❌️ولی خدایی دیشب خیلی عجیب بود
🔶️اول اسرائیل به هوای نقض تفاهم لبنان رو زد
🔷️آمریکا پیش بینی میکرد تو ایران به هوای اینکه دم توافقه اختلاف میشه میگن نزنیم حالا حیفه توافق بره رو هوا
🔶️اسرائیل اومد گفت اگر ایران بزنه کل زیرساختهای ایران رو میزنیم
🔷️ایران گفت عه ابنجوریه؟ پس #بچرخ_تا_بچرخیم
🔶️ترامپ گفت بابا چرا جدی میگیری ول کنين این نتانیاهوی خرو من زنگ زدم بهش گفتم تو غلط خوردی حمله کردی احمق
🚫ایران بی توجه گفت لانچرا رو بیارین بیرون اینا ادم بشو نیستن مذاکره هم کات فعلا 😜
🤕ترامپ: باشه باشه اون امتیازی که سرش اختلاف شدید داشتیم حل میکنیم
🔷️ایران:🤔
🔶️آمریکا: جنگ تو لبنان هم تموم
🔷️ایران: باعشه اما هر جا خبطی سر بزنه آش همین آشه کاسه همین کاسه😉
✌️🇮🇷فقط همین دیشب قدرت ما به دنیا اثبات شد😜
💥بزن که خوب میزنی💪✌️🇮🇷
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از مهدیه شادمانی
#مهم
گفتم جلسه اي تشكيل گردد تا آتش بس را به مردم تفهيم نمايند. مواظب باشيد، ممكن است افراد داغ و تند با شعارهاي انقلابي شما را از آنچه صلاح اسلام است دور كنند.
صريحا مي گويم بايد تمام همت تان در توجيه اين كار باشد. قدمي انحرافي حرام است و موجب عكس العمل مي شود؛ شما مي دانيد كه مسئولين رده بالاي نظام با چشمي خونبار و قلبي مالامال از عشق به اسلام و ميهن اسلامي مان چنين تصميمي را گرفته اند.
خدا را درنظر بگيريد وهر چه اتفاق مي افتد از دوست بدانيد.
والسلام علينا و علي عبادالله الصالحين.
*
شنبه25/تير67
روح الله الموسوي الخميني*
@drshadmani
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🖼 به سوی قلّهها
📝 از خداوند قادر متعال مسئلت میکنم این ملّت بعثت یافته را به پیروزی نهائی و قلّههای باشکوه پیشرفت و عظمت، نائل فرماید.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
🏴آگاهانه🏴
🖼 به سوی قلّهها 📝 از خداوند قادر متعال مسئلت میکنم این ملّت بعثت یافته را به پیروزی نهائی و قلّهه
اخرین پست کانال رهبرمون
عرض کردم حرکت ما رو به سوی قله ادامه دارد
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️واقعیت اینه:👇👇
🚨کانال ١٣ اسرائیل:
⚠️ پس از دو جنگ با ایران، ما هنوز به یک پیروزی راهبردی دست نیافتهایم؛ نه در ایران و نه در لبنان
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️احساس بیچارگی و شکست کامل و ضجه های یهود و عمله هایش در موساد اینترنشنال..
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از آقای تحلیلگر 🇮🇷✌️
#توییت آقای تحلیلگر
✍️ اگر واقعا دو طرف به نقطه توافق رسیده باشند پس همه باید بدانند:
قرار بود تمدن نابود شود
پس ای ایرانیان
همه
اعم از مسئول و نظامی و شهروند از این لحظه خودتان را آماده کنید
آنها که میخواستند تمدنتان را نابود کنند نابود نشده اند
آماده باشید که اگر چنین فکری کردند دنیاشان را نابود کنیم
@mrtahlilgar
🏴آگاهانه🏴
#توییت آقای تحلیلگر ✍️ اگر واقعا دو طرف به نقطه توافق رسیده باشند پس همه باید بدانند: قرار بود تمدن
❌️قطعا همینه
🚫قطعا هم اونا این فرصت رو برا تجدید قوا استفاده میکنند هم ما
✌️🇮🇷 اما اون کسی که تو همین مقطع پیروز شده ماییم
✌️🇮🇷این یک پیروزی مقطعیست
🚫نه ما از هدف منصرف شديم نه اونا
🔷️هر لحظه احتمال بد عهدی مجدد دشمن هست
🔶️مشکل اسراییل برای بدعهدی اینه
🔷️هر بار نقض عهد از طرف اسرائیل و آمریکا باشه
🔶️ابرو و هیمنه او بیشتر از قبل تخریب میشه
🔷️افکار عمومی دنیا بیشتر مشکلاتی که بر اثر این نقض عهد اتفاق میفته میندازن گردن اونا
❌️بنظر من الان اونا درگیر یه بازی دو سر باخت هستند
🔶️اگر طبق تفاهم عمل کنن میدونن ایران قویتر میشه
🔷️اگر نقض عهد کنن میدونن افکار عمومی علیهشون میشه
🚫باید دید کدوم رو ترجیح میدن
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🇮🇷 ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی جنگ تحمیلی سوم است
🗒 گزیدهای از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای رهبر معظّم انقلاب:
امروز و تا این نقطه از حماسه دفاع مقدس سوم، بهجرأت میتوان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بودهاید.
امروز طلیعه برآمدن #جمهوری_اسلامی بهعنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است. این بیشک نعمتی الهی است... این نعمت هم مانند هر نعمت دیگری باید مورد شکر قرار گیرد تا بقا و رشد داشته باشد که لَئن شَکَرتُم لَأزیدَنَّکُم. شکر عملی این نعمت، تلاش بیوقفه برای رسیدن به #ایران_قوی است.
🗓 ۲۰ فروردین ۱۴۰۵
✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیامها و متون حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای رهبر انقلاب اسلامی میپردازد.
📲 @rahbar_enghelab_ir
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️هر کسی گیج شده و میخواهد منظومه فکری جمهوری اسلامی که در رأس ولایت فقیه است بداند این سخنان فوق مهم #سردار_سلیمانی را گوش دهد
🚫در منظومه فکری نظام ما ایران و اسلام یکیست و منافع ایران شرط اول است
🚫در تصمیمات مهم و استراتژیک نظام اعم از جنگ و صلح و مذاکره و .... تصمیمات بر اساس منافع ملی گرفته میشود
📛حاج قاسم میگه هیچ تصمیمی در سطوح بالا گرفته نمیشه مگه منافع ایران باشه
📛نکته :گاهی یک تصمیم درست خساراتی هم دارد اما نگرفتن اون تصمیم خسارات بیشتری دارد بنابراین گاهی منافع ملی انتخاب بین دو خسارت تعریف میشود
🚫همانطور که رهبر ما با محاسبه گفت مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم بیشتر است این یعنی انتخاب بین دو هزینه
🚫در جایی مقاومت جنگ است در جای دیگر قوی تر کردن اقتصاد و گاهی مقاومت در میدان دیپلماسی است
🔶️شعار امسال چیست؟
🔷️رهبر ما در ابتدای امسال که در جنگ هم بودیم اولین واژه را اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و بعد امنیت نامیدند( شخصا فکر میکردم رهبر شعار را جنگی تر انتخاب کند) یعنی راه مقاومت از اقتصاد مقاومتی و وحدت میگذرد تا به امنیت برسیم
🔶️عزیزان هدف برای رهبر ما مشخص است و ابزارها، جنگ و دیپلماسی واقتصادو .... همه این ابزارها رو در جهت رسیدن به اهداف در جای خود بکار میبرند
🔷️یک روز که بگویند امروز مذاکره نه ،معنی نیست دیگر هرگز مذاکره نمیکنیم. بگوید امروز بجنگیم ،معنی نیست تا ابد میجنگیم، بگوید امروز صلح معلوم نیست تا کی ادامه دارد ‼️
🔷️این ابزارها را بر طبق مقتضای زمان استفاده میکنیم تا به هدف برسیم
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷