❌️اقای #نبویان از اسنادی که ندیدین و فقط از اینرو اونور شنیدین دارین بقیه رو به تمرد متهم میکنید؟ از روی چه برگه ای داشتید از رهبری نقل قول قرائت میکردید؟؟از شنیده ها؟؟😐
🔷️با توجه به اخلاقی که از شما دیدم شما اصلا منبع موثقی نیستید و دقیق حرف نمیزنید
🔶️شما در زمان امیرعبدالهیان هم همینجوری دستپاچه ایشونو متهم به ظریف بودن کردید
🔷️بعد اومدین بر اساس شنیده ها قالیباف رو مالک اشتر کردین
🔶️بعد کی اومد شما رو پر کرد و چند سند بریده بریده نشونتون داد که دویدین دستپاچه گفتین تیم مذاکره دچار خطای راهبردی شده‼️
دوباره اومدین گفتین نه قالیباف محکم وایساده بقیه فلان بودن‼️
🚫دوباره موقع امضای تفاهم هم اومدین غوغا کردین ایران داره مستعمره میشه تنگه هرمز دیگه از دست رفت
بعد اومدین مردم رو به اردوکشی خیابانی ترغیب کردین
🚫ولی یادتون باشه برخلاف حرف شما الان محاصره دریایی آمریکا نقد برداشته شده و مدیریت تنگه همین الان دست ماست
🔶️شما گفتید طبق اسنادی که دارید تنگه بعد از امضا از دست سپاه در میاد اما دیروز قرارگاه خاتم تنگه رو بست یعنی همین الان بعد از امضا هم باز و بسته شدن تنگه تحت کنترل ماست
این یعنی شما بشدت حرفای هیجانی و غیر دقیقی میزنید
✅️ما اما بر مبنای دستور اخیر اقا قطعا مطالبه از تیم مذاکره رو رها نمیکنیم معتقدم اگر رهبر حکیممان میخواست جلوی امضای تفاهم را بگیرد قطعا پیامشان را قبل از امضا صادر میکردند ایشان به آمریکا نه بلکه قول مسئولان خودمان اعتماد کردند و از ما ملت تقاضای مطالبه کردند
✅️و معتقدم اگر گفتند نظر ديگری داشتند برای ایجاد انگیزه بیشتر در ما ،برای این مطالبه ی مهم برای تحقق شروط تفاهم نامه است و البته پالس قدرت به دشمن است که در صورت عدم تحقق شروط ،تفاهم نامه از طرف ما هم نادیده گرفته میشود
✅️تیم مذاکرات باید روی اجرای بند ، بند تفاهم پا بکوبند و میکوبند ان شالله، و یقهی این جرثومه پلیدی رو رها نمیکنیم و ما از تیم مذاکرات قطعااا باید مطالبه کنیم تا بندی محقق نشده امتیازی از طرف ما داده نشود
🔷️اما شما به اون منبعی که داره شما رو با اطلاعات ناقص مدریت میکنه و آلت دستش شدید شک کنید
منبعتون سوراخه جناب نبویان
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️تلویزیون حزب الله لبنان: با پافشاری مذاکره کنندگان ایرانی ۲۴ ساعت است که شاهد توقف جنگ در لبنانیم
🔹️تلویزیون المنار وابسته به حزب الله لبنان: با پافشاری هیئت ایرانی و منوط کردن سفر به سوئیس به توقف جنگ در لبنان، قریب به ٢٤ ساعت است که شاهد آتش بس و توقف حملات اسرائیل در جنوب لبنان هستیم.
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️مرندی: ایران دیشب پس از آتشبس در لبنان تنگه هرمز را به تدریج بازگشایی کرد/ حالا ترامپ تهدید توخالی میکند
سیدمحمد مرندی، تحلیلگر مسائل بینالملل:
ظرف چند ساعت پس از بستن تنگه هرمز توسط ایران، رژیم صهیونیستی با آتشبس موافقت کرد و کشتار کودکان لبنانی را متوقف کرد.
تا صبح، ایران به تدریج تنگه را بازگشایی کرد. ترامپ اکنون تهدیدهای توخالی میکند تا اعتبار این بازگشایی را از آن خود کند - اما زمانبندی چیز دیگری میگوید.
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️ترامپ مسئولین مذاکراتی ایران را تهدید به ترور کرد
🔶️ترامپ؛ با مقامات ایرانی صحبت کرده و به آنها گفته است: «اگر تنگه هرمز را ببندید، دیگر کشوری نخواهید داشت.»
🔷️او همچنین به آنها گفته: «حتی به کشور لعنتیتان هم برنمیگردید.»
🔷️مسئولین ایرانی برای گرفتن عکس پایان جلسات هم ممانعت و مخالفت کردند.
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🏴آگاهانه🏴
❌️ترامپ مسئولین مذاکراتی ایران را تهدید به ترور کرد 🔶️ترامپ؛ با مقامات ایرانی صحبت کرده و به آنها
مذاکره کننده هامون گوشت قربونین هم از اینور تهدبد به مرگ میشن هم اونور
🏴آگاهانه🏴
مذاکره کننده هامون گوشت قربونین هم از اینور تهدبد به مرگ میشن هم اونور
❌️خب الان حرف عراقچی سبز شد
گفت ما مقاومت کردیم که دشمن حمله کرد چون اونچیزی که میخواست انجام ندادیم
الان هم دارن میبینند مجبورن به مواد تفاهم عمل کنن و ما سر اجرای شروط پافشاری داریم بنابراین عصبی میشن و تهدید میکنن
اینبار به میز مذاکره حمله کنن کارشون تمومه
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️لیندسی گراهام: اگر این توافق شکست بخورد، رئیسجمهور ترامپ تنگه هرمز را با استفاده از زور تحت کنترل خواهد گرفت.
ما از همه کسانی که از این تنگه عبور میکنند، برای تأمین هزینه این عملیات، عوارض دریافت خواهیم کرد و اگر ایران کنترل ما بر تنگه هرمز را به چالش بکشد، آنها را کاملاً نابود خواهیم کرد.
پ.ن
مگه نمیگفتین عوارض نباید گرفت؟ الان میخواین خودتون عوارض بگیرین؟؟
باشه حمله کن ببین چی میشه
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷