تا حالا شده حالت بد باشه و داغون باشی ولی ندونی به خاطر چیم ناراحتی به خاطر کدوم غمی که سعی کردی فراموش کنی.. از یادت رفته ولی غمش هست و کسی حواسش بهت نباشه که چ دردیو داری تحمل میکنی من الان دقیقا تو همین نقطم
_
اوم نمیشه چیزی رو فراموش کنی و بازم به خاطرش حالت بد باشه این یعنی فراموش نکردی
شاید دلیل این غمی که میگی به خاطر دلخوریای ریز و درشتی باشه که تو دلت نگه داشتی و الان یهو همشون باهم دارن اذیتت میکنن و تو دلیل حالت رو نمیدونی.
بیشتر اوقات کسی نیست حواسش به غمای آدم باشه خواستی حرف بزنی میتونی اینجا راحت باشی ما حواسمون به غماتونم هست🙂🌱
تا حالا شده حالت بد باشه و داغون باشی ولی ندونی به خاطر چیم ناراحتی به خاطر کدوم غمی که سعی کردی فراموش کنی.. از یادت رفته ولی غمش هست و کسی حواسش بهت نباشه که چ دردیو داری تحمل میکنی من الان دقیقا تو همین نقطم
_
:
چرا دقیقا منم تو همین حال باید باشم!
چقد حرف دلمو زدی:))))
خیلی حس بدیه منم همین حالو دارم اصن خوب نیستم حتی نمیدونم بخاطر چی ناراحتم ولی میدونم همه غمای این مدت جمع شده تو دلم و ی نگرانی کلی بابت همش دارم ن بخاطر ی دونش...❤️🩹
_
خب عزیزان اینجوری که نمیشه یه جوری باید خودتون رو آروم کنین حالا چه با حرف زدن چه با حل کردن
ولی میتونم کمکی کنم به خوب شدن حالتون؟
‹اغمــاییها›
تا حالا شده حالت بد باشه و داغون باشی ولی ندونی به خاطر چیم ناراحتی به خاطر کدوم غمی که سعی کردی فرا
دوستان به جای کپی پیام ها لینکش رو کپی کنین متنتون طولانی شدنی ممکنه ارسال نشه برامون🌱
وقتی گریه میکنم، میفهمم جسمم بیگناهترین موجود دنیاست
چون دائما داره تاوان کارهای روحم رو میده
وقتی چشمام همیشه خیسه
وقتی قلبم دیوانهوار میزنه
یا حتی وقتی رگای دستم داره بریده میشه...
(شاید حتی ارزش خوندن نداشته باشه ولی به نظرم حقیقت تلخیه)
_
قشنگه🙂
کاش هیچ وقت ندیده بودمش کاش هیچ وقت به دنیا نمیومدم کاش هیچ وقت باهاش جرو بحث نمیکردم کاش انقدر بهش مشکوک نبودم کاش مبتونستم خودمو بکشم کاش سو استفاده نمیکردم از اعتماداشون کاش انقدر خودمو کوچیک نمیکروم جلوش
_
سعی کن درستش کنی مطمئنم میتونی
ای کاش دنیا ب دخترا سخت نمی گرفت... الانم سخت نمیگیره هاااااولی بعصی ها تو افکار قدیمیشون موندن.. تقصیر خودشونم نیس... نسل قدیمن و تفکر شون ب نسلشون برمیگرده.... بعضی دل خوشی های کوچک هم از بچه هاشون دریغ میکنن.... خرف خیلیا
_
میفهممت عزیزم
عوض میشه طرز فکر همه عوض میشه
کاش هیچوقت نمیدیدمش
امان از چشاش..
شاید زن داره
کنج دلم نگهش میدارم
مجبورم
شابدم زن نداره
ولی.....
چطوری بدون دیدنش زندگی گنم؟
چطوری با یه دختر دیگه ببینمش و غصه نخورم. کاش چشات قشنگ نبود
_
ولی باعث شد عاشقی رو یاد بگیری و یه حس جدید رو تجربه کنی
هی دختر سخته میدونم🙃
ای کاش بتونم گذشته رو از ذهن خودم و همه پاک کنم تا دیگه با فکر کردن ب گذشته غصه نخورم و از بین برم
_
بقیه رو بیخیال خودت بهش فک نکنی کافیه
ای کاش عاشقش نشده بودم.. 16 سالمه و تو دوران عقد با یکی دیگه طلاق گرفتم.. بعد از طلاقم عاشقش شدم... تو اژانس کار میکنه چند باری سوار ماشینش شدم
الان خیلی وقته ندیدمش
حتی اسمشم نمیدونم... اما میدونم حتی اگه اونم منو روزی برسه که بخواد که میفهمم نمیرسه نمیشه چون من مطلقم و تو جامعه امروزی مطلقه یعنی...حتی اگ پاک باشی
سخته خیلیی سخته
ای کاش. فراموشش کنم
_
نه طرز فکر همه اینجوری نیست بازم میتونی یه زندگی خوب رو تجربه کنی
فقط این سری خیلی بیشتر تو انتخابت دقت کن خب؟
ای کاش منم بتونم ب جایی که میخوام برسم.... دنیا داره بهم خیلی سخت میگیره.. دعا کنید برام.... دلم میخواد قلبمو در بیارم بگم میشه بس کنی؟ دیگه ب هیچی فکر نکن.. حتی اوننن و چشاشش
دلم میخواد برم پیش امام حسین و انقدر گریه کنم که سبک شم بعدش همه حرفای نگفته تو دلم و بگم... فقط ب امام حسین
_
به کی اسون میگیره عزیز؟
انشاالله به تموم خواسته هات میرسی
ممنونم ازتون... خیلی خوبه که کسایی هستن ب فکر حرف های نگفته تو دل ادم.. یکی مث شما که بگن از ای کاش های داتون بگید..... ای کاش مردم و اقوام انقدر شایعه پراکنی نکنن... چی بهشون میرسه؟.. اشنا از غریبه بدتره.. اینو واقعا تجربه کردم و دلم مبخواد بگم ای کاش چنین اقوامی نداشتم
_
دوس داشتم یکمم از ته دل ممبرامون خبر دار بشیم و شماهم یکم اروم بشین:)))
چشم ببند روشون مشکلات به قدری زیاده که اینا ب چش نیان درگیر اینام نشین
ای کاش کنکور قبول بشم:(
_
آروم باش قبول میشی انشاالله
دنیا که به آخر نرسیده تا به هدفت نرسیدی تلاش کن
یه خسته نباشیدی هم باید بگیم بهتووون😁🌱