eitaa logo
🏴آگاهانه🏴
8هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
6.6هزار ویدیو
16 فایل
این کانال جایی برا آگاهی از اتفاقات روز و تحلیلهای سیاسی ،اجتماعی و فرهنگیست +نظرات شخصی دلنوشته های خودم
مشاهده در ایتا
دانلود
خبرگزاری مهر هم بر اساس تحقیق از منابع آگاه خود از وزارت عنوان کرده که این حذف به منظورتبدیل این معاونت به "مرکز امور قرآنی کشور" است اگر این منبع درست گفته باشه یعنی خبر حذف معاونت به تنهایی شیطنت رسانه ای بوده 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️رهبری: علاج غلبه بر جنگ روانی باتوم و زور نیست، تبیین است پ.ن ❌️بعضی دوستان انقلابی تبیین رو با دعوا راه انداختن نفرت پراکنی و جدل و برچسب زدن و... اشتباه میگیرند 🛑تبیین با همین ادبیات رهبرمون ، مثل همین کاری که این مدت اقای لاریجانی انجام داد 🛑یعنی بدون دوقطبی سازی و تخریب و مصداق سازیش از طریق تاریخ اسلام، ما خط دشمن و حیله های دشمن را برای مردم اشکار کنیم 🛑تبیین اختلاف انداختن بین مردم نیست ‼️ 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️اینم یه حرف جالب بود درباره چالش سلیمان اینکه آدم به دیگران توصیه میکنه درحالیکه خودش نتونه همون رو اجرا کنه‼️ پ.ن: بنظر من که هر کی توصیه های مفید رو گوش کنه به نفع خودشه چه فرقی داره اون ادم خودش عمل کرده یا نه؟ 🛑مثلا پزشکی که خودش سیگار میکشه بگه سیگار برات خوب نیست بگیم نه چون تو خودت میکشی پس منم میکشم‼️ 🛑خب ما چکار داریم طرف خودش چکار میکنه اون اگر به توصیه خودش عمل نکنه خودش ضرر میکنه و من اگر به اون عمل کنم خودم سود میکنم ❌️بنابراین نگاه نکن که کی میگه بلکه ببین که چی میگه 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️ببینید دوستان انقلابی من شمایی که به من پیام میدین چرا نسبت به خاتمی ایجاد بی تفاوتی میکنید‼️ 🛑عزیزان ببینید وقتی ما از توهین و تحقیر یا لعن بی حرمتی حرف میزنیم منظورمان چگونه محتواهایی هست 🛑اصلا فرض کنید وسط جنگ هم نباشیم و نگران انسجام ملی هم نباشیم ‼️ ❌️ این جور توییتها از نظر شما به نفع جبهه انقلابه؟‼️ 🛑من بارها گفتم دلیل اینکه مردم هنوز به اصلاحطلبان رأی می‌دهند خود اصلاحطلبان نیستند بلکه رفتار طرف مقابل آنهاست 🛑تا زمانی که شما به هوای نقد داشتن به اصلاحات این مدل عمل میکنید بدونید اصلاحات بر قدرت خواهد ماند خود دانید ‼️🤷‍♀️ 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔺امان از رادیکالیسم/ رادیکال‌ها از شهدای جنگ اخیر شرم نمی‌کنند؟! 🔹یادداشتی که در ادامه از نظر شما میگذرد را، سردار عزیز غضنفری جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشته اند. امروز بعضی ها چنان حمله به نهادهای انقلابی، سرداران و فرماندهان، دفتر مقام معظم رهبری، خبرگزاری های رسمی، و چهره های مورد وثوق که در بزنگاه ها باید راوی روایت های رسمی نظام باشند را به بهانه نقد تخریب کرده اند که ممکن است این مطلب نتواند از تعصب شان اندکی بکاهد؛ با این حال شما را با یادداشت بسیار مهم جانشین معاون سیاسی سپاه که وظیفه ذاتی شان رصد و آنالیز وقایع سیاسی کشور است تنها میگذارم و قضاوت را به خودتان واگذار میکنم: 🔸بعد از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، در عرصه سیاست داخلی ایران یک اتفاق مهم و تعیین‌کننده رخ داده که به موضوع اصلی کشور نیز تبدیل شده است. آن اتفاق صورت‌بندی جدیدی از ساخت مؤلفه‌های قدرت در کشور است؛ در این صورت‌بندی نقش رهبر حکیم انقلاب اسلامی، توان نظامی بالای نیروهای مسلح، همراهی حداکثری مردم با ایران عزیز و قوی، (با همه تنوعاتی که دارند) و در نهایت پشتیبانی کامل دولت و شخص رئیس‌جمهور از جنگ به بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر آراسته شد. در کنار اینها در عرصه سیاست‌ خارجی بی‌اعتمادی به آمریکا و تروئیکای اروپا و تنفر از سیاست‌های سران غربی در جنگ، در میان مردم دامنه بیشتری پیدا کرده است. 🔸اما دو گروه حاشیه‌ساز و رادیکال می‌کوشند این صورت‌بندی جدید که نقاط قوت پیروزی ایران در جنگ اخیر بودند و هم‌اکنون نیز مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمنان از تجاوز مجدد علیه ایران محسوب می‌شوند، را از خاصیت و کارکرد بيندازند: ۱) گروهی رادیکال و غرب‌گرا که زیست سیاسی خودشان را در مخالفت با صورت‌بندی جدید پیدا شده پس از جنگ می‌دانند، تلاش می‌کنند تا با ناسازگاری، ساز دیگری کوک کنند. غرب‌ستیزی و تنفر مردم ایران از آمریکا، کابوس این دار و دسته به حساب می‌آید؛ چرا که هویت و سرشت اجتماعی این‌ها در پیوند با غرب و آمریکا تعریف شده است. این گروه با بیانیه‌ها و مواضع ساختار شکنانه، به نقطه امید دشمنان برای حمله مجدد به ایران تبدیل شده‌اند؛ چه بدانند و چه ندانند. ۲) در سوی مقابل، گروهی سطحی‌نگر علیرغم نقش مؤثر و سازنده دولت و شخص رئیس‌جمهور در هماهنگی با میدان و پشتیبانی مطلوب از جنگ، مرکز ثقل تخریب‌های خود را پس از جنگ، دولت و رئیس‌جمهور گذاشته‌اند. این دسته نیز با اصلی فرعی نکردن مسائل کشور و از یاد بردن دشمن اصلی (آمریکا و رژیم صهیونی) و تکیه بر ایده غلط عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور، خواسته یا ناخواسته به نفع دشمنان کار می‌کنند. 🔸در این‌جا یک راهکار اساسی وجود دارد و آن این‌که عقلاء و عناصر دلسوز کشور نگذارند این افراد جامعه را به سمت رادیکالیسم و دو قطبی بکشانند و نیز برای منافع ملی ایران مخاطره و تهدید تولید کنند. قرار نیست ایثارگری‌های فرزندان ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه و دستاوردهای درخشان دفاع ملی، قربانی مطامع رادیکال‌ها گردد. نباید گذاشت رادیکال‌های زمان نشناس، با پراکندن بذر کینه، نفرت و تفرقه و عقده‌گشایی جناحی، اتحاد عظیم ملی بدست آمده پس از جنگ را به تاراج ببرند و دشمنان را به تجاوز مجدد به ایران اسلامی امیدوار سازند. @Ansari_rahim
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ماجرای ابر شکل‌گرفته بالای قلۀ دماوند به روایت فیلمبردار آن 🔹دیروز اینترنشنال با انتشار تصویری از ابرهای روی قلۀ دماوند مدعی خروج دود و بخار از آتشفشان دماوند شد. 🔹این تصویر اولین‌بار در حساب کاربری «علی شادلو» مدرس اکوتوریسم منتشر شده که او با شوخی این شبیه‌بودن ابرها را به بخار آتشفشان تشبیه کرده بود. پ.ن کلی شایعه و خرافات برای این موضوع ساخته شد که واقعا حیرت اوره :/ 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🏴آگاهانه🏴
❌️ماجرای ابر شکل‌گرفته بالای قلۀ دماوند به روایت فیلمبردار آن 🔹دیروز اینترنشنال با انتشار تصویری از
تصویر ابر شکل گرفته بالای کوه دماوند البته از نظر زیبایی بسیار زیباست🥰 ای دیو سپید پای در بند ای گنبد گیتی ای دماوند 🇮🇷❤️🇮🇷 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔴 تیتر کم‌سابقه روزنامه دیلی میرور انگلیس در پی نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی در غزه: "بازماندگان هولوکاست از اسرائیل می‌خواهند که با اعلام قحطی، به فاجعه کمک‌رسانی پایان دهد‌‌؛ گرسنگی دادن به کودکان غزه را متوقف کنید" 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔺 پیام مقاومت عراق به دولت: هرگز دست از سلاح بر نمی‌داریم 🔹 یک منبع برجسته در گروه‌های مقاومت عراق در گفت‌وگو با روزنامه «الاخبار» تأکید کرد که مقاومت به‌طور رسمی به دولت بغداد اعلام کرده است که هیچ‌گاه از سلاح خود دست نخواهد کشید. 🔹 او گفت: «این اعلام به‌ویژه پس از اعلام طرح موسوم به اسرائیل بزرگ از سوی بنیامین نتانیاهو انجام شد، طرحی که عراق را نیز بخشی از آن می‌داند». 🔹 وی افزود: «دولت این موضوع را سیاسی می‌بیند، اما ما آن را مسأله‌ای ملی می‌دانیم و تجربه‌های تلخ اشغالگری را پشت سر گذاشته‌ایم» 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷