eitaa logo
🏴آگاهانه🏴
8هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
6.6هزار ویدیو
16 فایل
این کانال جایی برا آگاهی از اتفاقات روز و تحلیلهای سیاسی ،اجتماعی و فرهنگیست +نظرات شخصی دلنوشته های خودم
مشاهده در ایتا
دانلود
فرهیختگان: ایران حاضر به نهایت انعطاف برای توافق بود اما اروپایی‌ها پیشنهادهایی برای قبول‌نکردن به ایران می‌دادند نه توافق روزنامه فرهیختگان نوشت: 🔹 ایران حاضر بود نهایت انعطاف ممکن برای دستیابی به توافق را به میدان بیاورد. ایران پیشنهادها برای تبادل مواد غنی شده ۶۰ درصد با مقدار متفاوتی از مواد ۲۰ درصد را رد نکرد و قابل‌مذاکره دانست. 🔹 ایران همچنین مذاکره مستقیم با ۱+۵ را قبول داشت و آماده بود در ازای منتفی‌شدن قطعی ماشه نه تعویق آن، امتیازهایی بدهد. 🔹اما اروپایی‌ها در حین روند مذاکرات با تغییر خواسته‌ها از طرح مسئله محدودیت موشکی ایران و مسائل این‌چنینی مؤلفه‌هایی به میز مذاکرات اضافه کردند. 🔹درواقع اروپایی‌ها در مسیر مذاکرات اخیر پیشنهادهایی برای قبول‌نکردن به ایران می‌دادند نه توافق. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️ سپاه: خواب‌های آشفته صهیونیست‌ها برای نابودی مقاومت باعث رسوایی دشمنان می‌شود بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز شهادت رهبران مقاومت: 🔸 شهادت رهبران مقاومت، نقطه عطفی در مسیر بیداری اسلامی و تقویت جبهه ضدصهیونیستی است. 🔷️ همه ملت‌های منطقه با حفظ هوشیاری، همبستگی و استمرار مسیر مقاومت بایستی به رسالت تاریخی خود عمل کنند. 🔸 آینده منطقه به اراده ملت‌ها تعلق دارد و اراده ملت‌ها بر شکست دشمنان و تحقق پیروزی قطعی مقاومت استوار است. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔺️آیا مکانیسم ماشه سرآغاز نبرد نهایی است؟! 🔹ایران همه راه ها را رفت؛ همه بهانه ها را سد کرد؛ تا آنجا که میتوانست بخاطر رضایت بخشی از جامعه که به غرب خوشبین بودند مدارا نمود و هزینه داد؛ آنقدر صبوری کرد که دیگر هیچ دلیل منطقی برای آمریکا و اروپا باقی نمانده جز آنکه زورگویی هایشان را عیان کنند. 🔹ایران هیچ وقت از جنگ نترسید؛ اما جمهوری اسلامی بیشترین تلاش را برای پرهیز از تقابل مستقیم انجام داد؛ دشمن اما در برابر همه این کوشش ها، حتی نخواست یک گام مثبت بردارد و به چیزی جز تسلیم راضی نشد. اینجا دیگر بحث عزت و شرف ملت ایران است؛ هیچ ایرانی وطن دوستی راضی به تسلیم نیست! 🔹حتی هسته ای هم بهانه بود؛ آنها از اراده ایران میترسند؛ از قدرت ایران؛ از موشک های ایران؛ ایران تنها سد اساسی در مقابل فروپاشی منطقه است؛ آنچه دنبالش هستند منطقه ای تجزیه شده و بی دفاع است؛ هر وقت خواستند بیایند بزنند و بروند، بدون آنکه تنبیه بشوند! 🔹از ایران خواسته اند برد موشک هایش فقط زیر ۵۰۰ کیلومتر بوده و دفاع هوایی نداشته باشد؛ چیزی که آرزویش را به گور خواهند برد. صهیونیسم، اسرائیل را رو به زوال میبیند؛ ترامپ را فرصتی ایده آل میداند که اگر دوره اش تمام شود معلوم نیست در آینده بتواند به ایران و مقاومت فشار بیاورد. 🔹از طرفی بیش از ۹۰ درصد راهی که از طریق آن میتوانستند جمهوری اسلامی را اذیت کنند رفته اند؛ نه در اقتصاد فشار بیشتری میتوانند وارد کنند، نه در حوزه نظامی با یک شانس بالا مواجه اند. همزمان منفور عالم شده اند؛ هو شدن نتانیاهو در صحن سازمان ملل و تجمع انبوه مخالفین مقابل این سازمان خود گواه همه چیز است. 🔹 چین، روسیه و بسیاری کشورها امروز آشکارتر از همیشه علیه شان موضع میگیرند و کشورهای زیادی نیز بخاطر نفرت از نسل کشی در غزه دست به شناسایی کشور مستقل فلسطینی زده اند. نتانیاهو امروز در یک مسیر بدون بازگشت است و همه میدانند سر به بی آبرویی زده است. 🔹او به دنبال نجات اسرائیل است؛ تصور میکند با باز کردن پای آمریکا به جنگ مستقیم و ادامه دار با ایران میتواند از زوال اسرائیل جلوگیری کرده، سقوط را به تعویق انداخته یا خنثی کند، و در صورت موفقیت به "اسرائیل بزرگ" که در آیین یهود مبنای اعتقادی دارد برسد. 🔹آمریکا از طرفی تمایل به جنگ تمام عیار با ایران ندارد؛ حداقل در جنگ ۱۲ روزه زیر بار این خواسته نتانیاهو نرفت؛ ترامپ بیشتر معتقد به فشارهای اقتصادی و تحریم های تسلیحاتی است؛ لابی صهیونیسم اما قدرت زیادی در آمریکا دارد. 🔹اینکه چقدر میتوانند بر تصمیم آمریکا اثر بگذارند، به محاسبات واشنگتن و هزینه فایده کردن یک درگیری گسترده هم بستگی دارد؛ چیزی که حداقل روی کاغذ کار ساده ای نیست؛ جنگ با ایران دنیا را متحول میکند؛ آسیب های بی سابقه ای خواهند دید؛ در نهایت آنها را از کورس رقابت با قدرت هایی مانند چین سالها عقب خواهد انداخت و نظم نوین را شکل میدهد! 🔹ایران اما محکوم به مقاومت و دفاع از حیثیت، شرف، تمدن و تاریخ خود است و راهی جز پیروزی ندارد؛ مردمی که در این عصر زندگی میکنند تاریخ ساز خواهند بود؛ عصری که پس از صدها سال، دوباره یک ایران مقتدر را به نظاره نشسته است. حالا فقط چند ساعت تا فعال شدن مکانیسم ماشه باقی مانده است. 🔹شک ندارم ایران در این فرصت باز هم تلاش میکند تا از تبعات این مشکل بکاهد، اما اطمینان دارم از حق ملت کوتاه نخواهد آمد و خود را برای هر سناریویی آماده خواهد کرد. این تقابل اجتناب ناپذیر بود و زمان خریدن از طریق مذاکره یک تاکتیک! ما قوی هستیم و بی تردید قوی تر خواهیم شد! @Ansari_rahim
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 لاریجانی: امروز برای همه روشن شده است که رژیم صهیونیستی به هیچ کشوری رحم نمی‌کند 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🛑رئیس جمهور کلمبیا از آمریکا اخراج میشود 🔶️وزارت امور خارجه آمریکا: ویزای رئیس‌جمهور کلمبیا را به دلیل تحریکات و رفتارهای نسنجیده و جنجالی‌اش در نیویورک لغو خواهیم کرد. 🔹 رئیس جمهور کلمبیا در سخنرانی خود در سازمان ملل، علیه رژیم صهیونیستی موضع گیری کرد و بر لزوم مقابله نظامی با آن تأکید نمود. 🔶️او ساعاتی پیش نیز به راهپیمایی حمایت از فلسطین در نیویورک ملحق شده و در این تظاهرات خواستار تشکیل یک ارتش واحد برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد و از دولت ها درخواست کرد تحریم‌ های تسلیحاتی علیه اسرائیل اعمال کنند. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔺وزارت نیرو: ماینر غیرمجاز گزارش دهید و تا ۳۰۰ میلیون پاداش بگیرید 🔸وزارت نیرو برای تشویق گزارش تخلفات، پاداش شناسایی استخراج غیرمجاز رمزارز را به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش داد. 🔸معاون توانیر با اشاره به آثار حقوقی این تخلفات گفت: در برخی پرونده‌ها خسارات ناشی از مصرف غیرقانونی برق به قدری بالا بوده که حتی به مصادره املاک و منازل متخلفان منجر شده‌است. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 لاریجانی: اینکه حزب‌الله می‌خواهد در شرایط فعلی اختلافات را با کشورهای دیگر کنار بگذارد و وفاق را دنبال کند نشان‌دهندۀ اوج عقلانیت و درایت است نه ضعف. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔺پزشکیان پیش از ترک نیویورک: با اروپایی‌ها به نتیجه رسیدیم ولی آمریکا نگاهش چیز دیگری بود پزشکیان: 🔸اگر قرار باشد بین خواسته‌های غیر منطقی آنها و اسنپ‌بک یکی را انتخاب کنیم؛ اسنپ‌بک را انتخاب می‌کنیم پ.ن یعنی پزشکیان و عراقچی هر وعده ای هر نرمشی هر برنامه ای تو چنته داشتن رو کردن اما آمریکای حرومزاده نمیذاره اتفاق خوبی بیفته 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پزشکیان:‌ اگر ترامپ تحریم‌ها را بردارد، با او گفتگو خواهم کرد پ.ن 🔷️یعنی اینو برای همه مردم بفرستید دیگه پزشکیان هر آنچه میتواست گفت و انجام داد اما آمریکا جز به نابود کردن ما رضایت نمیدهد‼️ 🔶️همه باید فکر اینکه اگر ما دشمن تراشی نکنیم حل میشه رو از سرشون دور کنن الان هیچکس نباید حتی مقصر یابی کنه ‼️ 🔷️دشمن به دعواهای ما امید بسته برای همین تنها راه الان همبستگی و مشت محکم در برابر دشمن بودنه 🔶️پولدار تر ها از مردم نیازمند دستگیری کنید مثل زمان کرونا دوباره کمکهای مؤمنانه رو انجام بدیم 🔷️وضع گرانی بد شده خیلی ها محتاجن همینکه ما نون خودمون رو با هم تقسیم کنیم همین عشق و محبتها همین دعوا نکردن ها باعث نصرت الهی میشه باعث برکت میشه 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وجه اشتراک تمام مادران ایرانی 😂 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا