eitaa logo
🏴آگاهانه🏴
8هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
6.6هزار ویدیو
16 فایل
این کانال جایی برا آگاهی از اتفاقات روز و تحلیلهای سیاسی ،اجتماعی و فرهنگیست +نظرات شخصی دلنوشته های خودم
مشاهده در ایتا
دانلود
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ برای کسی که سید حسن را نمی‌شناسد 🍀ولایت فقیه مبنای اعتقاد سید حسن نصرالله بود سید حسن نصرالله در یک دیداری صریحا این را گفت.. 🔹 سید هاشم الحیدری عراق ـ بغداد | ۱۴۰۴/۶/۲۸ ‌‌ 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌️یه روز گروسی ادعا میکنه بازرسای آژانس رفتن از تاسیسات اسیب دیده دیدن کردن معلوم میشه دروغ گفته 🛑یه روز خبرنگار امریکایی میاد یه حرف دیگه میزنه ❌️مواضع عراقچی و پزشکیان رو همه دیدند و دقیقا در جهت سیاستهای نظام بود 🛑لطفا اراجیف منابع خارجی رو قبل از اثبات نشر ندید 🔺️این حرفا برای اختلاف انداختن بین ما عنوان میشه 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍀ایرانی جلو مشکلات سر خم نمیکنه ما یه ملت بزرگیم که با توکل به خدا اتحاد و همدلی به همه مشکلات غلبه میکنیم 🇮🇷❤️🇮🇷 رهبر انقلاب: به کوری دشــ‌ من، «ایران» را به اوج ترقی و افتخار خواهیم رساند. ۷مرداد ۱۴٠۴ 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️جنایتکار جنگی نباید در مجمع عمومی سخن بگوید نماینده ایران در سازمان ملل: 🔹 حضور نتانیاهو فردی که تحت تعقیب دیوان کیفری بین‌المللی است در سازمان ملل لکه ننگی بر پیشانی عدالت و انسانیت است. 🔹چنین جنایتکاری که دستانش به خون هزاران کودک بی‌گناه آغشته است، نباید تریبونی در سازمان ملل داشته باشد. 🔹رژیم صهیونسیتی منشأ اصلی ناامنی و بی‌ثباتی در غرب آسیا است و اگر مهار نشود، کل منطقه را به جنگی تمام‌عیار خواهد کشاند. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔻بعد از مکانیزم ماشه؛ مراقب این ۱۰ گروه باشید دشمن با فعال کردن مکانیزم ماشه بیش از آنکه به دنبال «فشار واقعی» باشد، روی «جنگ روانی» حساب باز کرده است. چرا؟ چون ساختار اصلی تحریم‌ها همین حالا هم برقرار بوده و اقتصاد ایران خود را با آن تطبیق داده است. مکانیزم ماشه چیز تازه‌ای نمی‌آورد، اما دشمن می‌خواهد همان تحریم‌های قدیمی را دوباره در قالب تبلیغ بازآفرینی کند تا در ذهن مردم بزرگ‌تر از واقعیت جلوه کند. 🔻مکانیزم ماشه به قلب ایران خواهد نشست اگر مراقب این ده گروه نباشیم: 1⃣۱. کسانی که بی‌اطلاع یا مغرضانه بزرگ‌نمایی می‌کنند؛ تحریم‌ها هزینه دارد، اما فراتر از گذشته نیست. 2⃣۲. کسانی که با ترساندن از جنگ، مردم را مضطرب می‌کنند؛ در حالی‌که مکانیزم ماشه هیچ مشروعیت نظامی ندارد. 3⃣۳. کسانی که جمهوری اسلامی را متهم به کم‌کاری دیپلماتیک می‌سازند؛ در حالی‌که همه راه‌ها طی شد، اما غرب جز تسلیم چیزی نمی‌خواست. 4⃣۴. کسانی که به‌جای عبرت گرفتن از تجربه اعتماد به غرب، دوباره نسخه مذاکره می‌پیچند. 5⃣۵. کسانی که قدرت کشور را کتمان می‌کنند و پیام ضعف می‌فرستند و توفیقات کشور را نمی بینند. 6⃣۶. کسانی که خواسته یا ناخواسته با بازنشر محتوای رسانه‌های دشمن، به جنگ روانی او خدمت می‌کنند. 7⃣۷. کسانی که به جای تلاش برای قوی‌تر شدن، همچنان دل به وعده‌های دروغین «گشایش فوری» می‌بندند و مردم را سرگرم سراب می‌کنند. 8⃣۸. کسانی که همه مشکلات اقتصادی را به تحریم وصل می‌کنند و ناکارآمدی‌ها را پشت آن پنهان می‌سازند. 9⃣۹. کسانی که با دامن‌زدن به نگرانی‌های روانی، بر رشد حبابی دلار و طلا می‌دمند. 🔟۱۰. کسانی که مشکلات کشور را چنان تصویر می‌کنند که گویا هیچ راه عبوری وجود ندارد و بن‌بست است؛ چه مسئولان سیاسی، چه فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی. 🔻مکانیزم ماشه بیش از آنکه اثر واقعی داشته باشد، ابزار روانی است. دشمن می‌خواهد با خبرسازی، تهدید و تبلیغ، مردم را نگران کند و اعتمادشان به آینده را بگیرد. اما اگر جامعه مراقب این ده جریان باشد، بخش بزرگی از جنگ روانی خنثی خواهد شد. 🔻جمهوری اسلامی مظلومانه همه راه‌ها را رفت تا با دیپلماسی مانع این تصمیم و خسارت مانده از برجام شود، اما زیاده‌خواهی غرب اجازه نداد. امروز این تجربه باید به سرمایه ملی تبدیل شود: اعتماد به غرب رفاه نمی‌آورد؛ غرب آمده تا راه ملت را ببندد، نه اینکه گرهی بگشاید. همشهری ✍️محسن مهدیان 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
ما مردمی هستیم که هم باید دشمنی ، دشمن رو تحمل کنیم هم دعوای خودیها🤕 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
فرهیختگان: ایران حاضر به نهایت انعطاف برای توافق بود اما اروپایی‌ها پیشنهادهایی برای قبول‌نکردن به ایران می‌دادند نه توافق روزنامه فرهیختگان نوشت: 🔹 ایران حاضر بود نهایت انعطاف ممکن برای دستیابی به توافق را به میدان بیاورد. ایران پیشنهادها برای تبادل مواد غنی شده ۶۰ درصد با مقدار متفاوتی از مواد ۲۰ درصد را رد نکرد و قابل‌مذاکره دانست. 🔹 ایران همچنین مذاکره مستقیم با ۱+۵ را قبول داشت و آماده بود در ازای منتفی‌شدن قطعی ماشه نه تعویق آن، امتیازهایی بدهد. 🔹اما اروپایی‌ها در حین روند مذاکرات با تغییر خواسته‌ها از طرح مسئله محدودیت موشکی ایران و مسائل این‌چنینی مؤلفه‌هایی به میز مذاکرات اضافه کردند. 🔹درواقع اروپایی‌ها در مسیر مذاکرات اخیر پیشنهادهایی برای قبول‌نکردن به ایران می‌دادند نه توافق. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️ سپاه: خواب‌های آشفته صهیونیست‌ها برای نابودی مقاومت باعث رسوایی دشمنان می‌شود بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز شهادت رهبران مقاومت: 🔸 شهادت رهبران مقاومت، نقطه عطفی در مسیر بیداری اسلامی و تقویت جبهه ضدصهیونیستی است. 🔷️ همه ملت‌های منطقه با حفظ هوشیاری، همبستگی و استمرار مسیر مقاومت بایستی به رسالت تاریخی خود عمل کنند. 🔸 آینده منطقه به اراده ملت‌ها تعلق دارد و اراده ملت‌ها بر شکست دشمنان و تحقق پیروزی قطعی مقاومت استوار است. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔺️آیا مکانیسم ماشه سرآغاز نبرد نهایی است؟! 🔹ایران همه راه ها را رفت؛ همه بهانه ها را سد کرد؛ تا آنجا که میتوانست بخاطر رضایت بخشی از جامعه که به غرب خوشبین بودند مدارا نمود و هزینه داد؛ آنقدر صبوری کرد که دیگر هیچ دلیل منطقی برای آمریکا و اروپا باقی نمانده جز آنکه زورگویی هایشان را عیان کنند. 🔹ایران هیچ وقت از جنگ نترسید؛ اما جمهوری اسلامی بیشترین تلاش را برای پرهیز از تقابل مستقیم انجام داد؛ دشمن اما در برابر همه این کوشش ها، حتی نخواست یک گام مثبت بردارد و به چیزی جز تسلیم راضی نشد. اینجا دیگر بحث عزت و شرف ملت ایران است؛ هیچ ایرانی وطن دوستی راضی به تسلیم نیست! 🔹حتی هسته ای هم بهانه بود؛ آنها از اراده ایران میترسند؛ از قدرت ایران؛ از موشک های ایران؛ ایران تنها سد اساسی در مقابل فروپاشی منطقه است؛ آنچه دنبالش هستند منطقه ای تجزیه شده و بی دفاع است؛ هر وقت خواستند بیایند بزنند و بروند، بدون آنکه تنبیه بشوند! 🔹از ایران خواسته اند برد موشک هایش فقط زیر ۵۰۰ کیلومتر بوده و دفاع هوایی نداشته باشد؛ چیزی که آرزویش را به گور خواهند برد. صهیونیسم، اسرائیل را رو به زوال میبیند؛ ترامپ را فرصتی ایده آل میداند که اگر دوره اش تمام شود معلوم نیست در آینده بتواند به ایران و مقاومت فشار بیاورد. 🔹از طرفی بیش از ۹۰ درصد راهی که از طریق آن میتوانستند جمهوری اسلامی را اذیت کنند رفته اند؛ نه در اقتصاد فشار بیشتری میتوانند وارد کنند، نه در حوزه نظامی با یک شانس بالا مواجه اند. همزمان منفور عالم شده اند؛ هو شدن نتانیاهو در صحن سازمان ملل و تجمع انبوه مخالفین مقابل این سازمان خود گواه همه چیز است. 🔹 چین، روسیه و بسیاری کشورها امروز آشکارتر از همیشه علیه شان موضع میگیرند و کشورهای زیادی نیز بخاطر نفرت از نسل کشی در غزه دست به شناسایی کشور مستقل فلسطینی زده اند. نتانیاهو امروز در یک مسیر بدون بازگشت است و همه میدانند سر به بی آبرویی زده است. 🔹او به دنبال نجات اسرائیل است؛ تصور میکند با باز کردن پای آمریکا به جنگ مستقیم و ادامه دار با ایران میتواند از زوال اسرائیل جلوگیری کرده، سقوط را به تعویق انداخته یا خنثی کند، و در صورت موفقیت به "اسرائیل بزرگ" که در آیین یهود مبنای اعتقادی دارد برسد. 🔹آمریکا از طرفی تمایل به جنگ تمام عیار با ایران ندارد؛ حداقل در جنگ ۱۲ روزه زیر بار این خواسته نتانیاهو نرفت؛ ترامپ بیشتر معتقد به فشارهای اقتصادی و تحریم های تسلیحاتی است؛ لابی صهیونیسم اما قدرت زیادی در آمریکا دارد. 🔹اینکه چقدر میتوانند بر تصمیم آمریکا اثر بگذارند، به محاسبات واشنگتن و هزینه فایده کردن یک درگیری گسترده هم بستگی دارد؛ چیزی که حداقل روی کاغذ کار ساده ای نیست؛ جنگ با ایران دنیا را متحول میکند؛ آسیب های بی سابقه ای خواهند دید؛ در نهایت آنها را از کورس رقابت با قدرت هایی مانند چین سالها عقب خواهد انداخت و نظم نوین را شکل میدهد! 🔹ایران اما محکوم به مقاومت و دفاع از حیثیت، شرف، تمدن و تاریخ خود است و راهی جز پیروزی ندارد؛ مردمی که در این عصر زندگی میکنند تاریخ ساز خواهند بود؛ عصری که پس از صدها سال، دوباره یک ایران مقتدر را به نظاره نشسته است. حالا فقط چند ساعت تا فعال شدن مکانیسم ماشه باقی مانده است. 🔹شک ندارم ایران در این فرصت باز هم تلاش میکند تا از تبعات این مشکل بکاهد، اما اطمینان دارم از حق ملت کوتاه نخواهد آمد و خود را برای هر سناریویی آماده خواهد کرد. این تقابل اجتناب ناپذیر بود و زمان خریدن از طریق مذاکره یک تاکتیک! ما قوی هستیم و بی تردید قوی تر خواهیم شد! @Ansari_rahim
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 لاریجانی: امروز برای همه روشن شده است که رژیم صهیونیستی به هیچ کشوری رحم نمی‌کند 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷