ی طورایی حس میکنم تنهام ینی ادما اطرافم هستن حضور فیزیکی دارن ولی اون دَرک لازم رو ندارن
از طرفی دلمم نمیخاد ی آدم دیگ وارد زندگیم کنم ک اونم یهو ول کنه بره و اوضا بدتر شه
ولی از این حال الانم هیچ خوشم نمیاد
سر در گمم نمیدونم چن چندم
برا ی مدت از همه دور باشم خیلی خوبه ولی امکانش فراهم نیس و این بده
ب کی بگم اینارو ک درکم کنع
_
خب من درکت میکنم میفهمم چی میگی
به نظرم تو این شرایط همه به یه نفری نیاز دارن کنارشون باشه از همه دور بشی ولی یکی کنارت باشه که حواسش باشه بهت چون تنهایی ممکنه بدتر هم بشی از بس به همه چی فکر میکنی
اینم که میترسی ادم جدید وارد زندگیت کنی باز دوباره چیزیه که باید حواست جمع باشه کی میاد و کجا میاد و چه جایگاهی قراره برات داشته باشه
سختش نکن اونی که عمیق میخواد کنارت باشه رو بذار باشه فقط به چیز دیگه ای فک نکن
یه لحظه ای همه زندگیت رو که نمیریزی وسط که فقط کافیه بذاری از حال دلت با خبر باشه اون اگه ادم مناسبی بود خودش میدونه چیکار کنه خوب بشی اگه نتونست بازم کنارت میمونه تا بفهمی یکی هس که بهش تکیه کنی و بفهمتت:)🚶🏻♂
من همونیم ک گفتم حس میکنم تنهام واقعا ممنونم ازتون ک با پیامتون بهم کمک کردید کپی کردمش هر وقت نیاز شد دوباره بخونم حرفاتون یادم بمونه
واقعا حرفاتون درسته 🤍
_
اوم انشاالله به زودی حالتون خوب میشه💙🌱
چقد سوت و کوره چنل یکم حرف بزنین دلمون گرف
_
خو عزیز شما باید حرف بزنین دیگه
ولی باشه بذار امتحانامون تموم بشه انشاالله میایم حرف میزنیم
خو ما حرف بزنیم شما سرتون شلوغه جواب نمیدین برا همون گفتم خودتون شروع کنید بهتره 🙂
باش چشم '
موفق باشین تو امتحاناتون...
_
نه باو جوابتون رو میدیم هر وقت حرفی داشتین بیاین حرف بزنیم
عزیزین:)💛
مرسیی همچنین شماها🌱
ادمین ها میشه بیاین حیاط خلوت اونجا حرف بزنیم اینجا نمیشناسیمتون باهاتون راحت نمیشیم بیان آشنایی بدین حرف بزنیم چرا قایم میشین
_
اخه چرا همه میگن قایم شدیم اگه میخواستیم قایم بشیم که الان نمیدونستین اینجا ادمین داره🚶🏻♂
تا جنسیت هم میدونین بعد دوباره این حرفا
من نمیدونم فرقی نداره اونیکی ادمین هم نظرشو بدونین هر تصمیمی میگیرن با مدیر تصمیم بگیرن
https://eitaa.com/aghma_ir/383
یعنی قاطی بقیه ادامین نمیشین
اونیکی ادمینتون کجاست بیاد بگه
_
خو چنلا فرق داش دیگه یه جا نیستیم که
میاد میاد یکممم صبر به خرج بدین اونم میاد🙂
‹اغمــاییها›
ادمین ها میشه بیاین حیاط خلوت اونجا حرف بزنیم اینجا نمیشناسیمتون باهاتون راحت نمیشیم بیان آشنایی بدی
من متاسفانه نمیتونم بیام
شما عزیزم دوست دارید برید
من متاسفانه نمیتونم بیام
شما عزیزم دوست دارید برید
:
چ بی اعصاب هستین تا ی نفر ی چیزی میگع فورا میگین برین لف بدین و اینا
اصن خوب برخورد نمیکنید بارها اینجوری رفتار کردین
_
شمام چقد گیراییتون بالاست حرفو رو هوا میگیرین اصلا😐
ایشون مخاطبش من بودم که میخوام برم حیاط خلوت نمیخوام نرم کاری به شما نداشت
اعصابمونم سر جاشه فقط هر از گاهی یادآوری کردیم که چنلی بمونید که میپسندید
سلام عزیزم خوبی معرفی میکنی
_
سلام عزیزجان ممنون🌱
معرفی نکردیم فقط دوتا ادمین دختر هستیم مدیر هم پسر هست
‹اغمــاییها›
من متاسفانه نمیتونم بیام شما عزیزم دوست دارید برید : چ بی اعصاب هستین تا ی نفر ی چیزی میگع فورا
شما دقیقا بر چه اساسی میگید من بی اعصابم؟
پیامم از رو عصبانیت بود یا بی احترامی کردم؟🤦🏻♀