر از مردان استحسین راغفر به فرارو گفت: «این آمار‌ها و وضعیت موجود، شکست نظام اقتصادی کنونی را نشان می‌دهد که چگونه اقتصاد غارتی سبب شده که فرصت‌های رشد از جوانان کشور سلب شود. این اتفاقات به دلیل سیاست‌های آزادسازی و سیاست‌های اقتصادی ۳۵ سال گذشته در کشور رخ داده است چرا که فرصت‌های دسترسی به حداقل‌های زندگی از بسیاری از افراد گرفته شده است. امروزه بخش قابل توجهی از افرادی که فرصت تحصیل از آنان سلب شده است، نه تنها فرصتی برای یادگیری مهارت نداشته اند، بلکه نتوانسته اند وارد حوزه آموزش تکمیلی و عالی شوند، در نتیجه فاقد شغل هستند. بخش قابل توجهی از این افراد را باید قربانی نظام اقتصادی نامناسب بدانیم. اما جالب است که همزمان یک موضوع کاملا معکوس و متفاوت هم وجود دارد.» وی افزود: «عده‌ای هم هستند که در رفاه کامل قرار دارند و به دلیل رفاه بیش از حد، نیازی به درس خواندن یا آموختن مهارت و شغل، احساس نمی‌کنند. این افراد، فرصت زندگی پر از رفاه را در اختیار دارند و اگرچه جمعیت محدود و قلیلی هستند، اما شرایطشان با آن‌هایی که قربانی وضعیت اقتصادی یا اشتباهات وضعیت اقتصاد کشور شده اند بسیار متفاوت است؛ بنابراین ما در این آمار با دو طیف کاملا متضاد از جوانان رو به رو هستیم که بر اساس شرایط خود تمایل به کار و تحصیل را از دست داده اند. متاسفانه طی سال‌های اخیر به اسم کاهش هزینه‌های دولت و تکمیلی/برخی جوانان کشور قربانی فقر فرهنگی و معیشتی بخش عمومی، آموزش و پرورش رایگان را که یک تعهد مندرج در قانون اساسی است از بخش قابل توجهی از جمعیت کشور دریغ کرد و همین امر هم سبب شد، جمعیت بزرگی، دیگر قادر به دسترسی به حداقل‌های رشد نباشند و فقر آموزشی از اصلی‌ترین مشکلات جمعیت شده است. همچنین فقر در دسترسی به خدمات سلامت و فقر معیشتی را نیز داریم. برخی جوانان کشور قربانی فقر فرهنگی و معیشتی شده اند. این‌ها عواملی هستند که عمدتا ریشه‌های اصلی عقب ماندگی جامعه را تشکیل می‌دهند و طبقه‌ای که با این وضعیت شکل گرفته، اتفاقا اصلی‌ترین طبقه بی ثبات ساز جامعه، چه به لحاظ بی ثباتی‌های اقتصادی و چه به لحاظ بی ثباتی‌های اجتماعیست و دقیقا حاکمیت باید این وضعیت را به عنوان یک تهدید برای شرایط کشور تلقی کند و به فکر راهی برای حل این نوع مشکلات جامعه باشد.» زنان وضعیت بغرنج تری از مردان دارند این استاد اقتصاد در ادامه گفت: «این موضوع که در این آمار‌ها وضعیت زنان نسبت به مردان بغرنج‌تر است یا به عبارتی تعداد زنان محروم مانده از تحصیل یا اشتغال بیش از مردان است نیز نشانه‌ای تاسف برانگیز از یک تبعیض ریشه دار جنسیتی است که در نظام آموزشی کشور اعمال شده است به این شکل که گروه‌های از طبقات یا جنسیت مونث، امکان ورود به مدرسه را حتی نه فقط به لحاظ اقتصادی، بلکه به لحاظ برخی ملاحظات فرهنگی از دست می‌دهند. همچنین برخی از زنان و دختران، به علت عدم دسترسی به مدارس در مناطق محروم از تحصیل باز مانده اند. متاسفانه ظلم علیه برخی دختران ما به این شکل است که علاوه بر درگیری با تبعیض فرهنگی، با تبعیض‌های دیگری هم رو به رو هستند و چون برخی مخاطرات، آن‌ها را بیش از پسران تهدید می‌کند، آن‌ها از ادامه تحصیل و دسترسی به فرصت‌های رشد و شکوفایی باز می‌مانند که اتفاقا همین موضوع به بیماری اقتصاد کشور دامن می‌زند. در کشور‌های توسعه یافته یکی از اصول رشد و شکوفایی اقتصادی، کاهش نابرابری است. اگر قصد داریم کشور را پیشرفت دهیم، اگر قصد داریم اقتصادمان را از بیماری نجات دهیم، باید هر چه زودتر در جهت رفع انواع نابرابری‌های آموزشی، جنسیتی و اقتصادی گام برداریم. تا زمانی که این شکاف‌های عمیق وجود دارد، جامعه ما نیز به سمت افزایش تنش‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی گام برمی دارد.» . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌اتاق عملیات حزب‌الله بیانیه‌ای فوری و مهم درباره ناکام گذاشتن تلاش‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای رخنه و پیشروی زمینی در جنوب لبنان صادر کرد. به نقل از المنار، در بیانیه اتاق عملیات حزب الله لبنان آمده است: ۱:پس از از ناکامی بزرگ و مقابله قهرمانانه‌ای که ارتش دشمن اسرائیل در تلاش برای پیشروی به سمت روستاهای جنوبی در مرز با فلسطین اشغالی مواجه شد، ارتش این رژیم طی دو روز گذشته تلاش کرد محورهای جدیدی برای پیشروی در بخش غربی به سمت راس الناقوره و جل العلام و نیز المشیرفه و اللبونة ایجاد کند و از ناهمواری‌های جغرافیایی که گمان می‌کرد کمکش خواهد کرد، استفاده کند. ۲: پیش از تلاش برای پیشروی در محورهای جدید، نیروی هوایی اسرائیل ده‌ها حمله همزمان با گلوله‌باران شدید توپخانه از زمین و دریا به سمت مناطق الضهیره، علما الشعب و الناقوره انجام داد. ۳: بامداد سه‌شنبه گذشته، نیروهایی از ارتش دشمن تلاش کرد از راس الناقوره به سمت منطقه مرزی اللبونة پیشروی کند و به مرکز نیروهای یونیفل برسد و در آنجا مستقر شود اما مجاهدان مقاومت اسلامی با اسلحه مناسب با آنها مقابله کرده و مجبور به عقب‌نشینی‌شان کردند. ۴:ارتش دشمن چهارشنبه از طریق ۳ محور تکراری تلاش کرد به سمت اللبونة پیشروی کند که هر بار، مجاهدان با سلاح مناسب، توپخانه و موشک‌های هدایت شونده با آن مقابله کردند و دشمن را با تحمل تلفات سنگین وادار به عقب‌نشینی کردند. ادامه مطلب .....👇👇 . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
تکمیلی/ بیانیه‌ اتاق عملیات حزب‌الله ۵: مجاهدان مقاومت اسلامی روز چهارشنبه تلاش دشمن برای رخنه از راس الناقوره به سمت منطقه المشیرفه را رصد کردند و با ریزپرنده‌های انفجاری آنها را هدف گرفتند که منجر به کشته و زخمی شدن اغلب آنها شد. ۶:گروهی از نظامیان دشمن روز پنجشنبه تلاش کردند با همراهی تانک مرکاوا از راس الناقوره به سمت منطقه اللبونة پیشروی کنند اما به محض اینکه تانک در تیررس قرار گرفت، مجاهدان با موشک هدایت‌شونده آن را منهدم کردند که منجر به آتش گرفتن و کشته و زخمی شدن خدمه و نظامیانی شد که پشت آن پناه گرفته بودند، در ادامه، ارتش دشمن چهار بار و برای چندین ساعت تلاش کرد تا تلفات خود را از میدان خارج کند که مجاهدان با سلاح مناسب آنها را وادار به عقب‌نشینی کردند. ۷:همزمان با این رویارویی‌های دلاورانه مجاهدان مقاومت اسلامی با نظامیان دشمن، گروه‌های پشتیبانی آتش به هدف گرفتن محل استقرار نفرات و جنگ‌افزارهای دشمن و خطوط حمایتی آنها در پایگاه‌ها و پادگان‌ها در طول خط مرزی و داخل شهرک‌های مرزی ادامه دادند و تلفات و خساراتی به دشمن وارد کردند. ۸:همچنین یگان موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی به هدف گرفتن پایگاه‌های نظامی و شهرک‌ها در عمق شمال فلسطین اشغالی به تدریج و با روند روزافزون ادامه می‌دهد. ۹: همه این عملیات‌های نظامی مقاومت اسلامی با هماهنگی عالی، کامل و لحظه‌ای میان فرماندهی مقاومت اسلامی، اتاق عملیات و رزمندگان حاضر در خطوط مقدم انجام شد. ۱۰: شایان ذکر است که ارتش دشمن اسرائیلی پس از اعلام آغاز به اصلاح عملیات زمینی در جنوب لبنان، نمی‌تواند تانک‌ها و جنگ‌افزارهای نظامی خود را در سمت اراضی لبنان از بیم حملات مقاومت نشان دهد لذا آن را در مناطق پوشیده نگه می‌دارد اما با این وجود با موشک‌ها و توپخانه مورد حمله قرار می‌گیرد. ۱۱: تا لحظه نگارش این بیانیه، دشمن اسرائیلی در تسلط بر هرگونه تپه‌ای که به دنبال پیشروی در آن است، ناکام مانده و تنها برای گرفتن عکس و تبلیغات رسانه‌ای به برخی منازل در بعضی روستاهای مرزی اکتفا کرده است. ۱۲:ارتش دشمن از منازل شهرک‌نشینان در برخی شهرک‌های شمالی به عنوان مرکز تجمع نظامیان خود استفاده می‌کند همچنین پایگاه‌های نظامی خود را که عملیات در لبنان را اداره می‌کند در داخل محله‌های مسکونی در شهرهای اشغالی بزرگ مانند حیفا، عکا و غیره قرار داده است، این منازل و پایگاه‌های نظامی هدف یگان موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی هستند لذا به شهرک‌نشینان هشدار می‌دهیم تا اطلاع ثانوی از نزدیک شدن به تجمعات نظامی برای حفظ جان خود پرهیز کنند. ۱۳: مقاومت اسلامی لبنان به عهد و پیمان خود با شهید بزرگوار سید حسن نصرالله ( قدس سره الشريف) پایبند است و تا زمان توقف جنگ علیه غزه اجازه نخواهد داد شهرک‌نشینان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی بازگردند. . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.