2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
« 17 #جزیره_اپستین » 🚫
- با خودتون که زیر سایه کی برید و خانواده تون رو به کی بسپرید !
| @seyedebram |
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
« 18 #جزیره_اپستین » 🚫
- این ریلز اینستا درد سنگینی داره ..
| @seyedebram |
یکی بود یکی نبود
تا ایران بود اسرائیل نبود
ایران ابر قدرت بود آمریکا نبود
هیچی دیگه به جز ایــــــــران هیچی نبود .
+ اینم از قصه امشب حالا بخوابید 🗿🍬
| @aghavazir |آقایِ وزیر