🚨🚨سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:آمریکا و اسرائیل باید منتظر پاسخ پشیمانکننده باشند
🔸سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیهای، حمله نظامی آمریکا به تأسیسات صلحآمیز هستهای ایران را جنایتی آشکار و نقض فاحش منشور سازمان ملل، حقوق بینالملل و معاهده NPT دانست.
🔹این اقدام در هماهنگی کامل با رژیم صهیونیستی و نشانه ناتوانی جبهه متجاوز در ایجاد تغییر واقعی در معادلات میدانی بود.
سپاه اعلام کرد منشأ پرواز هواپیماهای متجاوز شناسایی و تحت رصد قرار گرفته و پایگاههای آمریکا در منطقه، نه نقطه قوت بلکه عامل آسیبپذیری بیشتر آنهاست.
🔹در بیانیه تأکید شده حمله به تأسیسات هستهای، اراده دانشمندان ایرانی را تقویت خواهد کرد و سپاه، مرعوب هیاهوی آمریکا و صهیونیستها نخواهد شد.
🔹عملیات وعده صادق ۳ همچنان ادامه دارد و متجاوزان باید در انتظار پاسخهایی پشیمانکننده و فراتر از محاسبات خود باشند.
🔹سپاه با اتکا به فرماندهی کل قوا، حمایت ملت و همراهی جبهه مقاومت، بر دفاع قاطع از عزت و امنیت ایران تأکید کرد.
@agahanee
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️به کودکانمان در جنگ چه بگوییم؟
🔹راهکارهای عملیاتی روانشناس حوزه کودک و نوجوان را در این ویدئو بشنوید.
@agahanee
شهادت ۷ پاسدار در حمله اسرائیل به ۲ مرکز نظامی یزد
سپاه الغدیر یزد:
🔹 در پی تجاوزات رژیم وحشی صهیونیستی و مزدورانش به دو مرکز نظامی در شهرستان یزد ۷ تن از کادر سپاه و ۲ سرباز وظیفه به فیض شهادت نائل شدند و تعدادی نیز زخمی شدهاند که مراحل درمان این عزیزان در حال انجام است.
@agahanee
❌تأسیسات فردو ایران را نمیتوان با بمبهای سنگرشکن آمریکایی نابود کرد‼️
👈 اکونومیست، به نقل از کارشناسان اعلام کرد:
🔻تأسیسات فردو ایران را نمیتوان با بمبهای سنگرشکن آمریکایی نابود کرد.
🔻 فردو یک سایت مستحکم است که فقط با سلاحهای هستهای یا بمباران آن با نیروی زمینی میتوان آن را نابود کرد.
@agahanee
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایشونو ببرین سازمان ملل با آمریکا اینجوری باید حرف زد😂
@agahanee
🔺خاتمی: هدف اصلی این جنگ تحمیلی، نابودی توان ملی و حیات ایران یکپارچه و ایرانیان همبسته است
پیام رئیسجمهور دولت اصلاحات درباره تجاوز نظامی اخیر آمریکا به ایران:
🔹به شهیدان تجاوزات اخیر از کودک تا فرمانده درود میفرستم و برای ملت ایران آرامش و استقامت آرزو دارم.
🔹حمله آمریکا جلوهای از اتحاد شر علیه استقلال، هویت و صلح منطقهای و جهانی است.
🔹هیچ کشوری از جنگ و حمایت از رژیمهای متجاوز، سود نخواهد برد.
🔹ورود مستقیم آمریکا نشانه سقوط اخلاقی و بیاعتنایی به حقوق بشر و قوانین بینالمللی است.
🔹هدف اصلی این جنگ، نابودی وحدت ملی و روان مردم ایران است، اما مردم با شکیبایی و همدلی پاسخ دادند.
🔹ملت، با وجود همه انتقادها، با انسجام و فداکاری از کشور دفاع کرد.
🔹همه اقشار از درون و برون کشور برای دفاع از ایران به میدان آمدند.
🔹قدرت ملی در اتحاد مردم و اعتماد به نیروهای مسلح مظلوم و فداکار است.
🔹مسئولان باید قدر این اتحاد را بدانند و آینده را با مشارکت همگان بسازند.
🔹در این موقعیت خطیر، هر تصمیمی باید با درایت، دوراندیشی و حفظ منافع ملی اتخاذ شود.
🔹به یاری خداوند، ایران این مرحله سخت را با سرافرازی پشت سر خواهد گذاشت.تابناک
@agahanee