‹اغمــاییها›
معدل از ۱۹ ب بالا برا یازدهم خوبه ینی تا حدود ۱۹/۴۰ صدم اینا یا باید بهتر باشه؟ ی کمک کنید راهنم
البته برای سال دوازدهم مهمه
چون ۴۰ درصد تاثیر توی کنکورش داره
کلا باید از سال دیگه این باور که معدل تاثیر نداره و مهم نیس دور بندازین
چون کنکور ۴۰ درصدش فعلا شرط معدل شده
@namira_2
چک کنید کانالُ ؛ اگه اوکیه که همسایه شیم :>
_
بله عزیز به لیستمون اضافه شدین
لطفا تو چنل عضو بشین و ما رو هم تو لیست قرار بدین
یه پیام هم از چنل فور کنین🌱
هدایت شده از |توبهمعناینفس|
ازطرف|توبهمعناینفس|
به:اغماء
سر گشته محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم(:
https://eitaa.com/Aghmaa
هیچ وقت آدمی که حتی با فکر از دست دادنت گریه کرده رو ول نکن بهت قول میدم هیچکس اندازهی اون دوستت نخواهد داشت:))!
چی میگی؟بخدا با فکر از دست دادنم انقد گریه میکرد که فشارش میوفتاد
اما بعدش خودش یطوری رفت که اصا بیا و ببین.
_
آدما خسته میشن از اینکه همیشه ترس از دست دادن یکیو داشته باشن بعدش گذاشتن و رفتنشون اتفاق عجیبی نیس
خستگی...به خستگی اون فک کن:)
تا حالا شده حالت بد باشه و داغون باشی ولی ندونی به خاطر چیم ناراحتی به خاطر کدوم غمی که سعی کردی فراموش کنی.. از یادت رفته ولی غمش هست و کسی حواسش بهت نباشه که چ دردیو داری تحمل میکنی من الان دقیقا تو همین نقطم
_
اوم نمیشه چیزی رو فراموش کنی و بازم به خاطرش حالت بد باشه این یعنی فراموش نکردی
شاید دلیل این غمی که میگی به خاطر دلخوریای ریز و درشتی باشه که تو دلت نگه داشتی و الان یهو همشون باهم دارن اذیتت میکنن و تو دلیل حالت رو نمیدونی.
بیشتر اوقات کسی نیست حواسش به غمای آدم باشه خواستی حرف بزنی میتونی اینجا راحت باشی ما حواسمون به غماتونم هست🙂🌱
تا حالا شده حالت بد باشه و داغون باشی ولی ندونی به خاطر چیم ناراحتی به خاطر کدوم غمی که سعی کردی فراموش کنی.. از یادت رفته ولی غمش هست و کسی حواسش بهت نباشه که چ دردیو داری تحمل میکنی من الان دقیقا تو همین نقطم
_
:
چرا دقیقا منم تو همین حال باید باشم!
چقد حرف دلمو زدی:))))
خیلی حس بدیه منم همین حالو دارم اصن خوب نیستم حتی نمیدونم بخاطر چی ناراحتم ولی میدونم همه غمای این مدت جمع شده تو دلم و ی نگرانی کلی بابت همش دارم ن بخاطر ی دونش...❤️🩹
_
خب عزیزان اینجوری که نمیشه یه جوری باید خودتون رو آروم کنین حالا چه با حرف زدن چه با حل کردن
ولی میتونم کمکی کنم به خوب شدن حالتون؟
‹اغمــاییها›
تا حالا شده حالت بد باشه و داغون باشی ولی ندونی به خاطر چیم ناراحتی به خاطر کدوم غمی که سعی کردی فرا
دوستان به جای کپی پیام ها لینکش رو کپی کنین متنتون طولانی شدنی ممکنه ارسال نشه برامون🌱
وقتی گریه میکنم، میفهمم جسمم بیگناهترین موجود دنیاست
چون دائما داره تاوان کارهای روحم رو میده
وقتی چشمام همیشه خیسه
وقتی قلبم دیوانهوار میزنه
یا حتی وقتی رگای دستم داره بریده میشه...
(شاید حتی ارزش خوندن نداشته باشه ولی به نظرم حقیقت تلخیه)
_
قشنگه🙂
کاش هیچ وقت ندیده بودمش کاش هیچ وقت به دنیا نمیومدم کاش هیچ وقت باهاش جرو بحث نمیکردم کاش انقدر بهش مشکوک نبودم کاش مبتونستم خودمو بکشم کاش سو استفاده نمیکردم از اعتماداشون کاش انقدر خودمو کوچیک نمیکروم جلوش
_
سعی کن درستش کنی مطمئنم میتونی
ای کاش دنیا ب دخترا سخت نمی گرفت... الانم سخت نمیگیره هاااااولی بعصی ها تو افکار قدیمیشون موندن.. تقصیر خودشونم نیس... نسل قدیمن و تفکر شون ب نسلشون برمیگرده.... بعضی دل خوشی های کوچک هم از بچه هاشون دریغ میکنن.... خرف خیلیا
_
میفهممت عزیزم
عوض میشه طرز فکر همه عوض میشه
کاش هیچوقت نمیدیدمش
امان از چشاش..
شاید زن داره
کنج دلم نگهش میدارم
مجبورم
شابدم زن نداره
ولی.....
چطوری بدون دیدنش زندگی گنم؟
چطوری با یه دختر دیگه ببینمش و غصه نخورم. کاش چشات قشنگ نبود
_
ولی باعث شد عاشقی رو یاد بگیری و یه حس جدید رو تجربه کنی
هی دختر سخته میدونم🙃